Інтерфакс-Україна
13:41 25.09.2020

Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

2 хв читати
Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo запускає в Україні другу "хмарну кухню" Cook Room (модель dark kitchen) на вул. Васильківській.

"Запуск другого Cook Room в Україні для нас скоріше визнання, що перший був успішний", - заявив під час онлайн-конференції в п'ятницю генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Він також зазначив, що відкрити dark kitchen або зайти в "хмарну" кухню для рестораторів набагато дешевше, ніж відкриття звичайного ресторану.

Перший Cook Room компанія запустила в центрі міста, другий розміщується на вул. Васильківській, оскільки це розміщення дає змогу "закрити потреби користувачів", що перебувають у віддалених, але розвинених районах столиці.

Частина площ нової Cook Room передбачає також виділення певних площ під фулфілмент, оскільки, за словами Расновського, компанія наразі планує спробувати зайти в цей сегмент послуг для магазинів.

"Ми передбачаємо певні площі під фулфілмент - коли ми віддаємо шматок нашого приміщення під склад компанії, товари якої ми доставлятимемо. Ми побачили по Cook Room на вул. Федорова, що в цьому сегменті теж є попит, і ми розмірковуємо про те, щоб торкнутися моделі dark store - це те саме, що і dark kitchen, але для продуктових або просто для магазинів - із роботою тільки під доставку", - наголосив генеральний менеджер Glovo в Україні.

За його словами, під цю модель компанія також уже залучає перших партнерів.

Расновський також повідомив, що за період коронавірусу прийшло дуже багато нових користувачів, стало більше сімейного споживання послуг доставки їжі, активно використовуються сервіси доставки ліків і продуктів із магазинів.

Як повідомлялося, у квітні 2020 року Glovo запустив у Києві свою першу "хмарну кухню" в Україні, першими партнерами якої стали Kitaika, 3B Cafe, Torisho, Menya Musashi, мережі Berliner Döner і Foodz Ukraine.

Робота за моделлю dark kitchen передбачає відкриття спеціальних кухонних приміщень, доступних тільки для кухарів, ресторанного персоналу і кур'єрів Glovo і створених для приготування страв виключно для користувачів сервісу доставки. У Glovo ця модель отримала назву Cook Room.

Glovo - міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки, який дає змогу придбати і доставити будь-який предмет або продукт у межах міста. Об'єкт при цьому не має перевищувати параметрів 40x40x30 см і важити не більше ніж 9 кг.

Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах у 22 країнах на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній і Південній Америці. В Україні Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

KAN Development інвестував $120 млн у будівництво навчальних закладів під час війни

Люди готові інвестувати кошти у зрозумілі фінансові інструменти накопичення - Улютін

Стефанчук: 0,25% ВВП кожної європейської держави на оборону України — це інвестиція в безпеку регіону

Союзники по НАТО підтвердили подальше збільшення інвестицій в оборону та нарощування виробництва

Нафта і газ є найперспективнiшими для реалізації угоди про надра з США та залучення великих інвестицій – ексглава "Нафтогазу" Коболєв

NOVUS інвестував 385 млн грн в енергонезалежність мережі

Соболев: У рамках реформи управління публічними інвестиціями створено понад 1 тис. місцевих інвестрад

“Мономах” повідомив про триваючі інформаційні атаки, компанія запевняє у відсутності зв’язків із РФ

Група IT-компаній FRACTAL інвестує $1млн у фінтех-стартап Finerd

Єврокомісія інвестує EUR7 млн у розвиток і стійкість української культури через програму "Креативна Європа"

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА