Інтерфакс-Україна
13:08 19.06.2018

Сексистська реклама панує в українському інформпросторі - уповноважений Кабміну з гендерної політики

1 хв читати

Уповноважений Кабінету Міністрів України з питань гендерної політики Катерина Левченко наголошує на необхідності створення механізмів для реагування на сексистську рекламу.

"Необхідні механізми реагування на факти дискримінації, зокрема на сексистську рекламу, яка, на жаль, панує в інформаційному просторі країни", - сказала вона під час ХIV Українського муніципального форуму у вівторок у Києві.

Крім того, як приклад гендерно зорієнтованої діяльності місцевих органів влади К.Левченко назвала оцінку необхідності створення закладів соціального спрямування, розвиток інфраструктури в контексті об'єднання сімейних обов'язків жінок і чоловіків, приєднання до Європейської партії рівності жінок і чоловіків.

ОСТАННЄ

Держетнополітики видало 834 мандати для здійснення капеланської діяльності

Стефанішина обговорила з двопартійною групою сенаторів США подальші кроки у забезпеченні обороноздатності й безпеки України

Рятувальники ДСНС із Черкащини пройшли тренінги з першої допомоги від УЧХ

Голова МВС про зміни в оформленні документів для іноземців, які воюють у ЗСУ: Менше бюрократії, більше прав

Доставка підручників до шкіл майже завершена

Київрада розгляне збільшення допомоги військовим – Кличко

Сили оборони уразили вночі ГПЗ та диспетчерську станцію в Волгоградській області РФ

Окупанти використали касетні боєприпаси, щоб вдарити по селищу Львівка неподалік Краматорська, - 11 армійський корпус

Судитимуть екссекретаря Київради, який сприяв ухиленню від військової служби

Подано перші 100 заяв від переселенців на придбання житла з компенсацією 70% за програмою "єОселя"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА