Сексистська реклама панує в українському інформпросторі - уповноважений Кабміну з гендерної політики
Уповноважений Кабінету Міністрів України з питань гендерної політики Катерина Левченко наголошує на необхідності створення механізмів для реагування на сексистську рекламу.
"Необхідні механізми реагування на факти дискримінації, зокрема на сексистську рекламу, яка, на жаль, панує в інформаційному просторі країни", - сказала вона під час ХIV Українського муніципального форуму у вівторок у Києві.
Крім того, як приклад гендерно зорієнтованої діяльності місцевих органів влади К.Левченко назвала оцінку необхідності створення закладів соціального спрямування, розвиток інфраструктури в контексті об'єднання сімейних обов'язків жінок і чоловіків, приєднання до Європейської партії рівності жінок і чоловіків.