Інтерфакс-Україна
15:19 22.03.2020

Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

2 хв читати
Rozetka залучає нових операторів і кур'єрів у зв'язку зі зростанням замовлень, доставка може затримуватися

Найбільший український інтернет-магазин Rozetka.ua (ТОВ "Розетка.Уа", Київ), нарощує штат співробітників у зв'язку з лавиноподібним збільшенням кількості замовлень і попереджає про можливі затримки доставки.

"Ми робимо все можливе, щоб прискоритися. Залучаємо нових операторів, кур'єрів і експедиторів, але клієнтів все одно в рази більше. Тому доставка товару затримується: можливо, ви отримаєте своє замовлення не протягом декількох годин. Але воно точно буде у вас завтра-післязавтра", - написав на своїй сторінці в соцмережі Facebook засновник і співвласник компанії Владислав Чечоткін.

Він зазначив, що останні кілька днів контакт-центр Rozetka працює в авральному режимі.

"Основна проблема є такою: клієнт замовив товар у точку самовивозу, прийшов, побачив чергу, вирішив не чекати. Повернувся додому, перезамовив доставку додому. Через повторне звернення і збільшення кількості замовлень – отримуємо «лавину» в контакт центрі, оператори не встигають обробляти такий обсяг звернень. У підсумку страждає і швидкість прийняття замовлень, і логістика", - наголошує Чечоткін.

Він також зазначив, що черги в точках видачі товарів виникли через введення додаткових заходів безпеки і не впливають на швидкість обслуговування клієнтів

"Усі точки видачі суворо дотримуються правил - 10 м2 на людину і відстань між людьми в черзі - метр. Будь ласка, допоможіть нам робити нашу роботу краще - зберігайте спокій. Якщо прийшли в точку видачі, дочекайтеся своєї черги. Якщо замовили онлайн, дочекайтеся свого кур'єра", - заявив засновник і співвласник Rozetka.

Він також подякував співробітникам інтернет-магазину за роботу в таких напружених умовах і закликав усіх українців не піддаватися паніці.

Як повідомлялося, раніше група компаній "Нова Пошта" спільно з інтернет-магазином Rozetka і торговою мережею АТБ в тестовому режимі запустили послугу доставки продуктів харчування в Дніпропетровській області.

У свою чергу, маркетплейс Prom.ua, що входить до групи компаній EVO, ухвалив рішення вилучити з каталогу всі медичні маски і дезінфектори, розміщені від імені нових продавців, з метою недопущення спекуляції.

17 березня президент України Володимир Зеленський повідомив про розробку разом з відомими ритейлерами і службами доставки структури для допомоги окремих вразливим категоріям громадян, що потребують допомоги, в період обмежувальних заходів через коронавірус.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

З окупованої території в Україну повернулись 15-річний хлопець з мамою – Зарівна

Україна в 2026р. перейде на нові європейські правила у ветеринарній медицині - Держпродспоживслужба

Глава МВС України: РФ навмисно ускладнює процес ідентифікації тіл загиблих

В КОВА нагадали про необхідність проходження повторного медогляду для певних категорій людей з інвалідністю

СЗРУ попереджає: Росія планує на наступному тижні кульмінацію кампанії з дискредитації України у контексті обмінів, що тривають

Зеленський і президент Австрії обговорять підтримку України - ОП

В Одесі поліція розслідує обставини падіння дитини з багатоповерхівки

Нардепи хочуть змінити систему пільгового проїзду для ветеранів

Lufthansa призупиняє польоти в Тель-Авів і Тегеран до 31 липня

В Луцькому ОТЦК заперечують насильницьке доставлення та нанесення тілесних ушкоджень громадянину Музичко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА