МХП наступного року планує відкрити 10-20 гастростудій "Секрети Шефа" в Україні
Агрохолдинг "Миронівський хлібопродукт" (МХП) наступного року планує відкрити в Україні 10-20 гастростудій "Секрети Шефа", які розвиває за франчайзингом.
"Ця модель не така масштабована, як "М’ясомаркети", тому, десь 10-20 точок протягом наступного року ми спробуємо відкрити", - повідомив заступник голови правління МХП з питань комерції Сергій Іванов під час офіційного відкриття першої точки в Києві в четвер.
За його словами, такі гастростудії планується відкривати не лише в Києві, а й в інших містах.
Першу гастростудію "Секрети Шефа" МХП відкрив 24 вересня в Києві на вул. Петра Григоренка, 22/20.
Як повідомлялося, МХП розвиває за франчайзингом такі формати, як "М’ясомаркет", традиційні магазини "Наша Ряба", гастростудія "Секрети Шефа" і точки продажу шаурми. Водночас магазини-сендвичні "Хо перекусити?" (ТМ "Бащинський") - це формат, який МХП розвиває самостійно.
МХП - найбільший виробник курятини в Україні. Виробляє також зернові, соняшникову олію, продукти м’ясопереробки. На європейський ринок МХП постачає охолоджені півтуші курей, які переробляють, зокрема, на його підприємствах у Нідерландах та Словаччині.
У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.
Засновником і мажоритарним акціонером МХП є український бізнесмен Юрій Косюк.
Чистий прибуток МХП у 2019 році зріс в 1,7 раза порівняно з 2018 роком - до $215 млн, виручка збільшилася на 32% - до $2,06 млрд.