Інтерфакс-Україна
10:23 16.08.2013

Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

1 хв читати
Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко вимагає зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок", які є 40-градусними алкогольними напоями.

Як повідомляє прес-служба депутата в п'ятницю, з відповідною вимогою М.Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення та радіомовлення і голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова.

"На телеканалах і в друкованих ЗМІ рекламують цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції в малих архітектурних формах, зокрема і в Києві ", - вважає М.Томенко.

Депутат нагадав, що на сьогодні в Україні заборонено рекламу алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції в МАФах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Стефанішина: Говорити про дати відкриття перших трьох переговорних Кластерів можна буде через 2 тижні, коли ЄК надасть висновки

Пошкоджені через ворожу атаку ділянки метро у Києві планують відремонтувати протягом доби - КМДА

Україна та Норвегія продовжили "транспортний безвіз" до кінця 2025 року

Кількість постраждалих у Києві зросла до 23 людей

Сирський проінформував голову Військового комітету ЄС про ситуацію на фронті

ЄС та МОМ запускають проєкт на 30 млн євро для відновлення системи водопостачання Кривого Рогу

Два роки тому російські війська підірвали Каховську ГЕС

"Метінвест", незважаючи на війну, залишається одним із найбільших платників податків та донором ЗСУ - СЕО

Від Міноборони і ЗСУ не надходили запити щодо збільшення фінансування на будівництво фортифікацій - Шмигаль

В Києві в результаті нічної атаки загинули троє рятувальників, 9 постраждали

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА