Інтерфакс-Україна
10:23 16.08.2013

Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

1 хв читати
Томенко вимагає припинити рекламу "цілющих настоянок" 40-градусної міцності

Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації Микола Томенко вимагає зупинити рекламу так званих "цілющих настоянок", які є 40-градусними алкогольними напоями.

Як повідомляє прес-служба депутата в п'ятницю, з відповідною вимогою М.Томенко звернувся до керівництва Нацради з питань телебачення та радіомовлення і голови Київської міськдержадміністрації Олександра Попова.

"На телеканалах і в друкованих ЗМІ рекламують цілющі настоянки 40-градусної міцності. Фактично, йдеться про рекламу алкогольних напоїв Золотоніського лікеро-горілчаного заводу "Златогор" та інших горілчаних заводів у ЗМІ, а також продаж цієї продукції в малих архітектурних формах, зокрема і в Києві ", - вважає М.Томенко.

Депутат нагадав, що на сьогодні в Україні заборонено рекламу алкогольних напоїв у ЗМІ, окрім спеціалізованих видань, а також продаж такої продукції в МАФах.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Каннський кінофестиваль відкриває свою програму "Трьома фільмами для України" - Держкіно

Електронна черга на заблокованому польськими протестувальниками ПП "Ягодин-Дорогуськ" скоротилась вдвічі

Україна готова представити дорожні карти реформ країнам-членам ЄС та Єврокомісії - Стефанішина

Китай скасував заборону на прийом поставок літаків Boeing

Перший півфінал "Євробачення-2025" відбудеться у вівторок, українці за кордоном зможуть проголосувати за Ziferblat

Китайська ракета вивела на орбіту експериментальний супутник зв'язку

У Франції стартує 78-й Міжнародний Каннський кінофестиваль

Внаслідок ворожих обстрілів Херсонщини постраждало 2 людини, з них 1 дитина – Прокудін

Сили оборони ліквідували 10 з 10 ворожих БпЛА – Повітряні сили

У Мексиці застрелили кандидатку в мери, ще загинуло троє людей та троє постраждалих - ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА