15:16 25.01.2024

Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, - експертиза

2 хв читати
Деформація тунелю між "Деміївською" та "Либідською" виникла через неякісне проєктування та будівництво, -  експертиза

Причиною деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" у Києві є неякісні проєктні рішення та будівельно-монтажні роботи зі спорудження тунелю на цій ділянці. Такі попередні висновки  зробили експерти Науково-дослідної судово-експертної установи. Про це повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор.

"Отримано перші попередні висновки експертного дослідження від профільної наукової установи щодо причин деформації тунелю, що призвело до зупинки руху поїздів між станціями метро "Деміївська"-"Либідська". У своєму висновку науковці зазначили, що причиною є неякісні проєктні рішення з облаштування тунелю в межах аварійної ділянки. А також неякісні будівельно-монтажні роботи спорудження конструкції тунелю цієї ділянки", – повідомив Руслан Кандибор.

Директор Департаменту зазначив, що експертне дослідження триває. Воно проводиться на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (ТЕБ та НС).

"Остаточні результати будуть відомі після розкриття котловану. Тільки тоді експерти зможуть провести всі необхідні дослідження конструкції тунелю ззовні. Утім вже зараз ми бачимо, що причиною є неякісне проєктування та недбале виконання робіт, наслідки якого нині доводиться ліквідовувати", – підкреслив Кандибор.

Крім того, відповідно до висновків науковців, КП "Київський метрополітен" виконувало всі необхідні регламентні роботи з утримання та експлуатації перегінного тунелю. Зупинка руху поїздів цією ділянкою була своєчасною. Це дало змогу розпочати встановлення причин виникнення аварійної ситуації із залученням відповідних фахівців, а також виконання відновлювальних робіт.

Раніше відповідні висновки щодо причин деформації тунелю між станціями метро "Деміївська" та "Либідська" зробили і в парламентському Комітеті з питань транспорту та інфраструктури. Як повідомляв член цього комітету Костянтин Бондарєв, причиною техногенної аварії на "синій" гілці метро стало авральне будівництво цієї ділянки у 2010 році.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

На куп'янському напрямку ситуація напружена, на харківському - ворог тисне в районі Липців - Генштаб ЗСУ

Канцлер Австрії підтвердив свою участь у Саміті миру - Зеленський

Польща збільшить кількість військ на кордоні з Білоруссю - Міноборони

Зеленський обговорив із президентом Мозамбіку участь у Саміті миру та постачання українського продовольства до країн Африки

Нацполіція затримала лідерів і учасників банд, діяльність яких координували "злодії в законі" з трьох кримінальних кланів

Єрмак обговорив із Салліваном посилення української ППО та підготовку Саміту миру

ВР має намір заборонити евакуацію авто під час війни

Суд засудив жителя м. Корсуня-Шевченківського до 3 років позбавлення волі за ухилення від призову на військову службу

Ексзаступника голови Офісу президента підозрюють у незаконному збагаченні на 15,7 млн грн - САП

У Дніпропетровській області атаковано інфраструктурний об'єкт, сталося займання - ОВА

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА