Кличко домовився з "Київхлібом" не підвищувати ціни на соціальні сорти хліба
Мер Києва Віталій Кличко домовився з ПАТ "Київхліб" про зниження ціни на соціальні сорти хліба в роздрібних мережах з 14 березня і про збереження цін на рівні початку березня.
Згідно з повідомленням прес-служби міського голови, відповідна домовленість досягнута за підсумками зустрічі Владиславом Атрошенком - головою наглядової ради компанії "Хліб Києва", структурним підрозділом якої є "Київхліб".
Мер зазначив, що підприємство має розглянути варіанти закупівлі борошна, інших інгредієнтів за конкурентною та низькою ціною.
"Це треба зробити, особливо враховуючи, що останнім часом сталося зміцнення національної валюти. Тому ми домовилися з "Київхлібом", що ціни на соціальні сорти хліба в роздрібній мережі буде знижено (повернуться до рівня на початок березня) із завтрашнього дня", - цитує прес-служба В. Кличка.
За словами В. Атрошенка, зниження буде до рівня, встановленого на 1 березня.
У кіосках з продажу соціальних сортів хліба ціни на цю продукції зберігаються згідно з домовленостями з КМДА в грудні 2014 року. У кіосках "батон нарізний київський" вагою 0,5 кг має коштувати 4,86 грн, хліб "український столичний подовий" 0,95 кг - 5,94 грн, хліб "пшеничний традиційний подовий" - 4,8 грн.
Як повідомлялося, в лютому поточного року "Київхліб" підвищив ціни на свою продукцію, за винятком соцсортів хліба, на 10-12%. З 12 березня через збільшення витрат на його виробництво ціни повинні були зрости на 25-30%.
Згідно з повідомленням компанії, "батон нарізний київський" вагою 0,5 кг має подорожчати з 5,34 до 7,2 грн, хліб "український столичний подовий" 0,95 кг - з 6,9 до 8,58 грн, хліб "пшеничний традиційний подовий" - з 5,64 до 7,14 грн.
У листопаді 2014 року "Київхліб" став переможцем інвестконкурсу із залучення інвесторів до реалізації проектів із створення об'єктів роздрібної торгівлі хлібом, оголошеного КМДА.
ПАТ "Київхліб" виграв конкурс на установку 200 об'єктів роздрібної торгівлі в усіх районах Києва. Передбачається, що проект буде реалізований впродовж чотирьох місяців з моменту набуття чинності інвестиційного договору, а інвестиції становитимуть 46 млн грн. У цих торгових точках дозволено також продаж молочних продуктів, безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, чаю і кави.
Згідно з умовами договору, "Київхліб" має на три роки зафіксувати ціни на хліб і хлібобулочні вироби, що мають найбільший споживчий попит у столиці.
ПАТ "Київхліб" (до 2011 року - ВАТ) створене в 1996 році шляхом переформування державного підприємства "Київхлібпром". Найбільший виробник хліба і хлібобулочних виробів у Києві.