Інтерфакс-Україна
10:15 29.05.2017

Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

2 хв читати
Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

Пасажири British Airways третій день переживають наслідки комп'ютерного збою, який стався в системі авіакомпанії в суботу, пише The Guardian.

Мандрівників, які вилітають з лондонських Хітроу і Гатвік, просять попередньо перевіряти статус свого рейсу перед приїздом в аеропорти, де у вихідні панував хаос, зазначено у статті.

Проте British Airways заявила, що буде працювати за повним розкладом у Гатвіку, а також має намір здійснити всі далекі рейси і основну частину ближніх рейсів з Хітроу в понеділок. За даними представників авіакомпанії, British Airways домоглася "хорошого прогресу" у відновленні ІТ-системи після збою, в результаті якого на землі залишилися тисячі пасажирів.

"Ми працювали за повним графіком у Гатвіку в неділю, - заявив прес-секретар авіаперевізника. - У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботнього перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів".

"Ми знову приносимо вибачення клієнтам за зрив планів і незручності, які вони відчувають, і дякуємо їм за терпіння", - йдеться в повідомленні British Airways.

Як повідомлялося, в суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій у своїй комп'ютерній системі, причиною якого називають перерву в подачі електропостачання. Версія про кібератаку не розглядається.

Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком тижневих шкільних канікул у Великобританії, а в понеділок біржі і фінансові установи країни не працюють через банківський вихідний.

British Airways заявила про готовність виплатити компенсації і поміняти охочим квитки. Пасажири рейсів з Гатвіка і Хітроу при бажанні можуть перенести політ на будь-яку дату аж до 10 червня, навіть якщо їхній рейс буде здійснюватися за розкладом. Ті ж, хто повинен був летіти 27 травня, але не зміг цього зробити через збій, зможуть здати квитки або обміняти їх на інші рейси до листопада.

У неділю з 6 до 9 ранку з Хітроу мав вилетіти 91 рейс, однак за розкладом вирушили тільки 42, повідомляє Бі-Бі-Cі. Було скасовано 29 рейсів, решта відкладалися. З Гатвіка вилетіло 19 літаків, було скасовано всього один рейс - в Амстердам.

Тисячі одиниць багажу залишаються в аеропорту Хітроу, але British Airways просить пасажирів не приїжджати за валізами в аеропорт, щоб не створювати зайвого натовпу. Багаж буде відправлено власникам за домашніми адресами.

Рейси інших авіакомпаній з лондонських аеропортів злітали і приземлялися за розкладом.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

СБУ викрила й повернула з Європи неповнолітнього агента ворога, який допомагав організовувати теракти в Україні

Новим СЕО мережі "Фокстрот" став топменеджер Поліщук

Українські дрони атакували найбільшу нафтобазу в Криму

Сили оборони Півдня України: через ворожі атаки загинули двоє людей, 14 зазнали поранень

Пошукові роботи в селі Юречкова в Польщі завершено, поховань не виявлено - УІНП

ВАКС частково задовольнив апеляцію Мін’юсту та стягнув в дохід держави активи колишнього нардепа від Партії регіонів

"Чернігівобленерго" повідомляє про влучання в енергетичний об'єкт вночі

Ворог атакував 116 БпЛА, збито 83, зафіксовано влучання 30 ударних безпілотників

Держприкордонслужба: Причина розформування підрозділу Касьянова – це відсутність підтверджених уражень російських обʼєктів

Генштаб зафіксував впродовж доби 231 бойове зіткнення

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА