14:18 05.10.2016

ВР скасувала 5-відсоткове мито на ввезення брухту

3 хв читати
ВР скасувала 5-відсоткове мито на ввезення брухту

Верховна Рада України скасувала 5-відсоткове імпортне мито на брухт чорних металів, внісши відповідні правки до закону про Митний тариф.

Як повідомляється в інформації парламенту, за проект закону №3873 "Про внесення змін до закону України "Про Митний тариф України" щодо зменшення дефіциту брухту чорних металів на внутрішньому ринку з метою першочергового забезпечення потреб оборонної промисловості та відбудови об'єктів інфраструктури" проголосував 251 народний депутат.

При цьому уточнюється, що законом встановлюються нульові ставки ввізного мита на відходи і брухт чорних металів замість діючих у розмірі 5%.

Голова профільного парламентського комітету з промисловості Віктор Галасюк під час представлення законопроекту зазначив, що скасування 5-відсоткового ввізного мита є другою частиною пакета з підтримки гірничо-металургійного комплексу країни (ГМК).

"Ми з вами вже зробили стратегічний державний крок, підвищивши вивізне мито на брухт із EUR10 до EUR30, цей закон уже набув чинності. Це, по суті, друга частина пакета, - повністю зняти ввізне мито на брухт. Що може бути простіше, ніж розуміти, що місцевого виробника необхідно забезпечувати сировиною у безперебійному режимі і робити її якомога дешевшою", - констатував В.Галасюк.

При цьому він наголосив, що ГМК України - 25% промисловості, чверть експорту, на якому сьогодні тримається стабільність гривні та стабільність цін. Якщо в ГМК падає виручка, то валиться економіка і валиться добробут громадян.

"Щоб цього не допустити, щоб забезпечити більш-менш нормальні умови роботи металургів, ми зобов'язані ухвалити цей законопроект. Причому, я наголошую, це, по суті, лише антикризові заходи. На жаль, ми тільки починаємо переходити до стратегії", - додав голова комітету.

Народний депутат вказав також на наявні проблеми в діяльності "Укрзалізниці", що знижує надходження валюти.

"Сьогодні звертаються українські металурги, цементна галузь, звертаються українські аграрії, - бракує вагонів для перевезення їхніх товарів, що на сьогодні немає дизпалива в "Укрзалізниці". Це величезна проблема, тому що ринки є, куди продавати товари є, попит є, штучне на сьогодні, через неефективність "Укрзалізниці", зменшення на 10% валютної виручки, що є абсолютно неприпустимим", - наголосив В.Галасюк.

У свою чергу голова комітету з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна у своєму виступі повідомила, що головне науково-експертне управління апарату Верховної Ради у своєму висновку висловило зауваження до законопроекту, вказавши, зокрема, на необхідність отримання професійного висновку Кабінету Міністрів щодо нього.

"Кабінет Міністрів законопроект підтримує за умови врахування зауважень щодо терміну набуття чинності проектом закону з огляду на те, що податки і збори не можуть змінюватися протягом бюджетного року. Комітет отримав цифру втрат бюджету. Можливі втрати бюджету становлять 3 млн грн. І тому під час ухвалення рішення комітет підтримав цей законопроект", - сказала Н.Южаніна.

Як повідомлялося, в січні-серпні 2016 року Україна імпортувала 15,664 тис. тонн брухту (за січень-серпень-2015 імпортовано 1,773 тис. тонн). Ввезення брухту за звітний період здійснювалося переважно з Туреччини (51,31% постачання у грошовому виразі) та Словаччини (42,10%).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА