Інтерфакс-Україна
15:19 22.03.2020

Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

2 хв читати
Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ), нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

"Ми робимо все можливе, щоб прискоритися. Залучаємо нових операторів, кур'єрів і експедиторів, але клієнтів все одно в рази більше. Тому доставка товару затримується: можливо, ви отримаєте своє замовлення не протягом декількох годин. Але воно точно буде у вас завтра-післязавтра", - написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook засновник і співвласник компанії Владислав Чечоткін.

Він зазначив, що останні кілька днів контакт-центр Rozetka працює в авральному режимі.

"Основна проблема є такою: клієнт замовив товар у точку самовивозу, прийшов, побачив чергу, вирішив не чекати. Повернувся додому, перезамовив доставку додому. Через повторне звернення і збільшення кількості замовлень – отримуємо «лавину» в контакт центрі, оператори не встигають обробляти такий обсяг звернень. У підсумку страждає і швидкість прийняття замовлень, і логістика", - наголошує Чечоткін.

Він також зазначив, що черги в точках видачі товарів виникли через введення додаткових заходів безпеки і не впливають на швидкість обслуговування клієнтів

"Усі точки видачі суворо дотримуються правил - 10 м2 на людину і відстань між людьми в черзі - метр. Будь ласка, допоможіть нам робити нашу роботу краще - зберігайте спокій. Якщо прийшли в точку видачі, дочекайтеся своєї черги. Якщо замовили онлайн, дочекайтеся свого кур'єра", - заявив засновник і співвласник Rozetka.

Він також подякував співробітникам інтернет-магазину за роботу в таких напружених умовах і закликав усіх українців не піддаватися паніці.

Як повідомлялося, раніше група компаній "Нова Пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговою мережею АТБ в тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу, маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски і дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом з відомими ритейлерами і службами доставки структури для допомоги окремих вразливим категоріям громадян, що потребують допомоги, в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Комітет етики НАЗЯВО виявив плагіат у дисертації ректора Таврійського національного університету Бортняка

Зеленський та прем'єр Нідерландів обговорили підтримку України та посилення тиску на РФ

Україна 27 листопада в односторонньому порядку передала Росії 14 цивільних осіб – проєкт "Хочу жить"

УЧХ взяв участь у зустрічі Консультативної групи донорів у Стокгольмі

Посол ЄС про "Коаліцію укриттів": Ми не починаємо з нуля, захисні споруди будуються в рамках "Ukraine Facility"

Міністри оборони ЄС обговорять подальшу підтримку Україні

Неефективний захист інтелектуальних прав загрожує втратою українських оборонних інновацій - дослідження

До Коаліції укриттів оголошено внесків на понад 22 млн євро - Свириденко

Дебютний Санкційний саміт почав роботу в Києві у четвер

У Покровську за тиждень проведено пошук та знищення противника на території близько 11,5 кв. км - Сирський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА