Інтерфакс-Україна
10:15 29.05.2017

Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

2 хв читати
Пасажири British Airways третій день поспіль страждають від комп'ютерного збою

Пасажири British Airways третій день переживають наслідки комп'ютерного збою, який стався в системі авіакомпанії в суботу, пише The Guardian.

Мандрівників, які вилітають з лондонських Хітроу і Гатвік, просять попередньо перевіряти статус свого рейсу перед приїздом в аеропорти, де у вихідні панував хаос, зазначено у статті.

Проте British Airways заявила, що буде працювати за повним розкладом у Гатвіку, а також має намір здійснити всі далекі рейси і основну частину ближніх рейсів з Хітроу в понеділок. За даними представників авіакомпанії, British Airways домоглася "хорошого прогресу" у відновленні ІТ-системи після збою, в результаті якого на землі залишилися тисячі пасажирів.

"Ми працювали за повним графіком у Гатвіку в неділю, - заявив прес-секретар авіаперевізника. - У Хітроу ми здійснили практично всі заплановані рейси на далекі відстані, хоча наслідки суботнього перерви в польотах призвели до скорочення кількості коротких рейсів".

"Ми знову приносимо вибачення клієнтам за зрив планів і незручності, які вони відчувають, і дякуємо їм за терпіння", - йдеться в повідомленні British Airways.

Як повідомлялося, в суботу авіакомпанія скасувала всі рейси з Хітроу та Гатвіка через масштабний збій у своїй комп'ютерній системі, причиною якого називають перерву в подачі електропостачання. Версія про кібератаку не розглядається.

Вилетіти з лондонських аеропортів не змогли тисячі пасажирів. Тим, кого вдалося пересадити на рейси інших авіакомпаній, довелося подорожувати без багажу. Проблеми в роботі British Airways збіглися з початком тижневих шкільних канікул у Великобританії, а в понеділок біржі і фінансові установи країни не працюють через банківський вихідний.

British Airways заявила про готовність виплатити компенсації і поміняти охочим квитки. Пасажири рейсів з Гатвіка і Хітроу при бажанні можуть перенести політ на будь-яку дату аж до 10 червня, навіть якщо їхній рейс буде здійснюватися за розкладом. Ті ж, хто повинен був летіти 27 травня, але не зміг цього зробити через збій, зможуть здати квитки або обміняти їх на інші рейси до листопада.

У неділю з 6 до 9 ранку з Хітроу мав вилетіти 91 рейс, однак за розкладом вирушили тільки 42, повідомляє Бі-Бі-Cі. Було скасовано 29 рейсів, решта відкладалися. З Гатвіка вилетіло 19 літаків, було скасовано всього один рейс - в Амстердам.

Тисячі одиниць багажу залишаються в аеропорту Хітроу, але British Airways просить пасажирів не приїжджати за валізами в аеропорт, щоб не створювати зайвого натовпу. Багаж буде відправлено власникам за домашніми адресами.

Рейси інших авіакомпаній з лондонських аеропортів злітали і приземлялися за розкладом.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Пентагон призупинив постачання деяких ракет ППО та високоточних боєприпасів до України через виснаження запасів США - ЗМІ

Окупанти втратили 118 військових на Покровському напрямку - Генштаб

Сили оборони відбили з початку доби 112 ворожих атак - Генштаб

Келлог спростував нібито обіцянку Лукашенку обмежити удари ЗСУ по РФ: це обумовлено взаємними діями Москви

ГУР завдало удару по нафтопереробному заводу "Саратоворгсинтез" у Саратовській області РФ — Генштаб

Генштаб ЗСУ підтвердив ураження корпусу Іжевського заводу "Купол" у РФ після удару СБУ

В межах ініціативи Bring Kids Back UA повернули двох українських підлітків із окупованих територій — Єрмак

В Офісі Президента відбулася зустріч із делегацією ОБСЄ щодо підтримки України

Глави МЗС України та Німеччини відвідали Одеський порт, обговорили наслідки ударів РФ, ППО та продовольчу безпеку

Мирна мешканка постраждала внаслідок атаки російського дрона на Купʼянщині — прокуратура

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА