20:30 10.06.2021

"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

2 хв читати
"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) спільно із залізничним оператором Італії Ferrovie Dello Stato Italiane S.P.A. (FS) працює над попереднім техніко-економічним обґрунтуванням (ТЕО) впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні в рамках раніше підписаного меморандуму, повідомила прес-служба "УЗ" із посиланням на в. о. голови правління компанії Івана Юрика.

"Укрзалізниця" наразі є на стадії масштабної перебудови. Ми хочемо позбутися радянського спадку як у юридичній площині, так і в площині рухомого складу та інфраструктури. І саме тому нам потрібні інвестиції, щоб організувати сервіси, привести в порядок активи. Нам потрібні інвестиції для оновлення локомотивного сегмента, вагонного парку та інфраструктури", - сказав Юрик під час Українсько-італійського бізнес-форуму, який відбувся у рамках офіційного візиту в Україну міністра закордонних справ Італії Луїджі Ді Майо.

Він наголосив, що "Укрзалізниця" має амбітну мету - впровадити високошвидкісний залізничний рух, і це питання також є одним із пріоритетів держави, що закріплено на рівні Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року.

"Маю сказати відверто: наразі у нас немає технологій для швидкісного руху. Максимальна швидкість, яку ми можемо забезпечити в режимі повної безпеки, - 160 км/год. Тому зараз ми є в перемовинах з нашими італійськими партнерами щодо можливості запуску такого проекту, детально вивчаємо матеріали та можливості, щоб втілити його в Україні", - додав голова "Укрзалізниці".

Він також уточнив, що головна мета - не просто втілити окремий якийсь локальний проект, а поєднати його з європейською мережею.

"Наша ідея в тому, щоб український пасажир відчув себе як європейський, коли можна сісти в потяг у Києві, Одесі чи Львові, а зійти у Варшаві чи іншій європейській столиці. Як я вже сказав, це дуже амбітно, це потребує значних фінансових вливань. Зараз ми лише на початку цієї подорожі. Наразі наше завдання - зробити ТЕО в партнерстві з нашими європейськими колегами", - сказав Юрик, додавши, що, за попередніми оцінками, цей проект може коштувати $15-16 млрд.

Зазначено, що "Укрзалізниця" до кінця року сподівається отримати чорнове ТЕО проекту, щоб робити подальші кроки.

"Упевнений, що співпраця з широким колом наших європейських партнерів матиме позитивні результати вже в найближчій перспективі, зокрема, дасть змогу перейняти досвід реалізації подібних проектів та залучити фінансування на пільгових умовах", - резюмував Юрик.

Загрузка...

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

Завантаження...
РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Delfast планує у 2022 р. досягти 51% локалізації виробництва електробайків в Україні

Виробник упаковки "СтудіоПак" Гуржоса може стати резидентом ІП "Біла Церква"

Україна візьме участь у виставці нерухомості MIPIM у Каннах у 2022 р.

"Укроборонпром" розглядає декілька майданчиків для можливого створення індустріальних парків - гендиректор

Виробник обладнання для висотних робіт Virastar став резидентом індустріального парку "Біла Церква"

У Києві за кошти інвестора побудують новий медичний центр

Шмигаль закликав активніше залучати інвестиції в українську систему меліорації

"Аеропракт" утримує 5% частку світового ринку надлегких літаків

Виведення будівництва КОД з-під закону про ProZorro дасть змогу залучити міжнародні компанії, інтерес уже проявили США, КНР, Франція та Італія

Міноборони заявило про обмежені можливості щодо відновлення "Будинку Сікорського", пропонує залучити приватних інвесторів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
Завантаження...
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА