15:32 28.10.2020

Уруський назвав низку факторів, які призвели до краху літака Ан-26 із курсантами поблизу Чугуєва

3 хв читати
Уруський назвав низку факторів, які призвели до краху літака Ан-26 із курсантами поблизу Чугуєва

Першим небезпечним фактором, що спровокував подію, яка в подальшому призвела до катастрофи літака з курсантами в Харківській області 25 вересня, стала відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна літака Ан-26ш, повідомив віце-прем'єр-міністр - міністр з питань стратегічних галузей промисловості України Олег Уруський.

"Першим небезпечним фактором, саме який спровокував подію, що в подальшому призвела до катастрофи літака, стала відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна, що о 20:36:05 спричинило виникнення особливої ситуації", - сказав він на засіданні Кабінету Міністрів України в середу.

Уруський зазначив, що після встановлення горизонтального польоту екіпаж вирівняв тягу лівого і правого двигунів, що стало другим небезпечним фактором, який вплинув на розвиток особливої ситуації.

"Випуск екіпажем закрилків на етапі заходу на посадку в положення 38 градусів був третім небезпечним фактором. Несвоєчасне переведення літака на зниження і помилкова побудова траєкторії зниження, намагання якомога швидше вийти на глісаду замість зниження з виходом на початок злітно-посадкової смуги, було четвертим небезпечним фактором", - пояснив він.

Віце-прем'єр зазначив, що, з огляду на додаткову тягу третього двигуна на правому напівкрилі й випущені на 38 градусів закрилки, несиметричне збільшення тяги правого двигуна АІ-24ВТ призвело до надзвичайно складної польотної ситуації.

"Штучне створення несиметричності тяги силовою установкою було п'ятим небезпечним фактором, який суттєво погіршив умови польоту", - додав він.

Уруський наголосив, що з 20:44:05 секунд на борту літака виникла й розвинулася аварійна ситуація.

"Неусунення ковзання є шостим небезпечним фактором, який зумовив перехід о 20:44:32 аварійної ситуації в катастрофічну. О 20:44:49 на швидкості 100 км на годину з кутом крену 75 градусів і кутом тангажу 26 градусів літак зіткнувся із землею. За приблизною оцінкою перевантаження в центрі мас літака в момент удару становило 12 одиниць", - сказав він.

Як повідомлялося, 25 вересня близько 20:50 на автодорозі Київ-Харків-Довжанський сталася авіакатастрофа. Під час планових навчальних польотів впав і загорівся військовий літак марки АН-26, який здійснював посадку на аеродромі військової частини в місті Чугуєві Харківської області. На борту перебували 27 осіб (20 курсантів і сім офіцерів Харківського університету Повітряних сил ЗС України ім. Кожедуба). 26 людей загинули, вижив один курсант.

За фактом авіакатастрофи було розпочато кримінальне провадження за ст. 416 (порушення правил польотів і підготовки до них, що спричинило катастрофу та важкі наслідки) Кримінального кодексу України. Розпочали роботу комісія Міноборони з технічного розслідування авіакатастрофи й урядова комісія на чолі з віце-прем'єром Олегом Уруським.

23 жовтня Уруський повідомив, що комісія встановила причини авіакатастрофи. "На технічні неполадки, які мали місце, наклався людський фактор, плюс системні та серйозні порушення в організації польотів щодо гарантування безпеки польотів, розробки відповідних документів, що регламентують здійснення навчальних польотів", - розповів він на брифінгу.

Того самого дня генерал-майор Олександр Туринський наказом Міністерства оборони України був відсторонений від виконання службових обов'язків начальника Харківського національного університету Повітряних сил (ХНУПС) до остаточного офіційного встановлення всіх обставин і причин авіакатастрофи.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

У Коцюбинському група чоловіків намагалася заблокувати роботу виборчої комісії - поліція

Вища рада правосуддя неефективно використовує законодавчі інструменти захисту незалежності судів - думка

Змінити динаміку поширення COVID-19 в Україні може тільки жорсткий локдаун - Ковтонюк

Верховний Суд очікує ухвалення законопроекту про судоустрій

Посол України в Ізраїлі обговорив з міністром Елькіним взаємодію країн у торговельно-економічній сфері

Оператор Russia today не зміг потрапити до України й отримав заборону в'їзду на три роки - Держприкордонслужба

Зеленський запропонував присвоїти звання Героя України гендиректору КБ "Південне" Дегтяреву посмертно

НБУ випустив першу вертикальну сувенірну банкноту на честь космонавта Каденюка

СБУ блокувала міжнародний канал постачання через територію України російських товарів військового призначення

Аваков виступає за введення повного локдауну у всій Україні на декілька тижнів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА