Інтерфакс-Україна
12:57 24.11.2023

Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

2 хв читати
Попит на українські товари в перші дні розпродажу у рамках Чорної п'ятниці зріс на 70% - Rozetka

За перші дні розпродажу в рамках Чорної п'ятниці покупці українського онлайн-ритейлера Rozetka придбали на 70% більше товарів українських виробників порівняно з попереднім тижнем.

"Якщо порівнювати активність покупців із минулим роком, то в перші дні Чорної п'ятниці покупці придбали на сайті онлайн-ритейлера вдвічі більше українських товарів. Це позитивна тенденція, адже для нас важливо посилювати українську економіку, і ми раді, що покупці підтримують вітчизняних виробників", - повідомив директор із маркетингу Rozetka Євген Образок.

Він додав, що в період знижок ритейлер на 50% збільшив кількість кур'єрів, працівників на складах і точках видачі.

Як повідомили у пресслужбі ритейлера, кількість покупців на Rozetka збільшилася на 50%, порівнюючи з періодом до розпродажу, а середня кількість замовлень від одного покупця зросла на 10%.

Найпопулярніші категорії товарів на сайті онлайн-ритейлера у 2023 році - корм для кішок, одяг і взуття, гель для душу та чай, тоді як торік найбільший попит мали ліхтарі, пральні засоби, акумулятори та батарейки тощо.

Цього року розпродаж з нагоди Чорної п'ятниці на сайті онлайн-ритейлера триває до 26 листопада включно, знижки становлять до 60%. Загалом за перші дні розпродажу кожен із покупців уже придбав на 20% більше товарів, ніж зазвичай.

На певні категорії діє безкоштовна кур'єрська доставка до дверей на будь-який поверх, навіть без ліфта. Для отримання замовлення під час знижок цього року, покупці на 25% частіше обирають доставку кур'єром, тоді як у цей же період минулого року кур'єрською доставкою користувалися на 12% частіше.

Найдорожчим замовленням у період Чорної п'ятниці 2022 року став дизельний генератор за 682 тис. грн. Цьогоріч поки що найдорожче замовлення (322 тис. грн) складається із кількох товарів: телевізора, вебкамери, ноутбука та чотирьох IPhone 15. Однак загалом середня вартість кошика до Чорної п'ятниці 2023 року вже збільшилася на 40%.

Наразі працюють 432 магазини Rozetka у 128 населених пунктах України.

Онлайн-магазин електроніки та побутової техніки Rozetka заснований 2005 року в Києві Владиславом та Іриною Чечоткіними, пізніше співвласником компанії став фонд під управлінням Horizon Capital. Компанія до теперішнього часу трансформувалася в мультикатегорійний онлайн-маркетплейс, але також розвиває мережу власних магазинів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

ЄІБ може вкласти EUR15 млн в Ukraine Phoenix Tech Fund

Підтримка підприємницької ініціативи ветеранів має будуватися на державно-приватному партнерстві – голова НБУ

Загальний обсяг виділеного від ЄБРР фінансування для України сягнув EUR7,6 млрд

ЄБРР виділив "Новій пошті" кредит до EUR50 млн

Проєкт BGV Graphite дає початок визнанню Європою потенціалу України щодо критичної сировини – топменеджер BGV Group на URC-2025

ЄБРР надає VARUS позику в розмірі $25 млн на стале енергоефективне зелене розширення

Україна в рамках Food from Ukraine буде надавати гуманітарну допомогу продуктами харчування

ЄБРР надає понад EUR65 млн кредитів на муніципальні проєкти українських міст

Україні для відновлення та розвитку потрібні безпека, забезпечення гарантій та страхування інвестицій – CCO "Метінвесту" на URC-2025

ЄІБ надасть "Укргідроенерго" EUR120 млн кредиту на модернізацію ГЕС – угода на URS-2025

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА