Індійська JSW планує запуск власного бренду електромобілів
Найбільший індійський виробник сталі JSW Steel Ltd. планує запустити виробництво електромобілів власного бренду, повідомив голова ради директорів компанії Саджан Джіндал в інтерв'ю Financial Times.
У березні цього року JSW оголосила про створення спільного підприємства вартістю $1,5 млрд із китайською SAIC Motor. Угода сторін передбачає, що JSW випускатиме і продаватиме електромобілі китайського бренду MG в країні з найбільшим населенням і третім за розміром автомобільним ринком у світі.
В інтерв'ю Financial Times Джиндал зазначив, що завод JSW в Аурангабаді (штат Махараштра) вироблятиме автомобілі під власним брендом.
Він сказав, що JSW не прагне перетворюватися на "форпост китайської компанії, який продає її продукцію в Індії".
"Ми хочемо виробляти продукцію в Індії, створювати додаткову вартість в Індії та продавати в Індії", - пояснив Джіндал.
Щороку в Індії продається лише близько 100 тис. електромобілів, що становить лише близько 2% легкового ринку, згідно з даними S&P Global Mobility. Тим не менш, в останні роки повнорозмірні електромобілі набувають все більшої популярності серед відносно заможних індійців.