11:45 23.12.2013

Тарифи на розміщення реклами в Києві з 1 січня в середньому зростуть на 20% - заступник голови КМДА

2 хв читати

З 1 січня 2014 року в Києві діятимуть нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. У середньому вартість розміщення збільшиться на 20%, повідомив заступник голови Київської міськдержадміністрації - керівник апарату Олександр Пузанов.

"Підвищуючи тарифи, місто має одразу дві мети: по-перше, ми прагнемо збільшити надходження до міського бюджету. А по-друге, ми бажаємо за допомогою економічних важелів зменшити кількість рекламних носіїв великого формату", - цитує О.Пузанова прес -служба КМДА в понеділок.

Так, вартість розміщення великих рекламних конструкцій зазнає найбільших змін. Наприклад, щити, що стоять окремо, подорожчають на 19-23%, залежно від типу. А щити на тимчасових спорудах, на парканах, територіях будмайданчиків, що зазвичай мають значно більші розміри, коштуватимуть на 28-37% дорожче. Невеликі конструкції - сітілайти - зростуть у ціні на 13-21%. Вартість розміщення рекламних вивісок взагалі не зміниться.

"Елементи рекламної інфраструктури, що впорядковують і прикрашають міський простір: вивіски, лави, телефонні кабінки, театральні тумби або художньо-просторові композиції - не подорожчають Таким чином, міська влада створює умови для того, щоб громадський простір Києва став більш комфортним для жителів", - розповів заступник голови КМДА.

Водночас у прес-службі КМДА зазначили, що вартість реклами на транспорті, що істотно зросла у 2012 році, зазнає менших змін. Більшість носіїв взагалі не подорожчає. Однак деякі нові види реклами, яких раніше не було в класифікаторі, відтепер будуть тарифіковані. Наприклад, внутрішнє брендування вагонів метро або брендування вагонів міської електрички.

У прес-службі зазначили, що проект рішення щодо зміни вартості розміщення реклами з'явився в результаті тривалого обговорення з учасниками ринку зовнішньої реклами.

Як повідомлялося, плановий показник надходжень до міського бюджету від зовнішньої реклами був виконаний ще в жовтні. Станом на 13 грудня 2013 року виконання становило вже 118,9%.

Від зовнішньої реклами місто отримало 109,4 млн грн, а від реклами на транспорті - 12 млн грн. "Цей показник у 80 разів перевищує показник 2012 року, коли реклама на транспорті принесла місту лише 150 тис грн. Зовнішня реклама в 2012 році надала до бюджету 96,6 млн грн", - зазначили в прес -службі.

ОСТАННЄ

Президент України Володимир Зеленський завершив візит до Саудівської Аравії та повертається в Україну, повідомив його радник Дмитро Литвин журналістам

Будь-яка мирна угода означатиме для Укаїни територіальні поступки - Рубіо

Маск обвинувачує Україну у причетності до кібератаки на його соцмережу X

Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 352 одиниці живої сили - Генштаб

З початку доби Сили оборони відбили 126 ворожих атак - Генштаб

РФ почала поширювати серед повстанців у Сирії сепаратистські методички про "захист російського населення" - джерела в ГУР

Очільник Київської МВА вимагає звільнити міських чиновників-фігурантів розслідування земельної корупції

Сибіга обговорив з британським колегою шляхи до миру та довгострокову безпеку України

Застосовано запобіжний захід ще до одного підозрюваного у справі про розкрадання коштів при створенні системи "ДЗВІН"

Створена кооординаційна рада для забезпечення рівних умов для бізнесу у портах

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА