Інтерфакс-Україна
13:13 06.05.2017

ФГВФО продає кредит ЗАЗу, забезпечена виробничими цехами та автомобілями в обороті

3 хв читати
ФГВФО продає кредит ЗАЗу, забезпечена виробничими цехами та автомобілями в обороті

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (ФГВФО) 25 травня вперше виставить на аукціон в системі "ProZorro.Продаж" права вимоги за кредитом компанії – вітчизняного автовиробника, в забезпечення за яким передані, зокрема, автомобілебудівні і виробничі цехи в Запоріжжі, повідомляє прес-служба ФГВФО.

Активи, що перебувають на балансі неплатоспроможного АТ "Дельта банк", виставляються на торги за початковою вартістю реалізації 344,66 млн грн.

Згідно з прес-релізом, компанія-позичальник веде активну господарську діяльність у сфері виробництва автотранспортних засобів, що має повний цикл виробництва, зокрема штампування, зварювання, фарбування, обладнання кузова і складання автомобілів.

Відповідним параметрам відповідає тільки "Запорізький автомобілебудівний завод" (ЗАЗ), що входить в автокорпорацію УкрАВТО.

ФГВФО повідомляє, що на початок серпня 2016 року заборгованість за кредитним договором становила 996,423 млн грн.

При цьому, згідно з даними Фонду, в заставі банку – виробничі цехи площею 8,94 кв.м, ремонтно-будівельний та монтажний цехи (6,28 тис. кв. м), цех автонормалей (9,43 тис. кв. м), складський та адміністративно-побутовий корпуси (0,9 тис. кв. м і 0,2 тис.кв. м), криті склади (6,7 тис. кв. м і 6,42 тис. кв. м), а також контрольно-пропускні пункти.

Крім того, в забезпечення виконання зобов'язань за договором було передано товари в обороті - автомобілі Mercedes Benz (222 од.), KIA (874 од.), Chevrolet (410 од.), Opel (228 од.) і ZAZ (1505 од.), що перебувають, зокрема, в Криму і зоні АТО.

Проте, як повідомлялося, цього року ЗАЗ в судовому порядку вже вивів із застави 1505 автомобілів ZAZ і 222 Mercedes, при цьому заявивши, що має повне право оспорювати ці договори, які були укладені з порушенням законодавства з колишнім керівництвом банку.

Як пояснювали в корпорації "УкрАВТО", дев'ять років тому ЗАЗ отримав кредит в іноземному Сведбанку, і сумлінно обслуговував кредитні зобов'язання. Однак після його відходу з ринку 2013 році в результаті низки угод власником боргових зобов'язань (зокрема кредитної лінії ЗАЗу) став Дельта банк, підконтрольний Миколі Лагуну.

У корпорації зазначали, що керівництво банку висунуло вимогу переоформлення за новими правилами прав власності заводу на нерухомість, якою був забезпечений кредит, і, не чекаючи такого переоформлення, вирішило укласти з іншими компаніями УкрАВТО договори майнового поручительства щодо автомобілів у простій письмовій формі, без обов'язкового нотаріального оформлення.

При цьому, зазначили в корпорації, у міру одержання документів на нерухомість за новими правилами ЗАЗ почав передавати її в заставу банку, "який перестав виконувати свої зобов'язання і не робив пропорційного звільнення автомобілів із застави".

Як повідомлялося, ЗАЗ за 2016 рік виробив 526 автотранспортних засобів, що в 7,5 разу менше, ніж роком раніше (у січні-вересні фактично простоював), і в січні-березні поточного року не склав жодного легкового авто.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сторони підготували оновлений і доопрацьований рамковий документ щодо миру – спільна заява делегацій України і США

Кількість загиблих у Харкові внаслідок масованої атаки російських БпЛА зросла до чотирьох

Поромному комплексу "Орлівка" на відновлення після обстрілу РФ потрібно від кількох днів до кількох тижнів

Європейська переговорна позиція має бути достатньо сильною щоб спонукати Росію до переговорів - Мерц

Кількість постраждалих через масовану атаку ворожих БпЛА у Харкові зросла до 15

Сили оборони відбили з початку доби 177 ворожих атак - Генштаб

Кількість загиблих внаслідок атаки російських БпЛА у Харкові зросла до трьох - мер

Вже двоє загиблих і 8 постраждалих у Харкові внаслідок атаки російських дронів - ОВА

Одна людина загинула, 4 постраждали внаслідок ворожих ударів по Харкову

Рубіо: Я вірю, що ми досягнемо мети, нам просто потрібно більше часу

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА