16:11 07.10.2020

Встановлено технічну причину позаштатної роботи двигуна АН-26, який розбився поблизу Чугуєва, - Уруський

2 хв читати
Встановлено технічну причину позаштатної роботи двигуна АН-26, який розбився поблизу Чугуєва, - Уруський

За результатами дешифрування бортових самописців АН-26, який розбився поблизу Чугуєва (Харківська обл.), повністю відновлено політ літака, що завершився катастрофою, а також встановлено зміст переговорів і між членами екіпажу, і з керівництвом польотів.

Про це повідомив голова урядової комісії Олег Уруський за підсумками заслуховування доповіді голів трьох підкомісій із розслідування авіакатастрофи - авіаційної, льотної та технічної.

"Встановлена технічна причина нештатної роботи лівого двигуна та спрацювання датчика падіння тиску за "ВКМ" (вимірювач крутного моменту). Це сталося внаслідок відмови у роботі одного з блоків системи управління двигуна", - написав Уруський на своїй сторінці у Facebook у середу.

Він також повідомив, що розслідування показало наявність грубих порушень і у виконанні польотних завдань, і в організації польотів загалом.

Нині урядова комісія продовжує свою роботу.

За словами Уруського, Міністерство оборони України має завершити власне службове розслідування 12 жовтня. Після цього матеріали буде передано до військових комісаріатів та, орієнтовно, після 15 жовтня планується розпочати виплати компенсацій сім'ям загиблих.

Як повідомлялося, 25 вересня близько 20:50 на автодорозі Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини в місті Чугуєві Харківської області. На борту перебували 27 осіб (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За фактом авіакатастрофи було розпочато кримінальне провадження за ст. 416 (порушення правил польотів і підготовки до них, що спричинило катастрофу та важкі наслідки) Кримінального кодексу України

За інформацією Держбюро розслідувань, перевіряються такі версії слідства: катастрофа внаслідок технічної несправності агрегатів літального апарата; катастрофа внаслідок неналежного виконання своїх службових обов'язків екіпажем; неналежне виконання службових обов'язків особами, які були відповідальними за управління польотами; неналежне технічне обслуговування літака та підготовки його до польоту.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА