Узбекистан та Україна мають намір обговорити можливість відновлення регулярних польотів Ташкент-Київ

Авіаційна влада Узбекистану та України планує переговори в Ташкенті з питання відновлення регулярного авіасполучення за маршрутом Ташкент-Київ-Ташкент, повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі Посольства Республіки Узбекистан в Україні.
Посол Узбекистану в Україні Алішер Абдуалієв зазначив, що останній політ за маршрутом Ташкент-Київ-Ташкент відбувся в травні 2015 року.
"Відтоді ми не маємо виконання регулярних польотів за зазначеним маршрутом, як наслідок, це позначилося на обсягах взаємної торгівлі і розвитку міжнародного туризму. Як ми бачимо, відсутність авіасполучення між столицями двох країн призводить до втрати потенційних доходів з обох сторін. При цьому додатковий бонус отримують багато авіаперевізників із третіх країн", - зазначив посол Узбекистану.
За словами А.Абдуалієва, за результатом проведених зустрічей у Кабінеті Міністрів України та Державній авіаційній службі України на початок 2017 року планується проведення переговорів між авіаційною владою двох країн у Ташкенті.
"Поки що рано говорити про якісь результати, є низка невирішених питань, але є надія, що незабаром сторони знайдуть компромісний варіант, що враховує насамперед запити та інтереси цивільного населення, а також ділових кіл двох країн, зазначив посол Узбекистану.
Як повідомлялося, в 2013 році національна авіакомпанія Узбекистану планувала припинити регулярні авіарейси Ташкент-Київ-Ташкент. Тоді пояснювали, що причиною скасування рейсу може стати конфлікт із "Міжнародними лініями України" (МАУ), які чинять тиск на узбецьких партнерів із залученням авіаційної влади та дипломатичного відомства "з метою отримати конкретні слоти (дозвіл на польоти в певні дні і певний час) Міжнародного аеропорту "Ташкент". МАУ спростувала цю інформацію, наголосивши, що готова до співпраці.
У середині 2014 року повідомлялося, що Uzbekistan Airways та МАУ досягли принципової домовленості до кінця липня 2014 року укласти інтерлайн-угоду про взаємне визнання перевізних документів, а також угоду код-шерінгу (спільної експлуатації повітряної лінії).
У травні 2015 року "Узбецькі авіалінії" знову тимчасово припинили виконання рейсів за маршрутом Ташкент-Київ-Ташкент з огляду на відсутність домовленостей між авіаційною владою Узбекистану та України щодо експлуатації договірних авіаліній.
Пізніше Андрій Пивоварський, який був на той час міністром інфраструктури України, висловив сподівання, що питання польотів за маршрутом Київ-Ташкент буде вирішено.
У вересні 2015 року стало відомо, що Національна авіакомпанія Узбекистану Uzbekistan Airways закриває офіс у Києві.