07:57 22.08.2020

Американські видання вимагають від Apple зниження комісій в App Store

2 хв читати
Американські видання вимагають від Apple зниження комісій в App Store

Найбільші новинні організації США об'єднують сили в спробі добитися більш вигідних умов від Apple Inc. (SPB: AAPL) щодо комісійних, які виробник iPhone стягує з них за цифрову підписку через магазин застосунків App Store, пише The Wall Street Journal.

У листі генеральному директору Apple Тіму Куку торгова асоціація Digital Content Next, що представляє інтереси The New York Times, The Washington Post, The Wall Street Journal та інших видань, попросили роз'яснити умови отримання більш низької комісії в магазині застосунків App Store.

Наразі розробники застосунків, включно з новинними виданнями, віддають Apple комісію розміром 30% від продажів підписки через застосунки для iOS, ця комісія знижується до 15% після першого року користування послугою передплатником. Apple заявляє, що такий збір загалом відповідає комісіям, які стягують інші магазини застосунків і дозволяє компанії покрити операційні витрати.

"Умови унікального торговельного майданчика Apple сильно впливають на здатність продовжувати інвестувати в високоякісний, що заслуговує на довіру новинний і розважальний контент, особливо в умовах конкуренції з іншими великими компаніями", - йдеться в листі, підписаному главою Digital Content Next Джейсоном Кінтом, який наводить WSJ.

У листі згадується листування між старшим віце-президентом Apple з інтернет-сервісів і програмного забезпечення Едді Кью і главою Amazon Inc. Джеффом Безосом, в якому топ-менеджери домовилися про умови розміщення сервісу Amazon Prime Video. Згідно з цією домовленістю, про яку стало відомо під час слухань у юридичному комітеті Палати представників 29 липня, для сервісу діяла знижена 15% комісія, якщо користувачі оформляли підписку через iPhone, і нульова, якщо користувачі вже оформили підписку на Amazon або іншій платформі.

Кінт запитав Кука, що потрібно від учасників Digital Content Next, щоб претендувати на такі самі умови, які були запропоновані Amazon.

"Я прошу вас чітко визначити умови, яким задовольняє Amazon для своєї домовленості, щоб компаніям-членам Digital Content Next, що відповідають цим умовам, можна було запропонувати таку саму угоду", - пише він.

Комісійні Apple викликають питання не тільки у новинних організацій. Минулого тижня розробник комп'ютерних ігор Epic Games подав позови проти Apple Inc. і Alphabet Inc. (SPB: GOOG), обвинувативши компанію в порушенні антимонопольного законодавства після того, як вони видалили зі своїх магазинів застосунків популярну гру Fortnite, розробником якої є Epic.

 

 

РЕКЛАМА
Загрузка...
Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА