Інтерфакс-Україна
13:33 14.08.2020

Ярославський заявив про готовність залучити $1 млрд для відродження Харківського авіазаводу

3 хв читати
Ярославський заявив про готовність залучити $1 млрд для відродження Харківського авіазаводу

Бізнесмен Олександр Ярославський, активи якого об'єднані в групу DCH, заявив про готовність узяти відповідальність за відновлення Харківського державного авіаційного виробничого підприємства (ХДАВП) і залучити для цього $1 млрд.

"З цієї суми $100 млн підуть на виплату боргів; $500 млн - на добудову літаків, виробництво яких уже розпочато, й закладення нових; $400 млн - на програми розвитку. Буде це приватизація чи приватно-державне партнерство, не так важливо. Важливо не згаяти час", - ідеться у його зверненні на сайті DCH у п'ятницю.

Напередодні прем'єр-міністр Денис Шмигаль, віце-прем'єр - міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський і міністр інфраструктури Владислав Криклій під час відвідування підприємства запевнили в зацікавленості держави в його відновленні.

За словами Уруського, в рамках трансформації держконцерну "Укроборонпром" авіактиви буде передано з нього до нового держхолдингу "Антонов", яким управлятиме ще один новий держхолдинг - "Аерокосмічні системи України" під управлінням Мінпрому.

Криклій додав, що за ініціативою Зеленського планується створити державіакомпанію, яка замовлятиме вітчизняні літаки для регіональних рейсів.

"Самими реорганізаціями та перестановками реального відродження підприємства домогтися неможливо. Планами ситий не будеш, колективу ХАЗ потрібні зарплати й гарантії збереження робочих місць, незалежно від того, хто і як їх надасть", - у свою чергу заявив Ярославський.

На його думку, заводу потрібна реальна підтримка держави та значні приватні інвестиції.

Бізнесмен зазначив, що група DCH готова до відкритого обговорення своєї пропозиції та має намір докласти всіх зусиль, щоб урятувати підприємство для Харкова й України.

На початку серпня DCH заявила про домовленість із китайською Beijing Xinwei Technology Group про спільну діяльність із розвитку українського авіабудування і, зокрема, запорізького ПАТ "Мотор Cіч". Компанії подали спільну заяву до АМКУ на купівлю підприємства, зокрема, DCH претендує на більше ніж 25% акцій.

ХДАВП здійснював серійне виробництво транспортних багатоцільових літаків Ан-74, регіональних пасажирських літаків Ан-140-100, дуже легких багатоцільових літаків ХАЗ-30, а також виготовленням центроплану літаків Ан-148/Ан-158, запасних частин і окремих агрегатів літаків і виробництво агрегатів вертольотів Мі-2МСБ, Мі-8МСБ у кооперації з "Мотор Січ".

До складу цілісного комплексу ХДАВП також входять завод "Сокільники", завод "ТОРА", Чугуївський авіаційний технологічний завод і Конотопський завод.

ПАТ "Мотор Січ" - один із найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки, а також промислових газотурбінних установок. Постачає продукцію до понад 100 країн світу.

Інвестпортфель DCH містить активи в таких галузях, як будівництво і девелопмент (мережа ТРЦ "Караван Megastorе" у Києві, Харкові та Дніпрі, готель Kharkiv Palace, ЖК "Воздвиженка), фінанси (страхова компанія "ІНГО"), промисловість (ХТЗ, рудник "Суха Балка", Дніпровський метзавод), транспорт (міжнародний аеропорт "Харків"), спорт (регбійний клуб "Олімп").

У жовтні 2019 року Ярославський заявив про готовність групи інвестувати в аеровокзальний комплекс міжнародного аеропорту "Дніпро", а також про участь у приватизації ДП "Завод "Електротяжмаш" (Харків) і "Харківобленерго".

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

S1 REIT виплатив перший мільйон дивідендів інвесторам дохідної нерухомості

Дунай став ключовим логістичним коридором для України та елементом безпеки всієї Європи

Перетин кордонів і спільні інвестиції мають стати драйвером економічної співпраці України та Румунії

Румунія заявила про намір стати логістичним хабом відбудови України – голова Сенату Абрудян

Оновлення законодавства про критичні мінерали є ключем для залучення інвестицій у видобуток в Україні – експерти

Румунія, Молдова та Україна розвиватимуть "стратегічний трикутник сполучення" для відбудови – учасники панелі в Бухаресті

До масштабних проєктів з відбудови України готові лише окремі румунські компанії – експерти форуму в Бухаресті

Україна будує "цифровий щит" на основі хмарної інфраструктури та інтеграції з кіберекосистемою НАТО і ЄС

Приватний сектор є ключовим чинником відбудови України за умови наявності фінансових і страховий інструментів – учасники форуму в Бухаресті

Для відбудови Україні потрібна двоколійна стратегія щодо біженців і діаспори – учасники  форуму у Бухаресті

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА