20:05 15.05.2016

"Мілкіленд" у I кв.-2016 скоротив чистий збиток в 2,2 разу

3 хв читати
"Мілкіленд" у I кв.-2016 скоротив чистий збиток в 2,2 разу

"Мілкіленд", молочна група з активами в Україні, РФ та Польщі, завершила перший квартал 2016 року з чистим збитком майже EUR16,42 млн, що в 2,2 разу менше, ніж за аналогічний період 2015 року.

Згідно зі звітом групи на сайті Варшавської фондової біржі, консолідована виручка "Мілкіленда" в січні-березні скоротився приблизно на 22% - до EUR36,47 млн внаслідок суттєвого зниження експорту сирів з України та Польщі, низьких цін на сухе молоко у світі, разом з девальвацією української та російської валют.

При цьому на сегмент цільномолочної продукції за підсумками кварталу припало 61% сукупної виручки групи - EUR22,3 млн, або на 19% менше, ніж за аналогічний період минулого року; сиру і вершкового масла – близько 31%, EUR11,2 млн (на 22% менше); решта – сухе молоко та інші продукти – EUR2,9 млн (на 40% менше).

Валовий прибуток компанії скоротився майже на 30% порівняно з першим кварталом 2015 року – до EUR5,16 млн. "Мілкіленд" отримав EUR1 тис. операційного прибутку, тоді як у січні-березні минулого року його операційний збиток становив EUR0,96 млн. Показник EBITDA зріс до EUR2 млн з EUR1,9 млн.

Згідно зі звітом, в першому кварталі 2015 року російський ринок був ще закритим для українських та європейських виробників молочної продукції. В результаті торговельних бар'єрів Україна має деякий надлишок пропозиції сирого молока на внутрішньому ринку, однак, в першому кварталі 2016 р ціна на сире молоко залишалася дуже високою переважно за рахунок інфляції. У РФ ціни на молоко були практично стабільними за звітний період і продемонстрували незначне зниження в рублевому вираженні.

Додатковим фактором, який посилив конкуренцію на українському молочному ринку за 1 квартал 2016 р, було набуття чинності угоди про зону вільної торгівлі з ЄС. Водночас можливості для імпорту європейської молочки в Україну були обмеженими через девальвацію української гривні.

У такій ситуації група продовжувала розвивати стратегію зростання на локальних ринку: наприклад, російська дочірня компанія ВАТ "Рильський сировар" збільшила виробництво сиру втричі за звітний період. Загалом Група скоротила випуск продукції на 16% для того, щоб зосередиться на виробництві товарів з високою доданою вартістю на ключових ринках.

Підрозділи Milkiland EU і Milkiland Intermarket скоротили продаж сухого молока за перший квартал на 25% в натуральному вираженні через низькі ціни на цей продукт на глобальних ринках.

Як повідомлялося, "Мілкіленд" у 2015 році отримав чистий збиток у розмірі EUR73,296 млн, що на 1,2% більше, ніж у 2014 році. Його виручка скоротилася на 33,7% - до EUR191,5 млн, що зумовлено переважно девальвацією місцевих валют до євро, погіршенням споживчого попиту на молочну продукцію на тлі зниження доходів населення на основних ринках компанії.

Компанія веде переговори з банками про реструктуризацію синдикованого кредиту на $58,58 млн. Керівництво компанії розраховує, що вони можуть бути завершені в першому півріччі 2016 року.

За словами головного виконавчого директора компанії Анатолія Юркевича, ситуація, яка виникла, є наслідком економічних і політичних подій в Україні, зокрема конфлікту з РФ, в рамках якого російська сторона ввела заборону на ввезення української молочної продукції.

Група компаній "Мілкіленд" - один із п'яти найбільших виробників молочної продукції на ринках України і РФ.

В Україні групі належать 10 заводів, що виробляють широкий асортимент молочної продукції, зокрема сири, свіжі молочні продукти і масло, які реалізуються під торговими марками "Добряна" і "Коляда".

У РФ "Мілкіленд" виробляє молочні продукти під торговою маркою "Останкінська" на ВАТ "Останкінський молочний комбінат" (Москва).

Улітку 2012 року "Мілкіленд" придбав Мазовецький сироробний завод Ostrowia у Польщі, на початку 2013 року - ВАТ "Сировар" в РФ.

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА