Інтерфакс-Україна
19:41 11.11.2024

Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

1 хв читати
Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

Понад 45% клієнтів державного ПриватБанку (Київ), які отримали в жовтні виплату за купівлю товарів вітчизняних виробників за державною програмою "Національного кешбеку", використали ці кошти на поповнення рахунків за послуги мобільного зв'язку.

Як повідомила фінустанова в понеділок, другим за популярністю напрямком витрат нарахованого кешбеку стала оплата комунальних послуг - 35,5%, за якою з великим відривом слідує оплата інтернету - 7,8% і оплата медичних послуг - 3%.

Уточнюється, що на картки понад 400 тис. клієнтів ПриватБанку в жовтні було нараховано 20,5 млн грн компенсації за купівлю українських товарів у вересні. Загалом за вересень виплата за програмою "Національний кешбек" становила 37,2 млн грн, тоді як за жовтень було нараховано втричі більше - 125 млн грн.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

АМКУ оштрафував "Дельта Медікел" на 9,5 млн грн за поширення оманливої інформації на упаковках дієтичної добавки

Іранська АЕС "Бушер", ядерні об'єкти у Фордо та Ісфахані не постраждали від ізраїльських ударів - МАГАТЕ

Україна вважає залученість США необхідною складовою для досягнення миру - Сибіга

АМКУ оштрафував аптечну мережу "Мед-Сервіс Днепр" за неподанння інформації про засоби для лікування гострого риніту

Понад половини ветеранів стикаються з перешкодами при працевлаштуванні - дослідження

Очільник МЗС Великої Британії про події на Близькому Сході: це небезпечний момент, закликаю проявити стриманість

ДБР повідомило нові підозри у справі щодо махінацій з виплатами у 110-ї ОМБр

"Укрзалізниця" з 16 червня змінить швидкості під час перевезення вантажів зерновозами

Нацполіція почала загальнодержавну спецоперацію по боротьбі з незаконним обігом зброї та боєприпасів

На Донеччині загинуло двоє цивільних через ворожі обстріли минулої доби

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА