Інтерфакс-Україна
19:41 11.11.2024

Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

1 хв читати
Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

Понад 45% клієнтів державного ПриватБанку (Київ), які отримали в жовтні виплату за купівлю товарів вітчизняних виробників за державною програмою "Національного кешбеку", використали ці кошти на поповнення рахунків за послуги мобільного зв'язку.

Як повідомила фінустанова в понеділок, другим за популярністю напрямком витрат нарахованого кешбеку стала оплата комунальних послуг - 35,5%, за якою з великим відривом слідує оплата інтернету - 7,8% і оплата медичних послуг - 3%.

Уточнюється, що на картки понад 400 тис. клієнтів ПриватБанку в жовтні було нараховано 20,5 млн грн компенсації за купівлю українських товарів у вересні. Загалом за вересень виплата за програмою "Національний кешбек" становила 37,2 млн грн, тоді як за жовтень було нараховано втричі більше - 125 млн грн.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Четверо цивільниїх постраждали через ворожий авіаудар по Куп’янську, під завалами можуть бути ще троє - Синєгубов

Зеленський присвоїв пілоту F-16 Павлу Іванову звання Герой України посмертно

У Києві рятувальники продовжують роботи на місці нічної атаки РФ

Шмигаль привітав єврейську громаду з початком Песаха

У Тегерані заявляють, що домовилися зі США продовжити наступного тижня переговори щодо атому

Ворожий дрон атакував автомобіль волонтерів на Херсонщині: одна людина загинула, ще двоє – поранені

Плани з демонтажу зруйнованого реактора ЧАЕС доведеться відкласти через пошкодження арки НБК ворожим дроном - глава Міндовкілля

Сибіга поінформував генсека ОБСЄ про порушення Росією енергетичного перемир'я

Глава Міндовкілля анонсувала відкриття ще однієї сонячної електростанції в Чорнобилі влітку

В Ужгороді відкрився McDonald’s з цілодобовим McDrive

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА