Інтерфакс-Україна
14:52 30.09.2020

Стає зрозумілим, що на технесправність Ан-26, наклався людський фактор у різних його проявах – Уруський

2 хв читати
Стає зрозумілим, що на технесправність Ан-26, наклався людський фактор у різних його проявах – Уруський

Причиною катастрофи військового літака Ан-26 у Харківській області міг стати людський чинник, який наклався на технічні несправності, заявив віце-прем'єр-міністр України, голова урядової комісії з розслідування обставин катастрофи Олег Уруський.

"Слідство розглядає декілька різних версій авіакатастрофи. Тим не менш, стає зрозумілим, що на технічні несправності, які мали місце, наклався людський фактор в різних його проявах", - написав Уруський в соцмережі Facebook у середу.

Він також зазначив, що робота над розшифровкою бортових самописців триває.

"Вони знаходяться в задовільному стані. Ними займаються авіаційні експерти. Закінчення процесу розшифрування очікується на цьому тижні", - повідомив Уруський.

Крім того, слідчі здійснили низку заходів, серед яких призначення судово-медичних експертиз, виїмка документів з організації та проведення польотів, допит понад 40 осіб свідків катастрофи.

"На окремому майданчику на території військової частини А4104 вже відбувається збирання фюзеляжу літака, уламки якого були перевезені туди з місця катастрофи", - додав Уруський.

Як повідомлялося, 25 вересня близько 20:50 на автодорозі Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини в місті Чугуєві Харківської області. На борту перебували 27 осіб (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За інформацією Держбюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарата; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Резолюція МАГАТЕ про негайну деокупацію ЗАЕС є кроком до відновлення ядерної безпеки – Міненерго

МЗС України вітає ухвалення резолюції МАГАТЕ щодо ядерної безпеки на ЗАЕС

У Латвії на пляжі було виявлено уламок російського дрона "Гербер"

Кількість постраждалих внаслідок ворожої атаки на Воздвижівку в Запорізькій області зросла до чотирьох

Умєров обговорив з Головним представником НАТО в Україні підтримку союзників та програму PURL

Росіяни скинули щонайменше три авіабомби на Воздвижівку на Запоріжжі, поранено трьох жінок

Україну обрано до керівних органів Всесвітнього поштового союзу ООН

Свириденко та директорка Світового банку обговорили шляхи підтримки України

Від початку року знешкоджено більш як 307 тис окупантів

Зеленський запросив Катар взяти участь у саміті щодо повернення українських дітей у Нью-Йорку

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА