Інтерфакс-Україна
11:45 23.12.2013

Тарифи на розміщення реклами в Києві з 1 січня в середньому зростуть на 20% - заступник голови КМДА

2 хв читати

З 1 січня 2014 року в Києві діятимуть нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. У середньому вартість розміщення збільшиться на 20%, повідомив заступник голови Київської міськдержадміністрації - керівник апарату Олександр Пузанов.

"Підвищуючи тарифи, місто має одразу дві мети: по-перше, ми прагнемо збільшити надходження до міського бюджету. А по-друге, ми бажаємо за допомогою економічних важелів зменшити кількість рекламних носіїв великого формату", - цитує О.Пузанова прес -служба КМДА в понеділок.

Так, вартість розміщення великих рекламних конструкцій зазнає найбільших змін. Наприклад, щити, що стоять окремо, подорожчають на 19-23%, залежно від типу. А щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків, що зазвичай мають значно більші розміри, коштуватимуть на 28-37% дорожче. Невеликі конструкції - сітілайти - зростуть у ціні на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок взагалі не зміниться.

"Елементи рекламної інфраструктури, що впорядковують і прикрашають міський простір: вивіски, лави, телефонні кабінки, театральні тумби або художньо-просторові композиції - не подорожчають Таким чином, міська влада створює умови для того, щоб громадський простір Києва став більш комфортним для жителів", - розповів заступник голови КМДА.

Водночас у прес-службі КМДА зазначили, що вартість реклами на транспорті, що істотно зросла у 2012 році, зазнає менших змін. Більшість носіїв взагалі не подорожчає. Однак деякі нові види реклами, яких раніше не було в класифікаторі, відтепер будуть тарифіковані. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів метро або брендування вагонів міської електрички.

У прес-службі зазначили, що проект рішення щодо зміни вартості розміщення реклами з'явився в результаті тривалого обговорення з учасниками ринку зовнішньої реклами.

Як повідомлялося, плановий показник надходжень до міського бюджету від зовнішньої реклами був виконаний ще в жовтні. Станом на 13 грудня 2013 року виконання становило вже 118,9%.

Від зовнішньої реклами місто отримало 109,4 млн грн, а від реклами на транспорті - 12 млн грн. "Цей показник у 80 разів перевищує показник 2012 року, коли реклама на транспорті принесла місту лише 150 тис грн. Зовнішня реклама в 2012 році надала до бюджету 96,6 млн грн", - зазначили в прес -службі.

ОСТАННЄ

Зеленський: Усім доведеться виконати роботу щодо підготовки до зими на рівні областей

Зеленський: Маємо чіткі плани щодо масштабування застосування далекобійної зброї на найближчі місяці

Зеленський доручив МЗС та дипломатичній команді ОП максимально залучити партнерів для глобальної підтримки українських ініціатив

Зеленський призначив на п'ятницю нараду щодо аудиту всіх домовленостей з партнерами за рік

Трамп очікує звільнення утримуваних ХАМАС заручників на початку наступного тижня

Учасники осінніх зборів МВФ і Світового банку знову обговорять підтримку України

Генсек НАТО візьме участь у Парламентській асамблеї Альянсу у Словенії

Мирного жителя поранено на Нікопольщині через ворожі обстріли

У Костянтинівці через ворожі обстріли загинула одна людина, четверо поранені

Залізничне сполучення з Чернігівщиною та Сумщиною не припиняється, діють комбіновані маршрути

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА