Відсутність доступу до веб-сайта ProZorro була викликана плановим оновленням ліцензій
Відсутність доступу днем раніше до веб-сайта системи електронних держзакупівель ProZorro була викликана плановими роботами IT-служби з оновлення ліцензій, повідомив агентству "Інтерфакс-Україна" представник ДП "Прозорро".
"Наші IT-фахівці проводили планові роботи з оновлення ліцензій, під час яких стався збій мережевого обладнання. 23 травня на 11:00 роботу сайта було повністю відновлено", - пояснила керівник відділу маркетингу ProZorro Дарина Черкашина.
Вона також наголосила, що неполадок із боку хостинг-провайдера, які могли бути однією з причин збою, не було.
Крім того, Д.Черкашина додала, що збій мережевого обладнання стосувався виключно офіційного інформаційного ресурсу системи prozorro.gov.ua.
"Центральна база даних і кабінети клієнтів працювали в штатному режимі, усі тендери і аукціони відбувалися за планом", - сказала вона.
Як повідомлялося, систему ProZorro було запущено в пілотному режимі в лютому 2015 року. У квітні 2016 року стартував перший етап впровадження електронної системи держзакупівель, а з 1 серпня використання електронної системи стало обов'язковим для інших державних замовників.
У вівторок уранці в ЗМІ з'явилося повідомлення про виникнення помилки під час завантаження сайта системи електронних держзакупівель ProZorro.
Як запевнив перший заступник міністра економічного розвитку і торгівлі Максим Нефьодов, тимчасові неполадки із сайтом ніяк не позначилися на тендерах, що проводилися в системі.