Рекламні блоки в українському телеефірі будуть коротшими - закон

Рекламні блоки під час телепередач будуть коротшими, до цього зобов'язує закон про внесення змін до закону України "Про рекламу".
За законопроект загалом про внесення змін до законодавства, що стосуються приведення у відповідність до Європейської конвенції про транскордонне телебачення проголосували 229 народних депутатів із 314, зареєстрованих у залі засідань.
Представляючи цей законопроект, керівник підкомітету Комітету з питань слова та інформації Олена Кондратюк зазначила, що головне в цьому законі те, "що телевізійні блоки реклами будуть коротшими, а ефективність реклами зросте".
Згідно із законом, частина реклами і телепродажу протягом кожної години фактичного мовлення не повинна перевищувати 20%, а під час виборчого процесу - 25% фактичного обсягу мовлення.
У законі зазначається, що час мовлення, відведений на рекламу і телепродаж, не може перевищувати 15%, а під час виборчого процесу - 20% фактичного обсягу мовлення протягом доби телерадіоорганізації будь-якої форми власності.
Закон також передбачає, що трансляція програм для дітей за умови їх тривалості до 30 хвилин, не може перериватися рекламою.
Водночас, трансляція програм, передач для дітей за умови їх тривалості понад 30 хв. та програм, передач новин може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 30 хв.
Закон передбачає що трансляція кіно - і телефільмів може перериватися рекламою не частіше одного разу протягом кожних 30 хвилин мовлення.
Згідно із законом, трансляція інших фільмів, зокрема окремих серій, серіалів, документальних фільмів, може перериватися рекламою не частіше одного разу кожні 20 хвилин мовлення.
Закон набуде чинності через три місяці після опублікування.