Інтерфакс-Україна
13:41 25.09.2020

Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

2 хв читати
Glovo запускає другу "хмарну кухню" в Києві та планує вийти на ринок послуг фулфілменту

Міжнародний сервіс кур'єрської доставки товарів Glovo запускає в Україні другу "хмарну кухню" Cook Room (модель dark kitchen) на вул. Васильківській.

"Запуск другого Cook Room в Україні для нас скоріше визнання, що перший був успішний", - заявив під час онлайн-конференції в п'ятницю генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський.

Він також зазначив, що відкрити dark kitchen або зайти в "хмарну" кухню для рестораторів набагато дешевше, ніж відкриття звичайного ресторану.

Перший Cook Room компанія запустила в центрі міста, другий розміщується на вул. Васильківській, оскільки це розміщення дає змогу "закрити потреби користувачів", що перебувають у віддалених, але розвинених районах столиці.

Частина площ нової Cook Room передбачає також виділення певних площ під фулфілмент, оскільки, за словами Расновського, компанія наразі планує спробувати зайти в цей сегмент послуг для магазинів.

"Ми передбачаємо певні площі під фулфілмент - коли ми віддаємо шматок нашого приміщення під склад компанії, товари якої ми доставлятимемо. Ми побачили по Cook Room на вул. Федорова, що в цьому сегменті теж є попит, і ми розмірковуємо про те, щоб торкнутися моделі dark store - це те саме, що і dark kitchen, але для продуктових або просто для магазинів - із роботою тільки під доставку", - наголосив генеральний менеджер Glovo в Україні.

За його словами, під цю модель компанія також уже залучає перших партнерів.

Расновський також повідомив, що за період коронавірусу прийшло дуже багато нових користувачів, стало більше сімейного споживання послуг доставки їжі, активно використовуються сервіси доставки ліків і продуктів із магазинів.

Як повідомлялося, у квітні 2020 року Glovo запустив у Києві свою першу "хмарну кухню" в Україні, першими партнерами якої стали Kitaika, 3B Cafe, Torisho, Menya Musashi, мережі Berliner Döner і Foodz Ukraine.

Робота за моделлю dark kitchen передбачає відкриття спеціальних кухонних приміщень, доступних тільки для кухарів, ресторанного персоналу і кур'єрів Glovo і створених для приготування страв виключно для користувачів сервісу доставки. У Glovo ця модель отримала назву Cook Room.

Glovo - міжнародний сервіс швидкої кур'єрської доставки, який дає змогу придбати і доставити будь-який предмет або продукт у межах міста. Об'єкт при цьому не має перевищувати параметрів 40x40x30 см і важити не більше ніж 9 кг.

Сервіс Glovo вже представлений у 298 містах у 22 країнах на трьох континентах: Європі, Африці, Центральній і Південній Америці. В Україні Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Американсько-український інвестфонд планує розпочати прийом інвестпроєктів на розгляд у грудні – глава Мінекономіки

DFC та Україна оголосили початковий капітал Американсько-українського інвестфонду відбудови $150 млн

Експерти з супроводу інвестицій та адвокати об’єдналися в Національну асоціацію лобістів України для просування інвестицій та захисту інтересів бізнесу

Делегація DFC їде в регіони України для пошуку інвестпортфелю Американсько-українського інвестфонду

Перші черги логістичного парку Peretyn з інвестиціями 1,3 млрд грн будуть введені до кінця року – девелопер

Повторну купівлю сертифікатів здійснюють 43% інвесторів фонду S1 REIT

Компанія негабаритних перевезень ТAD планує інвестувати EUR20 млн у збільшення парку техніки для великих вітряків - власник

Єдиний проєктний портфель публічних інвестицій на 2026 р. на 11,4 трлн грн схвалений Стратегічною інвестрадою

Мінекономіки, UkraineInvest та британські партнери уклали меморандум для посилення інвестспроможності України

"Агропродсервіс" інвестував в будівництво заводу продтоварів "Бабуся Маруся" 45 млн грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА