Інтерфакс-Україна
08:10 14.09.2019

На запорізьку Хортицю пустили тролейбуси з автономним ходом

2 хв читати
На запорізьку Хортицю пустили тролейбуси з автономним ходом

У Запоріжжі відкрили перший тролейбусний маршрут, частина траси якого не обладнана контактною мережею, і який обслуговується закупленими нещодавно тролейбусами з можливостями автономного ходу.

Маршрут, який пов'язує центр міста з островом Хортиця через Залізний міст, отримав №1 і обслуговуватиметься двома машинами.

Починаючи з 22 серпня, до Запоріжжя надійшли перші в історії транспортного підприємства п'ять тролейбусів з можливістю автономного ходу "Дніпро Т203". Вони були приписані до тролейбусного депо №2.

Маршрут №1 буде починатися на пл. Профспілок у центрі міста, слідуватиме головною магістраллю міста - проспектом Соборності, далі через ДніпроГЕС на правий берег і вулицями Вінтера і Кияшка під контактною мережею (переважно дублюється маршрутом №3), а далі з вулиці Сергія Синенка повертатиме на Таганрозьку вулицю і через Арковий (Залізний) міст слідуватиме на о.Хортиця, де тролейбусна контактна мережа колись існувала, але пізніше була демонтована. Кінцева маршруту - турбаза "Хортиця".

За інформацією Управління з питань транспортного забезпечення та зв'язку Запорізької міської ради, маршрут відкритий "в рамках цільової міської програми розвитку автомобільного транспорту" і щоб залучити на острів туристів і місцевих жителів.

Також у відомстві зазначили, що при плануванні маршруту були враховані численні прохання городян, серед яких і співробітники Національного заповідника "Хортиця". Довгі роки запорожці закликали міську владу відновити тролейбус на Хортицю, закритий в 2001 році.

Колишній тролейбусний маршрут №1 у Запоріжжі був закритий ще в 1980х рр, через дублювання іншими маршрутами, і не мав нічого спільного з знову відкритим. Через о.Хортиця з 1975 року ходили інші тролейбусні маршрути (№№2, 16, 11, 24), що зв'язували правий і лівий береги міста не через ДніпроГЕС. Лінія через Хортицю, крім Залізного мосту, проходила Преображенським мостом, що нині проходить реконструкцію. Вона була закрита в 2001 році, коли був поставлений на реконструкцію Залізний міст, а контактна мережа була демонтована, щоб зберегти її від розкрадання. Після відкриття Залізного мосту в 2003 році відновлення тролейбусної лінії було визнано недоцільним.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Лише 3 із 11 досліджених громад мають умови для безпечного проведення виборів після війни - ОПОРА

У Національних кіберзмаганнях із "Захоплення прапора" перемогу здобула команда dcua – ГУР МО

БЕБ ліквідувало 18 підпільних гральних закладів на Київщині

АМКУ надав дозвіл "Інтерпайпу" на придбання у ArcelorMittal трубного заводу у Румунії

Голова підкомітету з музіндустрії Санченко не бачить потреби переглядати правила нацвідбору на "Євробачення"

Кошта стосовно фінансових потреб України на 2026-2027 рр.: Ми готові запропонувати рішення

ОГС відіграють провідну роль у відновленні територіальних громад - дослідження

Єврокомісія: судовий позов ЦРБ до Euroclear "спекулятивний", пропозиція "репараційної позики" для України юридично обґрунтована і відповідає міжнародному праву

Україна у грудні оголосить концесійний конкурс щодо контейнерного терміналу в порту "Чорноморськ"

У листопаді в Україні загинули щонайменше 226 цивільних осіб і 952 отримали поранення - ООН

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА