Інтерфакс-Україна
14:59 17.06.2017

Метпідприємства Маріуполя можуть зменшити виробництво через проблеми з доставкою вантажів

3 хв читати
Метпідприємства Маріуполя можуть зменшити виробництво через проблеми з доставкою вантажів

Металургійні підприємства прифронтового Маріуполя Донецької обл. - Маріупольський металургійний комбінат ім.Ілліча (ММК) і "Азовсталь", що входять до групи "Метінвест", відзначають збереження проблем із переміщенням вантажів залізницею через низьку пропускну спроможність нещодавно оновленого залізничного переїзду Комиш-Зоря - Волноваха і мають намір збільшити доставку сировини морем.

"Ми, як і раніше, не залишаємо намірів збільшити виробництво на меткомбінатах Маріуполя, хоча дуже часто складається враження, що в цьому бажанні ми самотні - з двічі обіцяних Балчун, Войцех (голова правління "Укрзалізниці" - ІФ) через Камиш-Зорю 23-24 вантажних поїздів на добу ми по факту за період з 27 травня до 15 червня маємо трохи більше 16, тобто обіцяне ділимо на 1,5!" - написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі "Фейсбук".

За його словами, щоб не зменшувати виробництво і не втрачати традиційних ринків збуту керівництво метпідприємства шукає "всі можливі шляхи для доставки сировини в Маріуполь", і один із таких напрямків - це доставка залізної руди каботажем з порту Южний у Маріупольський МТП, що призводить до значного подорожчання сировини та готової продукції)".

Ю.Зінченко зазначає, що через те, що флоту під українським прапором вкрай мало, група "Метінвест" змушена залучати іноземні судна і отримувати дозвіл на каботажний режим суден у Міністерстві інфраструктури України.

"Юрій Лавренюк (заступник міністра інфраструктури України - ІФ), з боку Метінвест-Шиппінг документи на 4 теплоходи (Hatice C, Stevia, Copan, ATA) були подані ще 19 травня, станом на 15 червня дозвіл досі не отримано. Ще трохи і нам доведеться знижувати виробництво через брак сировини ", - зазначив Ю.Зінченко.

Гендиректор також звернувся до міністра інфраструктури Володимира Омеляна: "Ми дуже просимо Вас посприяти у прискоренні видачі дозволу. Не можна допустити, щоб через бюрократичні процедури скорочувалася виробництво".

Раніше гендиректор ММК ім.Ілліча повідомляв про вимушене зниження виробництва через проблеми з доставкою ЗРС і коксу "Укрзалізницею". За його словами, за останній рік маріупольським металургам за прямим маршрутом не довезли понад 6 млн тонн сировини, а це близько 1 млн тонн невиробленого чавуну і близько 1 млн тонн чавуну, виробленого з неконкурентоспроможною собівартістю через використання довгого плеча доставки з використанням морського транспорту .

Крім нестачі тепловозів для доставки сировини через ділянку Комиш-Зоря - Волноваха, комбінати в травні зіткнулися з новою проблемою - "Укрзалізниця" не може доставити вантажі також і в Бердянськ, звідки раніше було організовано альтернативну доставку ЗРС каботажем в порт Маріуполь. В результаті ММК ім.Ілліча був змушений на добу зупинити одну доменну піч. При цьому топ-менеджер зазначив, що "мінус один маршрут сировини по Комиш-Зорі (залізнична вітка - ІФ) - це мінус $0,4 млн валютної виручки". Підприємство щодня недоотримує два-три маршрути.

Як повідомлялося, 9 листопада 2016 року відбулося перше офіційне відкриття реконструйованої ділянки шляху Комиш-Зоря - Волноваха, при цьому очікувалося збільшення пропускної спроможності цієї ділянки до 23 пар вантажних поїздів і чотирьох пасажирських на добу, проте поки що є 16. Потім повторно реконструйована ділянка залізниці відкрилася 25 травня 2017 року, проте пропускна здатність досі не збільшилася.

"Азовсталь" і ММК ім. Ілліча входять до групи "Метінвест", основними акціонерами якої є ЗАТ "Систем Кепітал Менеджмент" (71,24%) і група компаній "Смарт-холдинг" (23,76%).

ТОВ "Метінвест Холдинг" - керуюча компанія групи "Метінвест".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

В Покровську під час обстрілу поранені троє дітей

Пєсков підтвердив інформацію про підготовку розмови Путіна й Трампа у вівторок

Укрдержархів планує реалізувати проєкт побудови підземного сховища на 1 тис. кв. м у 2025 р. - Хромов

До центрів рекрутингу звернулося понад 45 тис. осіб

Президент підписав закон про направлення підрозділів ЗСУ до інших держав під час війни

Єврорада схвалила третій платіж Україні на суму майже EUR3,5 млрд в рамках Ukraine Facility

У майбутньому Україна може порушити питання повернення архівних документів, які РФ вивозила за імперських та радянських часів, - Мін'юст

Трамп анулював помилування, які Байден зробив автопідписом

Дронова атака РФ на енергооб'єкти знеструмила низку споживачів у кількох областях – "Укренерго"

Сибіга: Росія повинна відповісти чітким і безумовним «так» на пропозицію щодо тимчасового перемир’я

РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА