Інтерфакс-Україна
13:16 07.02.2018

Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

2 хв читати
Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

Кабінет Міністрів України від 7 лютого затвердив постанови "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та "Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", які фактично дають старт реформі ринку автобусних перевезень.

"Це не політ у космос, який учора спостерігали з захватом, - це справжня революція у сфері автобусних перевезень! Прозора й чесна конкуренція сприятиме тому, що мільйони людей в Україні користуватимуться не морально й фізично зношеними маршрутками, часто нелегально переробленими з вантажних мікроавтобусів, а сучасними, комфортними, безпечними автобусами. Підготовку цієї реформи ми розпочали у 2016 році. Це були довгі два роки нервів, блокувань і протидії, боротьби, але воно цього варто", - написав на своїй сторінці в мережі Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

За його словами, внесені зміни до постанов уряду дадуть змогу змінити ситуацію на ринку регулярних автобусних перевезень всією територією країни вже в найближчій перспективі.

"Уперше за останні 10 років ми відходимо від застарілих рудиментів і впроваджуємо норми, які насамперед спрямовані на поліпшення безпеки та якості перевезень, а також створення умов для людей з інвалідністю", - написав міністр.

Практичні зміни, за його словами, полягають у такому: введення конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом; упровадження вимог щодо обов'язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, в кількості 35% до кінця 2019 року, з 2020 року - 50%; перевагу отримають перевізники, що пропонують низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3, Євро 6).

Крім того, перевізнику, який працював на маршруті без порушень, надається право продовжити дозвіл іще на п'ять років за умови інвестування в оновлення автопарку; передбачено спрощення процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути за рахунок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі, та поступовий перехід на електронну систему подання документів; спрощення процедури відкриття нових автостанцій і врегулювання проблеми взаємовідносин перевізників і автостанцій.

"Це перший етап реформування галузі автомобільних пасажирських перевезень. На черзі зміни, які дадуть можливість адаптувати маршрутну мережу та мережу автостанцій із потребами громадян і створити загальнодоступний реєстр маршрутної мережі автобусних сполучень у всій Україні", - резюмував міністр.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сейм Польщі ратифікував Нансійський договір, підписаний Макроном і Туском

США запропонують G7 механізм конфіскації заморожених російських активів

Україна розраховує на приєднання Мексики, Перу та Еквадору до Міжнародної коаліції за повернення українських дітей

Сибіга подякував главі МЗС Британії за новий фінансовий пакет допомоги Україні

Британський принц Гаррі відвідав місце ворожого обстрілу - Ткаченко

Сейм Польщі ухвалив новий закон про допомогу українцям після вето Навроцького

Окупанти втратили 159 осіб на покровському напрямку - Генштаб

Стефанчук провів зустріч з делегацією британського парламенту

Жінка постраждала внаслідок атаки російського fpv-дрону автівки в Запорізькій області

Єрмак: у Конгресі США зареєстровано законопроєкт про посилення тиску на РФ для повернення українських дітей

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА