Інтерфакс-Україна
17:49 11.05.2017

У Києві розпочався пілотний проект із впорядкування рекламних конструкцій

2 хв читати
У Києві розпочався пілотний проект із впорядкування рекламних конструкцій

Київська міська державна адміністрація (КМДА) спільно зі столичними операторами ринку зовнішньої реклами визначили низку центральних вулиць міста, на яких буде реалізовано перший пілотний проект із впорядкування розміщення рекламних конструкцій.

Згідно з повідомленням на веб-сайті КМДА в четвер, до проекту увійшли вул. Велика Васильківська (від пл. Льва Толстого до вул. Хрещатик), вул. Хрещатик, вул. Грушевського (від Європейської площі до стадіону "Динамо"), Володимирський узвіз, Боричів узвіз, Поштова площа і вул. Сагайдачного.

Як зазначено в повідомленні, реалізація пілотного проекту передбачає демонтаж усіх конструкцій, які не відповідають новим правилам розміщення зовнішньої реклами, і встановлення конструкцій погодженого типу в дозволених місцях.

За даними КМДА, оператори зовнішньої реклами вже розпочали роботи з демонтажу конструкцій і підготовчі роботи для монтажу нових конструкцій у зоні проектування. Для виконання проекту знадобиться виготовити та змонтувати 56 нових рекламних конструкцій на загальну суму близько 4 млн грн. Загальний обсяг інвестицій операторів зовнішньої реклами в проект з урахуванням усіх робіт і зобов'язань за контрактами сягне понад 5 млн грн.

"Частина Хрещатика, Володимирський узвіз, вул. Сагайдачного вже звільнені від засилля зовнішньої реклами. Реалізація пілотного проекту триває. На вулицях, що увійшли до нього, кількість конструкцій зменшено вчетверо - із наявних 268 до 71 конструкції. На прикладі цих вулиць ми побачимо, яким Київ стане вже в найближчі рік-півтора після розробки та впровадження схем вулиць", - наведено в повідомленні слова заступника голови КМДА Олексія Резнікова.

За словами голови Асоціації операторів зовнішньої реклами України Оксани Поліщук, учасники асоціації зацікавлені в якнайшвидшому розробленні та реалізації вуличних схем на всій території столиці, оскільки результатом цього стане значне підвищення ефективності зовнішньої реклами як медіа.

"Місто вже давно потребувало рішучих змін і впорядкування у сфері розміщення рекламних засобів, і наразі ми маємо спільно розроблений документ, який дасть змогу разом навести лад і зробити Київ красивим і безпечним", - зазначає О.Поліщук.

Як повідомлялося, Київрада затвердила нові правила розміщення в місті зовнішньої реклами 20 квітня 2017 року.

Відповідне рішення Про внесення змін до рішення Київради від 26 січня 2012 року №20/7357 "Про затвердження концепції розвитку зовнішньої реклами в Києві" підтримали 85 депутатів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Європі продовжує діяти російська мережа агентів і "культурних" організацій, направлених на поширення пропаганди про Захід та Україну – ЗМІ

Шмигаль вважає погодження ЄС створення механізму SAFE надзвичайно потрібним й нагальним рішенням

За моніторинг та зрив західної військової підтримки України у ГРУ РФ відповідає спецпідрозділ хакерів – Міноборони Нідерландів

Туск: корабель "тіньового флоту" РФ здійснював підозрілі маневри біля енергокабелю між Польщею та Швецією

Страти росіянами українських військовополонених набули системного характеру, що вказує на політику, схвалену вищим керівництвом Росії - МЗС

Під загрозою індоктринації перебувають 1,6 млн дітей на тимчасово окупованих територіях – віцеспікер Ради

Кабмін розширив повноваження Мінветеранів в сферах підтримки інтересів ветеранів та членів їхніх родин

Міноборони відновило постачання авіаційного пального від іноземних партнерів для потреб Сил оборони

РФ відмовляється підписувати угоду про відкрите море через економічні інтереси в Арктиці - Greenpeace

Ворог дроном атакував ферму у Семенівській громаді Чернігівської області, загинув працівник ферми

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА