Держпраці та Держпродспоживслужба з 27 лютого розпочинають інформкампанію про те, як уберегтися від коронавірусу

Державна служба праці проведе інформаційну кампанію про те, як уберегтися від коронавірусу на підприємствах оптової та роздрібної торгівлі, готельного, ресторанного бізнесу та транспорту, Державна служба з питань безпечності харчових продуктів і захисту споживачів проведе її в дитячих садках і школах, повідомив міністр економіки, торгівлі та сільського господарства Тимофій Милованов.
"Це буде всеукраїнська кампанія від завтрашнього дня... Держпраці відвідуватиме точки в цьому бізнесі. Планується охопити 107 тис. підприємств, ми ідентифікували найважливіші, не в усі будемо заходити", - сказав Милованов під час прес-брифінгу в середу.
За його словами, кампанія має охопити 77 тис. співробітників.
"Це ті, хто працює в місцях великого скупчення людей - на транспорті, в їдальнях та інших місцях. Будуть залучені фахівці з гігієни праці", - додав міністр.
Крім цього, інформкампанію проведе також Держпродспоживслужба.
"Інспектори цієї служби теж проведуть всеукраїнську компанію в закладах шкільної та дошкільної освіти", - пояснив Милованов.
Планується охопити 27,5 тис. шкіл і дитячих садків із залученням 2,5 тис. фахівців із санітарно-епідеміологічного благополуччя.
Він наголосив, що йдеться не про інспекційні перевірки, а про інформкампанію, тому інспектори не нараховуватимуть штрафи. Кампанія триватиме кілька тижнів.