16:42 09.03.2016

Ан-26 True Aviation, що розбився у Бангладеш з українським екіпажем, мав термін служби до середини 2017 - ДП "Антонов"

2 хв читати
Ан-26 True Aviation, що розбився у Бангладеш з українським екіпажем, мав термін служби до середини 2017 - ДП "Антонов"

Вантажний літак Ан-26 з українським екіпажем, який у середу зазнав аварії біля берегів Бангладеш у районі Кокс-базар, за даними розробника літака ГП "Антонов" (Київ), пройшов технічний огляд у вересні 2015 року і мав термін служби до червня 2017 року.

"За наявною в ДП "Антонов" інформацією, літак Ан-26Б, бортовий номер S2-AGZ, заводський N134-08, належав міжнародній акціонерній авіакомпанії Air URGA і був в експлуатації компанії True Aviation. Літак був побудований в Києві в 1984 році, мав призначений ресурс служби до 15 червня 2017 року", - повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в середу в прес-службі ДП "Антонов".

"Останній раз літак пройшов технічний огляд у вересні 2015 року", - уточнив співрозмовник агентства.

Як повідомлялося, транспортний Ан-26 авіакомпанії Air URGA, що був на умовах лізингу в експлуатації бангладешської True Aviation, зазнав аварії близько 10:30 9 березня біля берегів Бангладеш у районі Кокс-Базар. На борту був екіпаж з чотирьох осіб. Усі вони - громадяни України. За даними посольства України в Індії, нині бангладеські рятувальники знайшли трьох членів екіпажу. Двоє загинули, один в критичному стані в місцевій лікарні. Доля ще одного члена екіпажа залишається невідомою.

Міжнародна акціонерна авіакомпанія Air URGA створена в 1993 році на базі Державної льотної академії України (Кіровоград). Близько 15 років активно співпрацює з ООН у рамках програм з обслуговування її миротворчих місій. Серед програм - обслуговування миротворчих місій у Західній Сахарі, Грузії, Еритреї, Конго. Парк повітряних суден авіакомпанії налічує понад 20 літаків, переважно Ан-26 і Ан-24.

Військово-транспортний Ан-26 вантажопідйомністю 5,5 тонн (за кодифікацією НАТО: Curl - "Вихор") розроблений в 60-ті рр. минулого століття в КБ "Антонов" (Київ, сьогодні - ДП "Антонов"). Є модифікацією Ан-24. Літак оснащений двома турбогвинтовими двигунами АІ-24ВТ і одним додатковим реактивним РУ-19А-300.

За даними з відкритих джерел, в 1969-1986 рр. на потужностях у Києві було побудовано 1403 од. Ан-26. У КНР на базі Ан-26 розроблено і випускається Xian Y-7.

Основні експлуатанти Ан-26 - ВПС країн колишнього СРСР.

За даними розробника, нині в експлуатації близько 180 од. Ан-26 в країнах колишнього СРСР, Східної Європи, Латинської Америки, Азії і Африки.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Арахамія: Американсько-українська безпекова угода - крок до перемоги України

Байден про результати саміту G7: залишаємося з Україною до її Перемоги у війні

Байден: "Велика сімка" домовилася спільно протидіяти поставкам для військової сфери РФ, зокрема, з Китаю

Угода про безпеку між Україною та США прискорює євроінтеграцію України та покладає зобов'язання щодо просування реформ - Байден

Президент США: Путін розраховує на доходи від проектів у сфері нафти і газу, наші санкції руйнують його плани

Зеленський: лідер Китаю пообіцяв мені, що не буде продавати зброю Росії

Байден: на Саміті миру бачимо підтримку візії про мир на принципах суверенітету і відповідальності РФ

США насамперед передаватимуть системи ППО "Patriot" Україні, і тільки після - іншим країнам-замовникам, заявив Байден

Байден: Узгодження плану з розблокування доходів від заморожених активів РФ - нагадування Путіну, що ми не відступаємо

Наша безпекова угода зі США - міст до членства України в НАТО - Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА