Інтерфакс-Україна
19:41 11.11.2024

Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

1 хв читати
Майже половина клієнтів Привату витратили кешбеку від держави на поповнення мобільного

Понад 45% клієнтів державного ПриватБанку (Київ), які отримали в жовтні виплату за купівлю товарів вітчизняних виробників за державною програмою "Національного кешбеку", використали ці кошти на поповнення рахунків за послуги мобільного зв'язку.

Як повідомила фінустанова в понеділок, другим за популярністю напрямком витрат нарахованого кешбеку стала оплата комунальних послуг - 35,5%, за якою з великим відривом слідує оплата інтернету - 7,8% і оплата медичних послуг - 3%.

Уточнюється, що на картки понад 400 тис. клієнтів ПриватБанку в жовтні було нараховано 20,5 млн грн компенсації за купівлю українських товарів у вересні. Загалом за вересень виплата за програмою "Національний кешбек" становила 37,2 млн грн, тоді як за жовтень було нараховано втричі більше - 125 млн грн.

 

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд вносить в Раду на ратифікацію Угоди про вільну торгівлю із Туреччиною та про Всеосяжне економпартнерство з ОАЕ

Посли держав G7 позитивно відгукнулися на призначення Кушніра до ВККС

Трамп має намір стимулювати Путіна до миру, запропонувавши угоду по копалинам на Алясці – ЗМІ

Кошта назвав підсумки зустрічі щодо миру для України

Зеленський: Сподіваюсь, що сьогодні ми стали ближчими до закінчення війни

У КМДА закликають прокуратуру врахувати недоліки при будівництві метро у 2010 році

Зустріч "Коаліції охочих" продемонструвала високий рівень єдності - Схофф

На Харківщині одна загибла, одна поранена внаслідок ударів ворожих дронів

Через функціонал DOT-Chain Defence за два тижня поставлені перші 1 000 дронів

Кошта: ЄС має намір тісно співпрацювати з США задля миру, а припинення вогню – необхідний крок до переговорів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА