Інтерфакс-Україна
10:15 05.10.2016

Другий двоповерховий потяг Škoda розпочне роботу з листопада

2 хв читати
Другий двоповерховий потяг Škoda розпочне роботу з листопада

Другий двоповерховий електропоїзд Škoda EJ675 буде готовий до експлуатації до 1 листопада, повідомив голова правління ПАТ "Укрзалізниця" Войцех Балчун.

"Нарешті виводимо з "кущів" багатостраждальний електропоїзд Škoda. Говорю про необхідність цього з першого тижня свого перебування на посаді. Тримати такий потяг без руху - як мінімум недбалість, як максимум - предмет інтересу прокурорів. Цього тижня чеські фахівці проведуть необхідні обстеження і тестування. Служби мають забезпечити її готовність до експлуатації до 1 листопада", - написав він на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

В.Балчун повідомив, що обидва двоповерхові електропоїзди Škoda, які на сьогодні має "Укрзалізниця", передано з балансу Південної залізниці на баланс Української залізничної швидкісної компанії (УЗШК).

"Крок логічний - компанія має відповідні технологічні потужності, кваліфікований персонал та необхідний досвід експлуатації швидкісного рухомого складу. Вивчаємо прийнятні варіанти напрямків експлуатації цих потягів. Бо вони мають певні обмеження, зокрема, потребують технічного обслуговування кожні 700 км", - повідомив голова "Укрзалізниці".

За його словами, на сьогодні розглядаються такі маршрути, як Київ-Полтава-Харків, Київ-Вінниця-Хмельницький-Тернопіль-Львів.

"Сьогодні вже маємо пряме сполучення Київ-Львів, дуже коротке - 4 години 55 хвилин у дорозі, з мінімальною кількістю зупинок. Ідея для Škoda - задіяти всі проміжні зупинки та доправити пасажирів до названих міст, а звідти вже до Львова. Фахівці "УЗ" запевняють, достатній пасажиропотік там є. Хоча щодо використання Škoda ми готові почути думку і самих пасажирів", - написав В.Балчун.

Він повідомив, що "Укрзалізниця" розраховує на успішність цих маршрутів, особливо з огляду на початок зимового періоду та наближення зимових свят: це будуть денні потяги "Інтерсіті".

"І останнє. З обігу вивільнимо 18 пасажирських вагонів. Цей рухомий склад піде на напрямок Київ-Херсон. Буде додаткова пара швидкісного потяга з дзеркальним розкладом", - резюмував В.Балчун.

Як повідомлялося, "Укрзалізниця" придбала два електропоїзди Škoda EJ675 City Elephant у 2012 році перед проведенням чемпіонату з футболу Євро-2012. Ці потяги є двосистемними (можуть рухатися електрифікованими ділянками на постійному та змінному струмі). Електропоїзд складається із шести двоповерхових вагонів та має 607 місць, із них 46 — першого класу, 590 — другого. Електропоїзд розрахований на експлуатацію зі швидкістю до 160 км на годину. Перший потяг №729/730 із 16 червня 2016 року обслуговував маршрут Харків-Генічеськ.

В.Балчун раніше передбачав, що другий чеський склад почне курсувати до вересня.

ОСТАННЄ

Потреба у монетарному фінансування можливих додаткових видатків бюджету наразі відсутня – НБУ

Трамп про вторгнення російських дронів в повітряний простір Польщі: Це могла бути помилка

Уряд виділив землю під будівництво заводу Rheinmetall з виготовлення снарядів для ЗСУ - Шмигаль

Макрон заявив про спрямування трьох винищувачів на захист повітряного простору Польщі

Зеленський вручив державні нагороди першим леді Фінляндії та Естонії і першому джентльмену Данії

Сили оборони відбили з початку доби 141 ворожу атаку - Генштаб

Послаблення санкцій щодо Білорусі може створити юридичні лазівки для РФ – Тихановська

Словацький міністр ініціює запровадження обов'язкової військової служби в країні

"Люблінський трикутник" про вторгнення російських БПЛА в Польщу: Рішуча відповідь може запобігти ескалації

САП підтвердила внесення повної застави за ексголову Хмельницької МСЕК Крупу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА