Інтерфакс-Україна
19:54 02.02.2025

"Lure" видалила матеріали після скандалу з рекламною кампанією "Медузи" - посол

1 хв читати

Берлінська агенція "Lure" видалила всі матеріали, пов'язані з рекламною кампанією російського видання "Медуза" після скандалу, пов'язаного з використанням зображень постраждалих від війни українців, повідомив посол України в Німеччині Олексій Макеєв.

"Ну що ж, зимове нашестя медуз на Європу й Канаду ми з вами, здається, спинили. Щойно отримав відповідь від креативного директора й засновника Lure на мій вчорашній лист. Головне в листі – це слова, що Lure видалив всі повʼязані з кампанією матеріали з мережі й проінструктував партнерів невідкладно припинити їхню демонстрацію на будь-яких платформах", - написав Макєєв у фейсбуці.

475992965-2038571986588666-3213925238741789527-n

За його словами, "припинення демонстрації всіх повʼязаних із кампанією матеріалів" означає завершення кампанії".

"Тепер, дорога громадо, прошу вашого сприяння: треба переконатися, що кампанію дійсно скасовують. Тому повідомляйте тут, якщо бачитимете ще ролики чи візуальну рекламу. Нашим колегам-дипломатам в інших країнах, куди креативною течією теж занесло тіньовий флот медуз, напишу – стежитимемо за нашим демократичним морем разом", - підкреслив посол.

Раніше Міністерство іноземних справ Україні засудило демонстрацію зображень українців, які постраждали внаслідок російського терору, у рекламі російського медіа.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Кількість постраждалих у Києві зросла до 23 людей

Сирський проінформував голову Військового комітету ЄС про ситуацію на фронті

ЄС та МОМ запускають проєкт на 30 млн євро для відновлення системи водопостачання Кривого Рогу

Два роки тому російські війська підірвали Каховську ГЕС

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Від Міноборони і ЗСУ не надходили запити щодо збільшення фінансування на будівництво фортифікацій - Шмигаль

В Києві в результаті нічної атаки загинули троє рятувальників, 9 постраждали

Складні переговори щодо торгових квот з ЄС тривають - Шмигаль

КМІС: Показник готовності українців терпіти тягар війни зріс з 54% у березні до 60% у травні-червні

Завод з виробництва брошурувальних пружин для поліграфії почав роботу в ІП "КИТ" в Бучі

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА