Інтерфакс-Україна
13:41 25.09.2020

Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

2 хв читати
Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo запускає в Україні другу "хмарну кухню" Cook Room (модель dark kitchen) на вул. Васильківській.

"Запуск другого Cook Room в Україні для нас скоріше визнання, що перший був успішний", - заявив під час онлайн-конференції в п'ятницю генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Він також зазначив, що відкрити dark kitchen або зайти в "хмарну" кухню для рестораторів набагато дешевше, ніж відкриття звичайного ресторану.

Перший Cook Room компанія запустила в центрі міста, другий розміщується на вул. Васильківській, оскільки це розміщення дає змогу "закрити потреби користувачів", що перебувають у віддалених, але розвинених районах столиці.

Частина площ нової Cook Room передбачає також виділення певних площ під фулфілмент, оскільки, за словами Расновського, компанія наразі планує спробувати зайти в цей сегмент послуг для магазинів.

"Ми передбачаємо певні площі під фулфілмент - коли ми віддаємо шматок нашого приміщення під склад компанії, товари якої ми доставлятимемо. Ми побачили по Cook Room на вул. Федорова, що в цьому сегменті теж є попит, і ми розмірковуємо про те, щоб торкнутися моделі dark store - це те саме, що і dark kitchen, але для продуктових або просто для магазинів - із роботою тільки під доставку", - наголосив генеральний менеджер Glovo в Україні.

За його словами, під цю модель компанія також уже залучає перших партнерів.

Расновський також повідомив, що за період коронавірусу прийшло дуже багато нових користувачів, стало більше сімейного споживання послуг доставки їжі, активно використовуються сервіси доставки ліків і продуктів із магазинів.

Як повідомлялося, у квітні 2020 року Glovo запустив у Києві свою першу "хмарну кухню" в Україні, першими партнерами якої стали Kitaika, 3B Cafe, Torisho, Menya Musashi, мережі Berliner Döner і Foodz Ukraine.

Робота за моделлю dark kitchen передбачає відкриття спеціальних кухонних приміщень, доступних тільки для кухарів, ресторанного персоналу і кур'єрів Glovo і створених для приготування страв виключно для користувачів сервісу доставки. У Glovo ця модель отримала назву Cook Room.

Glovo - міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки, який дає змогу придбати і доставити будь-який предмет або продукт у межах міста. Об'єкт при цьому не має перевищувати параметрів 40x40x30 см і важити не більше ніж 9 кг.

Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах у 22 країнах на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній і Південній Америці. В Україні Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українсько-американська MITS Capital інвестує $3,74 млн у виробника наземних роботизованих комплексів TerMIT – Мінцифри

NovaSklo планує розпочати будівництво заводу по виробництву скла в Київській області в 2026р.

Швейцарія інвестує 18,5 млн франків у продовження підтримки реформ освіти та децентралізації в Україні - Міносвіти

Інвестиції в Україну потребують безпеки, необхідне довготривале мирне врегулювання – Келлог

"Астарта" розширила поливні площі в Полтавській області до 1100 га

Саудівський суверенний фонд PIF інвестував $200 млн у хмарочос у центрі Мангеттена

Акселератор Defence Builder запустив синдикативні інвестиції від $1000 в українські оборонні стартапи

Інтерес інвесторів до України є, але він поки що не транслюється в гроші – директорка ЄБА

ДТЕК з початку 2025 року інвестував в український вуглевидобуток 2,9 млрд грн

Президентка Єврокомісії закликала держави ЄС інвестувати в українську оборонну промисловість

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА