08:10 14.09.2019

На запорізьку Хортицю пустили тролейбуси з автономним ходом

2 хв читати
На запорізьку Хортицю пустили тролейбуси з автономним ходом

У Запоріжжі відкрили перший тролейбусний маршрут, частина траси якого не обладнана контактною мережею, і який обслуговується закупленими нещодавно тролейбусами з можливостями автономного ходу.

Маршрут, який пов'язує центр міста з островом Хортиця через Залізний міст, отримав №1 і обслуговуватиметься двома машинами.

Починаючи з 22 серпня, до Запоріжжя надійшли перші в історії транспортного підприємства п'ять тролейбусів з можливістю автономного ходу "Дніпро Т203". Вони були приписані до тролейбусного депо №2.

Маршрут №1 буде починатися на пл. Профспілок у центрі міста, слідуватиме головною магістраллю міста - проспектом Соборності, далі через ДніпроГЕС на правий берег і вулицями Вінтера і Кияшка під контактною мережею (переважно дублюється маршрутом №3), а далі з вулиці Сергія Синенка повертатиме на Таганрозьку вулицю і через Арковий (Залізний) міст слідуватиме на о.Хортиця, де тролейбусна контактна мережа колись існувала, але пізніше була демонтована. Кінцева маршруту - турбаза "Хортиця".

За інформацією Управління з питань транспортного забезпечення та зв'язку Запорізької міської ради, маршрут відкритий "в рамках цільової міської програми розвитку автомобільного транспорту" і щоб залучити на острів туристів і місцевих жителів.

Також у відомстві зазначили, що при плануванні маршруту були враховані численні прохання городян, серед яких і співробітники Національного заповідника "Хортиця". Довгі роки запорожці закликали міську владу відновити тролейбус на Хортицю, закритий в 2001 році.

Колишній тролейбусний маршрут №1 у Запоріжжі був закритий ще в 1980х рр, через дублювання іншими маршрутами, і не мав нічого спільного з знову відкритим. Через о.Хортиця з 1975 року ходили інші тролейбусні маршрути (№№2, 16, 11, 24), що зв'язували правий і лівий береги міста не через ДніпроГЕС. Лінія через Хортицю, крім Залізного мосту, проходила Преображенським мостом, що нині проходить реконструкцію. Вона була закрита в 2001 році, коли був поставлений на реконструкцію Залізний міст, а контактна мережа була демонтована, щоб зберегти її від розкрадання. Після відкриття Залізного мосту в 2003 році відновлення тролейбусної лінії було визнано недоцільним.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Через обстріл у Козацькому загинула жінка - Херсонська ОВА

Верховна Рада прийняла за основу законопроєкт, що пропонує вдосконалити систему початкової загальновійськової підготовки

Ворог атакував Полтавщину, попередньо, без жертв і постраждалих - голова ОВА

Верховна Рада ухвалила законопроєкт про індивідуальні освітні траєкторії - віцепрем'єр Федоров

Унаслідок атаки БПЛА в Одесі четверо постраждалих перебувають у лікарні, двоє з них - діти - Труханов

Верховна Рада має намір дозволити місцевому голові в певних випадках призначати старосту громади

ВР звільнила сімох членів Рахункової палати - нардеп

Окупанти обстріляли Харків, інформація про постраждалих уточнюється - мер

Спецпрокуратура відкрила кримінальне провадження за фактом смерті мобілізованого дорогою до навчального центру на Закарпатті

Через ворожий обстріл у Новокаїрах постраждав чоловік - Херсонська ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА