Інтерфакс-Україна
08:23 14.11.2021

Авіаційний регулятор Китаю готується дозволити китайським авіакомпаніям літати на Боїнгах 737 MAX

2 хв читати
Авіаційний регулятор Китаю готується дозволити китайським авіакомпаніям літати на Боїнгах 737 MAX

Управління цивільної авіації Китаю (CAAC) повідомило авіакомпанії країни, що воно задоволене змінами в конструкції, які компанія Boeing запропонувала для свого літака 737 MAX, повідомляють ЗМІ.

На думку СААС, після всебічного аналізу змін відомство дійшло висновку, що вони можуть вирішити проблеми з безпекою експлуатації лайнерів цієї моделі, які були виявлені після двох катастроф. Воно запропонувало авіакомпаніям подати відгуки про льотну придатність Boeing 737 MAX до 26 листопада.

ЗМІ зазначають, що висновок відомства означає, що воно наближається до скасування більш ніж дворічної заборони на польоти цих літаків у китайському небі.

Представник Boeing раніше заявив, що авіакомпанія продовжує працювати з регулюючими органами у всьому світі, щоб повернути 737 MAX в експлуатацію.

Інші країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону, включно з Сінгапуром, Малайзією, Індією, Японією, Австралією та Фіджі, вже схвалили повернення 737 MAX.

Повернення Boeing 737 MAX на китайський авіаринок стало б великою підмогою для виробника літаків. Близько третини з приблизно 370 літаків цієї моделі, що знаходяться на зберіганні, призначені для китайських клієнтів, повідомляла раніше корпорація Boeing.

До того, як було заборонено польоти та припинено закупівлю 737 MAX, Boeing продавав чверть літаків, які він будував щороку, китайським покупцям - своєму найбільшому клієнту.

Наслідки двох катастроф Boeing 737 MAX для найбільшого авіавиробника у світі виявилися серйозними та непередбачуваними. Так, 29 жовтня 2018 р. невдовзі після зльоту впав лайнер індонезійської Lion Air, 10 березня 2019 р. за подібних обставин розбився літак Ethiopian Airlines. Катастрофи забрали життя 336 людей, з тих, хто перебував на борту, не вижив ніхто.

До аварій авіалайнерів, за висновками експертів, призвела вперше впроваджена Boeing система запобігання звалюванню (MCAS): вона автоматично спрямовує ніс літака вниз навіть при вимкненому автопілоті, якщо ніс судна задирається занадто високо.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Сирський: Формування підрозділів роботизованих наземних комплексів – черговий крок у розвитку спроможностей безпілотних систем

Зустріч міністрів закордонних справ у форматі "Україна – Молдова – Румунія" розпочалася у Чернівцях

ЦПД спростував повідомлення МЗС РФ про начебто "відмову" України забирати своїх військовополонених

Затримано агента РФ, причетного до атаки на Кропивницький 28 липня

Мін’юст вдруге подав позов про стягнення в дохід держави активів сенатора РФ Калашника

ОСУВ "Хортиця" перейменували на "Дніпро"

Росіяни перетнули Вовчу і закріпилися на території Дніпропетровщини – Deep State

Сибіга та Каллас скоординували дипломатичні кроки на шляху до миру

За трьох фігурантів "справи нардепа Кузнєцова" внесли застави – ВАКС

В одному з районів Київщини через атаку БпЛА пошкоджено 21 приватний будинок

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА