Інтерфакс-Україна
16:24 10.09.2021

Рада запровадила відповідальність за сексизм і гендерну дискримінацію в рекламі

2 хв читати
Рада запровадила відповідальність за сексизм і гендерну дискримінацію в рекламі

Верховна Рада запровадила відповідальність за використання сексизму та дискримінації за статевою ознакою в рекламі.

За відповідний законопроект №3427 "Про внесення змін до закону "Про рекламу" щодо протидії дискримінації за ознакою статі" в другому читанні та в цілому проголосували 307 народних депутатів.

Зміни визначають у законодавстві такі поняття, як "дискримінаційна реклама" та "дискримінаційна реклама за ознакою статі".

Зокрема, згідно із законопроектом, дискримінаційною за ознакою статі є реклама, що містить твердження та/або зображення щодо інтелектуальної, фізичної, соціальної чи іншої переваги однієї статі над іншою.

До дискримінаційної реклами за ознакою статі також належить реклама, яка принижує гідність людини за ознакою статі, демонструє насильство за ознакою статі, містить зображення тіла людини (частина тіла) виключно як сексуального об'єкта з метою привернення уваги споживача та/або посилання (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не стосуються рекламованого продукту чи способу його споживання.

Законопроект посилює відповідальність за порушення законодавства про рекламу, і в разі його порушення рекламодавець сплачує штраф до держбюджету в десятикратному розмірі мінімальної зарплати.

Крім того, за неподання, несвоєчасне подання або подання завідомо недостовірної інформації про вартість розповсюдженої реклами та/або виготовлення реклами центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1700 грн).

У пояснювальній записці до проекту закону зазначено, що його ухвалення сприятиме протидії дискримінації за ознакою статі у сфері реклами та формуванню гендерно чутливого інформаційного простору, культури толерантності, а також нетерпимості до будь-яких форм насильства серед широких верств населення; посилить захист прав споживачів реклами, а також сприятиме встановленню правового порядку у сфері реклами.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Делегації Офісу генпрокурора та Мін’юсту Франції обговорили співпрацю у документуванні воєнних злочинів і екологічної шкоди

РФ вдарила по енергооб’єктах Дніпропетровщини, Сумщини, Херсонщини та Донеччини – Міненерго

Оформити заявку на 1 тис. грн "Зимової підтримки" тепер можна у відділеннях "Укрпошти"

Пожежу після атаки на цивільне судно в порту "Ізмаїл" ліквідовано – Мінрозвитку

"Сільпо" відкрило новий супермаркет в Чернігові та оновлений у Василькові

Standard One презентував новий прибутковий будинок "S1 Позняки" у Києві

Українські фармвиробники через державну регуляцію втратили 3-5% фінансових надходжень – думка

Зеленський відвідує у вівторок Іспанію, а завтра - Туреччину

Ворог вдруге за час повномасштабної війни атакував приміське депо у Дніпрі

Ворог атакував 4 балістичними ракетами 114 БпЛА, збито 101 дрон, зафіксовано влучання 4 ракет та 13 ударних БпЛА на 15 локаціях – Повітряні сили

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА