Інтерфакс-Україна
10:28 21.07.2022

Під завалами зруйнованої внаслідок обстрілу школи у Краматорську можуть бути люди – ДСНС

1 хв читати
Під завалами зруйнованої внаслідок обстрілу школи у Краматорську можуть бути люди – ДСНС

Рятувальники почали розбирати завали частково зруйнованої внаслідок обстрілів з боку російських окупантів школи у м. Краматорську Донецької області в четвер уранці, повідомили в Державній службі України з надзвичайних ситуацій.

"Сьогодні зранку краматорські рятувальники прибули на місце проведення розбору завалу частково зруйнованої внаслідок обстрілу будівлі однієї зі шкіл міста. Після прибуття на місце виклику встановлено, що внаслідок обстрілу зруйновано середню частину 3-поверхової будівлі школи, під завалом можуть перебувати люди", - повідомляється у телеграмі ДСНС у четвер.

Як повідомлялося, російські окупанти в ніч на четвер зруйнували дві школи в Краматорську та Костянтинівці Донецької області, крім цього, завдали удару по Краматорській промисловій частині, а також обстріляли центральну частину Бахмута Донецької області.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Раді рекомендують ухвалити закон про Кіберсили ЗСУ – нардеп

Зеленський: Ми обговорюємо гарантії безпеки. І перед тим, як робити ті чи інші кроки на полі бою, військо й цивільне населення повинні мати чітке розуміння

Європа оприлюднила план гарантій безпеки для України з шести пунктів та застерегла проти зміни її кордонів силою

У Києві відбулася презентація документального фільму про спецоперацію ГУР з повернення українських жінок та дітей із Сирії

Наступний раунд переговорів щодо України може відбутися в Маямі – ЗМІ

Юрчишин оприлюднив список журналістів, за якими стежили фігуранти справи Міндіча

Туск: Є багато ознак того, що після сьогоднішньої зустрічі в Берліні ми будемо на крок ближче до миру

Світло відновили ще для 125 тис. родин Одещини

Туреччина збила невідомий дрон над акваторією Чорного моря

У Берліні буде відкрито один із перших офісів з експорту зброї - Зеленський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА