Інтерфакс-Україна
13:16 07.02.2018

Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

2 хв читати
Кабмін дав старт реформі ринку регулярних автобусних перевезень

Кабінет Міністрів України від 7 лютого затвердив постанови "Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту" та "Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування", які фактично дають старт реформі ринку автобусних перевезень.

"Це не політ у космос, який учора спостерігали з захватом, - це справжня революція у сфері автобусних перевезень! Прозора й чесна конкуренція сприятиме тому, що мільйони людей в Україні користуватимуться не морально й фізично зношеними маршрутками, часто нелегально переробленими з вантажних мікроавтобусів, а сучасними, комфортними, безпечними автобусами. Підготовку цієї реформи ми розпочали у 2016 році. Це були довгі два роки нервів, блокувань і протидії, боротьби, але воно цього варто", - написав на своїй сторінці в мережі Facebook міністр інфраструктури України Володимир Омелян.

За його словами, внесені зміни до постанов уряду дадуть змогу змінити ситуацію на ринку регулярних автобусних перевезень всією територією країни вже в найближчій перспективі.

"Уперше за останні 10 років ми відходимо від застарілих рудиментів і впроваджуємо норми, які насамперед спрямовані на поліпшення безпеки та якості перевезень, а також створення умов для людей з інвалідністю", - написав міністр.

Практичні зміни, за його словами, полягають у такому: введення конкурсу на міжобласні автобусні маршрути за заявницьким принципом; упровадження вимог щодо обов'язкової наявності на міських і приміських маршрутах автобусів, пристосованих для перевезення осіб з інвалідністю, в кількості 35% до кінця 2019 року, з 2020 року - 50%; перевагу отримають перевізники, що пропонують низькопідлогові автобуси, електробуси, автобуси з більшою категорією екологічності (Євро 3, Євро 6).

Крім того, перевізнику, який працював на маршруті без порушень, надається право продовжити дозвіл іще на п'ять років за умови інвестування в оновлення автопарку; передбачено спрощення процедури проведення конкурсу на внутрішньообласні, приміські, міські автобусні маршрути за рахунок зменшення кількості документів, які подаються на участь у конкурсі, та поступовий перехід на електронну систему подання документів; спрощення процедури відкриття нових автостанцій і врегулювання проблеми взаємовідносин перевізників і автостанцій.

"Це перший етап реформування галузі автомобільних пасажирських перевезень. На черзі зміни, які дадуть можливість адаптувати маршрутну мережу та мережу автостанцій із потребами громадян і створити загальнодоступний реєстр маршрутної мережі автобусних сполучень у всій Україні", - резюмував міністр.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Одна людина постраждала через атаку російського дрона в Київській області – ОВА

Британська розвідка: північнокорейські війська ймовірно втратили понад 6000 бійців у боях з українськими військами у Курській області РФ

Сили оборони відбили з початку доби 133 ворожі атаки - Генштаб

Зеленський: удар по Кременчуку – російський плювок в усе, що намагається зробити міжнародна спільнота, щоб зупинити цю війну

Зеленський: інформацію щодо російської загрози атомної генерації України передано МАГАТЕ, Віткоффу і Хегсету

Політика РФ щодо українських дітей є загрозою для глобальної безпеки –Зарівна

Троє цивільних постраждали внаслідок ворожих обстрілів Куп’янська - поліція

Трамп наклав вето на ізраїльський план ліквідації Хаменеї

Сили спеціальних операцій ЗСУ вразили російське підприємство, яке виготовляло ударні БпЛА – Генштаб

Пʼятеро громадян України загинули внаслідок ракетної атаки Ірану проти Ізраїлю та влучання ракети у житловий будинок

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА