Інтерфакс-Україна
18:15 15.01.2024

Аварія на "синій" гілці метро виникла через авральне будівництво у 2010 році, - нардеп Бондарєв повідомив, коли відновиться рух поїздів

2 хв читати
Аварія на "синій" гілці метро виникла через авральне будівництво у 2010 році, - нардеп Бондарєв повідомив, коли відновиться рух поїздів

Причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро та закриття руху між станціями "Либідська" та "Деміївська" стало авральне будівництво станцій у 2010 році. Через незадовільну якість будівництва поновлення руху поїздів киянам доведеться чекати 6 місяців. Про це заявив народний депутат України Костянтин Бондарєв який провів інспектування аварійної ділянки як член Комітету ВР з питань транспорту та інфраструктури.

"На Комітеті ВР з питань транспорту та інфраструктури піднімалося питання аварійної ділянки метро на Теремки. Провів інспекцію. З'ясував причини, які призвели до аварії, та строки її усунення. Коріння проблеми йде набагато глибше в історію. Станції, які через 10 з лишком років після відкриття потребують ремонту, будувалися поспіхом, з великими труднощами і трагедіями, які замовчувалися. Зараз ситуація на аварійній ділянці стабілізована. Як повідомив начальник КП "Київський метрополітен" Віктор Брагінський, розробляється проєкт ремонту і паралельно проводяться підготовчі роботи. За приблизними розрахунками, на відновлення руху метро на цій ділянці потрібно близько шести місяців", - повідомив Костянтин Бондарєв.

Нардеп нагадав, що уряд Януковича вирішив використати будівництво метро на Теремки в якості своєї політичної кампанії в Києві, щоб добитися симпатій киян. Тому для уряду Азарова головним було побудувати швидко. А на якість було байдуже. Хоча це одна з найскладніших ділянок для будівництва метро. Між "Либідською" та "Деміївською" проходить русло річки Либідь і ґрунти навколо насичені водою.

За словами Бондарєва, через складність ділянки механізований тунелепрохідницький щит опинився під водою, і  тунелі добудовувалися практично вручну.

"Під час будівництва у призабійній зоні щита через викид пливуну загинули двоє метробудівців. Але трагедія старанно замовчувалася, а добудова метро на Теремки продовжувалося авральними темпами. В підсумку в цьому місці найгірша якість збірки тюбінгів тунелів серед всього київського метрополітену. І саме тут утворилися тріщини, через які зараз закрили метро", - зазначив Бондарєв. 

Костянтин Бондарєв вважає, що винних потрібно притягнути до відповідальності, а під час ремонтних робіт ретельно контролювати їхню якість.

"Азарова тепер навряд чи посадиш за цю історію. Але можна спитати з Попова, який був тоді головою КМДА. Якщо ці факти підтвердяться, я ініціюю кримінальне провадження проти Попова. І на майбутнє. Потрібен буде ретельний контроль, щоб підрядник під час ремонту застосовував найсучасніші технології будівництва тунелів. Тоді подібні ситуації надалі будуть виключені", - наголосив Костянтин Бондарєв.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Зеленський вручив сертифікати на квартири воїнам зі званням Герой України та родинам загиблих героїв

Помер український режисер В’ячеслав Криштофович

Понад тисяча учасників взяли участь у зимовому забігу Spartan Winter 2025 - ГУР

Одна людина загинула, поранена 15-річна дитина через російські атаки дронами по Слов’янську - ДСНС

У Кременчуці водопостачання частково відновили, найскладніша ситуація з опаленням - мер

Росія за тиждень випустила по Україні понад 1600 ударних дронів, близько 1200 КАБів та майже 70 ракет різних типів – Зеленський

Окупанти завдали удару по цивільній інфраструктурі Сумської області, попередньо, без постраждалих - обладміністрація

Ситуація з електропостачанням у містах Кременчук та Горішні Плавні на Полтавщині після ворожої атаки залишається складною – обладміністрація

Окупанти обстріляли трьома КАБами село у Запорізькому районі, є руйнування, без постраждали- - обладміністрація

Спецпредставник США Келлог залишається оптимістом щодо перспектив врегулювання війни

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА