14:39 18.11.2021

Демонтаж колони мосту Патона здійснено через погіршення її технічного стану - "Київавтодор"

2 хв читати
Демонтаж колони мосту Патона здійснено через погіршення її технічного стану - "Київавтодор"

Демонтаж однієї з архітектурних колон мосту Патона було виконано через погіршення її технічного стану, повідомили у "Київавтодорі".

"У зв'язку з погіршенням технічного стану архітектурних колон (в'їзна група), розташованих на лівому березі мосту Патона, 14 листопада 2021 року виконані роботи з демонтажу однієї з колон, яка мала нахил, у зв'язку з чим була загроза падіння її окремих частин на проїжджу частину мосту. Усі декоративні фрагменти колони зберігаються на підприємстві", - повідомив головний інженер "Київавтодор" Володимир Харченко агентству "Інтерфакс-Україна".

Міст Патона, введений в експлуатацію ще у 1953 році, перебуває під охороною держави як пам'ятка архітектури та містобудування місцевого значення (охоронний номер 530-Кв). У грудні 2004 року було підписано охоронний договір між "Київавтодором" як балансоутримувачем та Департаментом охорони культурної спадщини КМДА.

За словами Харченка, останнє обстеження мосту провело ТОВ "Український інститут сталевих конструкцій імені В. М. Шимановського" (кваліфікаційний сертифікат АР №014501 від 14 червня 2018 року, AE №000233 від 31 травня 2012 року, свідоцтво №98 від 28 липня) під керівництвом гендиректора О. В. Шимановського наприкінці 2020 року.

Розпорядженням голови КМДА від 15 вересня 2020 року №1431 "Про реставрацію із пристосуванням мосту ім. Є. О. Патона через Дніпро" роботи з реставрації споруди мають бути здійснені до 31 грудня 2025 року, замовником робіт визначено комунальну корпорацію "Київавтодор".

Як повідомлялося, реставраційні роботи мосту включають ремонт мостового полотна, опор, з'єднань, сходів, пропілеїв та колон, оглядових прогонів та ін. Планується розширення мосту до восьми смуг, обладнання велосипедних доріжок в обох напрямках, а також буде враховано можливість розміщення трамвайних шляхів. Крім того, на мосту буде встановлено інформаційно-вимірювальні системи контролю стану об'єкта, зокрема автоматизовану систему вимірювання ваги транспортних засобів.

Проводиться процедура закупівлі щодо визначення розробника проектної документації щодо об'єкту. "Ця процедура неодноразово протягом року скасовувалась рішенням Антимонопольного комітету", - повідомив Харченко.

Введений в експлуатацію ще 1953 року міст Патона реконструювали лише один раз, 2004 року. Тоді з мосту демонтували трамвайні колії. З того часу поточні ремонтні роботи відбувалися лише на невеликих ділянках мосту.

Міст Патона як технологічна пам'ятка епохи був відзначений пам'ятним знаком Американського зварювального товариства у 1995 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Атаковані об'єкти енергетичної інфраструктури у Дніпропетровській, Івано-Франківській та Львівській областях

Армія РФ за добу завдала 12 ракетних та 76 авіаційних ударів по території України

Окупанти за добу завдали понад 500 ударів по Запорізькій області, є руйнування

Влада КНР має намір виплачувати населенню до $1,4 тис. при заміні старих машин на електромобілі

Права на логотип МАУ на майданчику СЕТАМ придбав директор Орловської ВЕС

Польща вночі двічі піднімала військову авіацію через російські удари по Україні

27 квітня: Яке сьогодні свято, все про цей день

Чергову хвилю ракетної атаки РФ спрямовано на західні області, знову задіяно "Кинджали"

РФ знову обстрілює Україну, кілька груп ракет зафіксовано у східних і південних областях

Унаслідок нічного ракетного удару по лікарні в Харкові постраждала пацієнтка

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА