Інтерфакс-Україна
13:29 15.01.2014

Київ зможе розплатитися за борги з будівництва станції метро "Теремки" за рахунок кредиту лише після підвищення тарифів на проїзд у метро - Голубченко

2 хв читати
Київ зможе розплатитися за борги з будівництва станції метро "Теремки" за рахунок кредиту лише після підвищення тарифів на проїзд у метро - Голубченко

Заборгованість перед ЗАТ "Київметробуд" за будівництво станції метро "Теремки" може бути погашено за рахунок кредиту в сумі 500 млн грн лише після підвищення тарифів на проїзд у столичному метрополітені, заявив виконувач обов'язків голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Олександр Голубченко.

"Є постанова Кабінету Міністрів, в якій записано, що джерелом повернення кредиту є тарифи, а в договорі з банком на отримання кредиту записано конкретно, що кошти відпускаються лише після приведення тарифів у відповідність із постановою Кабінету Міністрів", - заявив А.Голубченко у бліц-інтерв'ю агентству "Інтерфакс-Україна".

"В умовах отримання кредиту записано таку вимогу - це правда. І тому без цього заходу ми не можемо поки що отримати кредит", - додав він.

При цьому А.Голубченко вважає нормальним, що будівництво станції "Теремки" вперше в практиці столиці частково фінансується за рахунок вартості проїзду, хоча раніше це робилося лише за рахунок бюджетних коштів.

"Станцію ми побудували, і нічого в цьому немає такого (у будівництві за рахунок вартості проїзду - ІФ). Ми взяли кредит під гарантії уряду, і якщо тарифи не буде підвищено, значить, уряд повинен буде це відшкодувати з державного бюджету", - зазначив він.

За його словами, ввести таку практику довелося через відсутність грошей у бюджеті Києва. "Раніше вистачало бюджетних коштів, а цього року, ви знаєте, яким напруженим був бюджет. Ми навіть дороги не змогли відремонтувати належним чином. Чому так? Тому що не було грошей у бюджеті, не вистачало", - констатував в. о. голови КМДА.

Як повідомлялося, раніше в. о. голови КМДА Анатолій Голубченко повідомив, що проїзд у київському метро подорожчає до 3 грн із 1 лютого 2014 року.

Станцію метро "Теремки" в Києві введено в експлуатацію 6 листопада 2013 року, проте КМДА досі не погасила заборгованості за ці роботи перед ЗАТ "Київметробуд" у розмірі понад 400 млн грн.

Департамент транспортної інфраструктури КМДА на початку січня уклав договір із ВАТ "Державний експортно-імпортний банк" на отримання кредиту у розмірі 500 млн грн терміном на шість років під 10% річних для погашення цієї заборгованості.

Генеральний директор ЗАТ "Київметробуд" Володимир Петренко заявив, що працівникам підприємства заробітна плата не виплачується з жовтня 2013 року.

Повний текст інтерв'ю буде розміщено на сайті агентства в розділі "Ексклюзивні інтерв'ю".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Розвідники провели спецоперацію з евакуації чотирьох українських військових з ТОТ

Ділянка євроколії Ужгород – Чоп почала роботу 5 вересня

Сибіга обговорив із новим очільником МЗС Нідерландів санкції проти РФ та гарантії безпеки для України

Зеленський доручив уряду та ОП протягом місяця запропонувати цілісну платформу для ветеранів

Підліток отримав поранення через підрив на міні у Херсоні

Сибіга обговорив із главою МЗС Словаччини реалізацію взаємовигідних енергетичних та інфраструктурних проєктів

Перестановки відбулися в уряді Великої Британії

Фіцо: Словаччина невелика і не може надати Україні багато гарантій безпеки, але підтримує їх

Сійярто: Угорщина не може відмовитись від російської нафти, бо "не має іншого вибору"

Фіцо заперечив, що обговорював з Путіним у Китаї енергетичну блокаду України

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА