Інтерфакс-Україна
20:30 10.06.2021

"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

2 хв читати
"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) спільно із залізничним оператором Італії Ferrovie Dello Stato Italiane S.P.A. (FS) працює над попереднім техніко-економічним обґрунтуванням (ТЕО) впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні в рамках раніше підписаного меморандуму, повідомила прес-служба "УЗ" із посиланням на в. о. голови правління компанії Івана Юрика.

"Укрзалізниця" наразі є на стадії масштабної перебудови. Ми хочемо позбутися радянського спадку як у юридичній площині, так і в площині рухомого складу та інфраструктури. І саме тому нам потрібні інвестиції, щоб організувати сервіси, привести в порядок активи. Нам потрібні інвестиції для оновлення локомотивного сегмента, вагонного парку та інфраструктури", - сказав Юрик під час Українсько-італійського бізнес-форуму, який відбувся у рамках офіційного візиту в Україну міністра закордонних справ Італії Луїджі Ді Майо.

Він наголосив, що "Укрзалізниця" має амбітну мету - впровадити високошвидкісний залізничний рух, і це питання також є одним із пріоритетів держави, що закріплено на рівні Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року.

"Маю сказати відверто: наразі у нас немає технологій для швидкісного руху. Максимальна швидкість, яку ми можемо забезпечити в режимі повної безпеки, - 160 км/год. Тому зараз ми є в перемовинах з нашими італійськими партнерами щодо можливості запуску такого проекту, детально вивчаємо матеріали та можливості, щоб втілити його в Україні", - додав голова "Укрзалізниці".

Він також уточнив, що головна мета - не просто втілити окремий якийсь локальний проект, а поєднати його з європейською мережею.

"Наша ідея в тому, щоб український пасажир відчув себе як європейський, коли можна сісти в потяг у Києві, Одесі чи Львові, а зійти у Варшаві чи іншій європейській столиці. Як я вже сказав, це дуже амбітно, це потребує значних фінансових вливань. Зараз ми лише на початку цієї подорожі. Наразі наше завдання - зробити ТЕО в партнерстві з нашими європейськими колегами", - сказав Юрик, додавши, що, за попередніми оцінками, цей проект може коштувати $15-16 млрд.

Зазначено, що "Укрзалізниця" до кінця року сподівається отримати чорнове ТЕО проекту, щоб робити подальші кроки.

"Упевнений, що співпраця з широким колом наших європейських партнерів матиме позитивні результати вже в найближчій перспективі, зокрема, дасть змогу перейняти досвід реалізації подібних проектів та залучити фінансування на пільгових умовах", - резюмував Юрик.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Перші черги логістичного парку Peretyn з інвестиціями 1,3 млрд грн будуть введені до кінця року – девелопер

Повторну купівлю сертифікатів здійснюють 43% інвесторів фонду S1 REIT

Компанія негабаритних перевезень ТAD планує інвестувати EUR20 млн у збільшення парку техніки для великих вітряків - власник

Єдиний проєктний портфель публічних інвестицій на 2026 р. на 11,4 трлн грн схвалений Стратегічною інвестрадою

Мінекономіки, UkraineInvest та британські партнери уклали меморандум для посилення інвестспроможності України

"Агропродсервіс" інвестував в будівництво заводу продтоварів "Бабуся Маруся" 45 млн грн

"Київстар " інвестував понад 3,2 млрд грн у резервне живлення та забезпечив генераторами більше 25% мережі

Данило Гетманцев вважає, що Україна потрапить до ТОП-5 експортерів озброєнь, якщо парламент прийме режим «Defence City»

Дансько-українська компанія Dropla Tech залучила EUR2,4 млн на розвиток оборонних технологій

"ДТЕК Мережі" у I пів.-2025 інвестував в підвищення надійності електропостачання 2,3 млрд грн

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА