Інтерфакс-Україна
19:04 02.02.2023

НАЗК внесло Procter&Gamble до списку міжнародних спонсорів війни

2 хв читати
НАЗК внесло Procter&Gamble до списку міжнародних спонсорів війни

Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло американську корпорацію Procter&Gamble (P&G) до списку міжнародних спонсорів війни, повідомляється на його сайті.

"На жаль, через низький моральний поріг сотні іноземних компаній залишаються працювати на російському ринку, тим самим фінансуючи армію та воєнно-промисловий комплекс держави-агресора. Серед відомих нам компаній, крім P&G, також вже є OpenWay Group, Danieli, TMS Tankers Ltd., Minerva Marine Inc., Thenamaris Ships Management, Delta Tankers Ltd., Dynacom Tankers Management Ltd., Leroy Merlin, Mondi Group/Mondi PLC, eKassir, Liberian International Ship & Corporate Registry та Bonduelle. Вся інформація про їхню діяльність передається міжнародній компанії LSEG і вноситься до бази даних World-Check, аби захистити міжнародну фінансову індустрію від спонсорів російської війни", – наводить пресслужба слова голови НАЗК Олександра Новікова.

Підставою внесення до списку спонсорів війни стало те, що, працюючи в РФ, компанія сплачує податки до російського держбюджету та сприяє мобілізаційним заходам.

У березні 2022 року P&G заявила про скорочення асортименту на російському ринку та пообіцяла залишити на ньому лише товари для здоров'я та гігієни. А в серпні з'явилася інформація, що вона більше не інвестує в розвиток бізнесу на території РФ. Однак бізнес P&G розвивається в Росії, зокрема на території РФ продовжує працювати комбінат побутової хімії, що є найбільшим у світі виробником мийних засобів для P&G, та завод із виготовлення лез та станків для гоління Gillette. Компанія дає робочі місця близько 2,5 тис. росіян.

P&G належать такі дочірні підприємства та бренди, як Gillette, Fairy, Tide, Ariel, Lenor, Mr. Proper, Pampers, Always, Head & Shoulders, Pantene, Old Spice, Hugo Boss, Max Factor та інші.

У березні 2022 року, після заяви про зменшення присутності на російському ринку, P&G на 40% підняла ціни на власні товари в РФ, чим майже нівелювала втрату доходу від скорочення портфеля брендів. За даними звіту компанії за 2022 рік, за рахунок такого підвищення цін на продукцію зросли органічні продажі компанії в Росії.

Крім того, компанія сприяє мобілізації, адже згідно з новим російським законодавством корпорації, які працюють у РФ, змушені брати участь у мобілізаційних заходах, сприяти призову працівників до армії та фінансувати їх військове спорядження.

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Цивільний загинув через російський обстріл на Запоріжжі – ОВА

Противник посилив тиск на Дронівку, на окремих ділянках намагається форсувати Сіверський Донець – 7 корпус ДШВ

Уражено два російські літаки Су-27 на аеродромі Бельбек на ТОТ Криму – СБУ

Ворог окупував за добу 12,6 кв.км на двох напрямках – DeepState

Петиція про єдиний колір утеплених фасадів житлових будинків у Києві не набрала необхідної для розгляду кількості голосів

Кабмін розподілив понад 100 млн грн на ремонт лікарень на Миколаївщині та Харківщині і будівництво укриттів в Запорізькій області

Кабмін: 1,5 тис. шкіл отримають від ЮНІСЕФ по 420 тис. грн на підготовку до зими та підвищення енергетичної стійкості

Кабмін виділив 147,8 млн грн на допомогу мешканцям села Березина, які постраждали внаслідок вибуху на підприємстві

ППО знешкодила 31 із 51 БпЛА, зафіксовано влучання балістичних ракет та 20 безпілотників на 15 локаціях

Ворог атакував Херсонщину: восьмеро постраждалих, з них дві дитини

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА