20:11 14.06.2019

Facebook збільшить витрати на рекламу для відновлення репутації

2 хв читати
Facebook збільшить витрати на рекламу для відновлення репутації

Американська Facebook Inc., якій належить найбільша у світі соціальна мережа, збільшить витрати на рекламу у всьому світі в спробі відновити довіру користувачів після серії інцидентів із витоком даних і загрозами безпеці.

Заходи, в результаті яких рекламні витрати компанії можуть зрости більше ніж удвічі, включають роботу з оновленим списком креативних агентств над кампаніями для таких брендів, як WhatsApp та Instagram, наводить агентство Bloomberg слова директора з маркетингу Facebook Антоніо Лючіо.

Лючіо зазначив, що репутація компанії постраждала на тлі обвинувачень у втручанні у вибори і в дезінформації, а також критики її політики конфіденційності та управління даними.

"Немає сумнівів, що ми робили помилки, і наразі ми займаємося їх виправленням, одна за одною", - сказав він.

Федеральна торговельна комісія США в березні 2018 року розпочала розслідування проти Facebook після повідомлень про те, що британська консалтингова фірма Cambridge Analytica незаконно отримала дані 87 млн користувачів соцмережі. Передбачається, що ці дані могли бути використані під час виборчої кампанії в США в 2016 році та референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу (Brexit).

У квітні й травні 2018 року засновник і голова Facebook Марк Цукерберг у Конгресі США та Європарламенті визнав помилку і вибачився за витік даних.

У березні федеральна прокуратура США розпочала кримінальне розслідування з огляду на повідомлення про продаж Facebook Inc. призначених для користувача даних іншим компаніям.

За словами Лючіо, Facebook уже робить зусилля, спрямовані на відновлення довіри користувачів. Нещодавно компанія змінила дизайн свого мобільного додатка та сайту, щоб зробити з відкритого громадського форуму більш приватну мережу, що забезпечує зашифрований зв'язок у закритих групах.

Facebook переглядає список рекламних агентств, які використовуватимуться для створення кампаній на підтримку кожного з брендів, включаючи власний корпоративний бренд Facebook, у США та інших країнах світу.

Розробка стратегії, орієнтованої на клієнтів, може більше ніж удвічі збільшити витрати Facebook на рекламу протягом найближчих двох-трьох років, сказав Лючіо. Facebook не розкриває свої рекламні витрати, але за даними дослідницької компанії Kantar, у минулому році Facebook витратила на рекламу в США $382 млн порівняно з $50 млн у 2017 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

"ЖК "Воздвиженка" попросило владу втрутитися в ситуацію з АРМА щодо заміни управителя заарештованими активами

Мішель: лідери ЄС розуміють важливість поставити Україні більше боєприпасів і засобів ППО

Канада надасть Україні додатковий пакет підтримки у 2024 році - посол

Зеленський не виключає російських атак на українські АЕС і просить у членів Євроради засоби ППО

Законопроєкт, оприлюднений конгресменами, передбачає понад $60 млрд допомоги Україні та регіональним партнерам - посол

Україна може перемогти у війні, але потрібна прогнозована ритмічна підтримка - глава Мінфіну на круглому столі СБ і МВФ

Лідери ЄС заявляють про необхідність терміново поставити Україні засоби ППО - висновки Ради

Україні потрібен ефективний фінансовий щит - Зеленський у Світовому Банку

Єрмак переконаний, що у списку Time мають бути герої, які загинули за Україну і свободу

Зеленський виступив на засіданні Євроради та міністерській конференції Світового Банку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА