Власник бренду ETNODIM інвестував майже $30 тис. у запуск виробництва рослинного м'яса в Україні

Власник бренду одягу ETNODIM Андрій Черуха відкрив у Києві виробництво рослинного м'яса, інвестувавши майже $30 тис. у запуск продукту під брендом Eat Me At.
"Виробництво розміщено у Києві, поки що воно невелике, але вже розширюємося і орендували більше приміщення. Запустилися місяць тому, раніше приміщення було лабораторією для тестів", - повідомив Черуха у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна".
За його словами, розробка продукту зайняла два роки. В основі фаршу текстурований соєвий білок.
"За два роки, починаючи з 2018-го, я познайомився з десятками технологів із різних країн, ми зробили сотні тестів, рецептур фаршу, виробили власні технології виготовлення. І, нарешті, готові презентувати наш продукт - фарш Eat Me At", - зауважив засновник бренду.
Наразі компанія основний акцент робить на самостійному продажі онлайн через свій сайт. Здійснює доставку Новою поштою у термобоксах, кур'єром Києвом, також має місце видачі замороженого фаршу в магазині ETNODIM.
Крім того, компанія веде переговори про постачання з ресторанами та невеликими магазинами здорового харчування.