Інтерфакс-Україна
15:16 25.01.2024

Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, - експертиза

2 хв читати
Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, -  експертиза

Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки  зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

"Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – повідомив Руслан Кандибор.

Директор Департаменту зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – підкреслив Кандибор.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури. Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Прем'єр та голова Міноборони Британії відзначили зменшення загроз світовій безпеці після ударів США по Ірану

Завальський підтримував Вєрку Сердючку в мовному скандалі, робив компліменти Азарову за моду на українську і критикував мовні штрафи

Сили оборони знешкодили вночі 28 з 47 ворожих дронів, в 7 місцях зафіксовані влучання

Кандидат на мовного омбудсмена Завальський: Мене обливають брудом лише тому, що я публічно висловив готовність допомогти державі

Двоє загиблих і щонайменше 13 постраждалих внаслідок ворожих ударів по Донецькій області

Головнокомандувач ЗСУ: Ми не будемо залишатися лише в глухій обороні

Сирський: Всі наші ТЦК повинні змінитися

Коефіцієнт витрат до результату операцій DeepStrike оцінюється приблизно як 1:15 - Сирський

Україна переважає РФ у кількості FPV-дронів, однак росіяни сильніші у дронах на оптоволокні - Сирський

Ефективність знищення БпЛА противника типу Shahed становить приблизно 82% - Сирський

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА