Інтерфакс-Україна
13:41 25.09.2020

Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

2 хв читати
Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo запускає в Україні другу "хмарну кухню" Cook Room (модель dark kitchen) на вул. Васильківській.

"Запуск другого Cook Room в Україні для нас скоріше визнання, що перший був успішний", - заявив під час онлайн-конференції в п'ятницю генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Він також зазначив, що відкрити dark kitchen або зайти в "хмарну" кухню для рестораторів набагато дешевше, ніж відкриття звичайного ресторану.

Перший Cook Room компанія запустила в центрі міста, другий розміщується на вул. Васильківській, оскільки це розміщення дає змогу "закрити потреби користувачів", що перебувають у віддалених, але розвинених районах столиці.

Частина площ нової Cook Room передбачає також виділення певних площ під фулфілмент, оскільки, за словами Расновського, компанія наразі планує спробувати зайти в цей сегмент послуг для магазинів.

"Ми передбачаємо певні площі під фулфілмент - коли ми віддаємо шматок нашого приміщення під склад компанії, товари якої ми доставлятимемо. Ми побачили по Cook Room на вул. Федорова, що в цьому сегменті теж є попит, і ми розмірковуємо про те, щоб торкнутися моделі dark store - це те саме, що і dark kitchen, але для продуктових або просто для магазинів - із роботою тільки під доставку", - наголосив генеральний менеджер Glovo в Україні.

За його словами, під цю модель компанія також уже залучає перших партнерів.

Расновський також повідомив, що за період коронавірусу прийшло дуже багато нових користувачів, стало більше сімейного споживання послуг доставки їжі, активно використовуються сервіси доставки ліків і продуктів із магазинів.

Як повідомлялося, у квітні 2020 року Glovo запустив у Києві свою першу "хмарну кухню" в Україні, першими партнерами якої стали Kitaika, 3B Cafe, Torisho, Menya Musashi, мережі Berliner Döner і Foodz Ukraine.

Робота за моделлю dark kitchen передбачає відкриття спеціальних кухонних приміщень, доступних тільки для кухарів, ресторанного персоналу і кур'єрів Glovo і створених для приготування страв виключно для користувачів сервісу доставки. У Glovo ця модель отримала назву Cook Room.

Glovo - міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки, який дає змогу придбати і доставити будь-який предмет або продукт у межах міста. Об'єкт при цьому не має перевищувати параметрів 40x40x30 см і важити не більше ніж 9 кг.

Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах у 22 країнах на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній і Південній Америці. В Україні Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

"Метінвест" у I півріччі незначно знизив сплату податків і в 3 рази наростив військовий збір

Шмигаль заявив про збільшення інвестицій в українські дрони: затверджено рішення про перерозподіл коштів

ДТЕК інвестував у підготовку до зими 6,9 млрд грн

Кількість інвестиційних угод в Україні у 2024р. зросла майже вдвічі – UVCA

Україна може отримати близько $78 млрд міжнародної підтримки у 2025-2026 рр. – головна економістка Dragon Capital

Bell Helicopter планує інвестувати та виробляти в Україні

Граничний обсяг публічних інвестицій у житловий сектор до 2028 р. становить 18,4 млрд грн – план

ОЕСР попередила Україну про наслідки для оборонних інвестицій в Україну через закон щодо НАБУ/САП - ЗМІ

"ДТЕК" у I пів.-2025 інвестував майже 4 млрд грн у відновлення ТЕС, пошкоджених ударами РФ

Varus інвестує $30 млн у створення окремої платформи для доставки продуктових наборів - співвласник

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА