Інтерфакс-Україна
20:30 10.06.2021

"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

2 хв читати
"Укрзалізниця" спільно із залізничним оператором Італії працює над попереднім ТЕО впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні

АТ "Укрзалізниця" (УЗ) спільно із залізничним оператором Італії Ferrovie Dello Stato Italiane S.P.A. (FS) працює над попереднім техніко-економічним обґрунтуванням (ТЕО) впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні в рамках раніше підписаного меморандуму, повідомила прес-служба "УЗ" із посиланням на в. о. голови правління компанії Івана Юрика.

"Укрзалізниця" наразі є на стадії масштабної перебудови. Ми хочемо позбутися радянського спадку як у юридичній площині, так і в площині рухомого складу та інфраструктури. І саме тому нам потрібні інвестиції, щоб організувати сервіси, привести в порядок активи. Нам потрібні інвестиції для оновлення локомотивного сегмента, вагонного парку та інфраструктури", - сказав Юрик під час Українсько-італійського бізнес-форуму, який відбувся у рамках офіційного візиту в Україну міністра закордонних справ Італії Луїджі Ді Майо.

Він наголосив, що "Укрзалізниця" має амбітну мету - впровадити високошвидкісний залізничний рух, і це питання також є одним із пріоритетів держави, що закріплено на рівні Національної транспортної стратегії України на період до 2030 року.

"Маю сказати відверто: наразі у нас немає технологій для швидкісного руху. Максимальна швидкість, яку ми можемо забезпечити в режимі повної безпеки, - 160 км/год. Тому зараз ми є в перемовинах з нашими італійськими партнерами щодо можливості запуску такого проекту, детально вивчаємо матеріали та можливості, щоб втілити його в Україні", - додав голова "Укрзалізниці".

Він також уточнив, що головна мета - не просто втілити окремий якийсь локальний проект, а поєднати його з європейською мережею.

"Наша ідея в тому, щоб український пасажир відчув себе як європейський, коли можна сісти в потяг у Києві, Одесі чи Львові, а зійти у Варшаві чи іншій європейській столиці. Як я вже сказав, це дуже амбітно, це потребує значних фінансових вливань. Зараз ми лише на початку цієї подорожі. Наразі наше завдання - зробити ТЕО в партнерстві з нашими європейськими колегами", - сказав Юрик, додавши, що, за попередніми оцінками, цей проект може коштувати $15-16 млрд.

Зазначено, що "Укрзалізниця" до кінця року сподівається отримати чорнове ТЕО проекту, щоб робити подальші кроки.

"Упевнений, що співпраця з широким колом наших європейських партнерів матиме позитивні результати вже в найближчій перспективі, зокрема, дасть змогу перейняти досвід реалізації подібних проектів та залучити фінансування на пільгових умовах", - резюмував Юрик.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Єдиний проєктний портфель публічних інвестицій на 2026 р. на 11,4 трлн грн схвалений Стратегічною інвестрадою

Мінекономіки, UkraineInvest та британські партнери уклали меморандум для посилення інвестспроможності України

"Агропродсервіс" інвестував в будівництво заводу продтоварів "Бабуся Маруся" 45 млн грн

"Київстар " інвестував понад 3,2 млрд грн у резервне живлення та забезпечив генераторами більше 25% мережі

Данило Гетманцев вважає, що Україна потрапить до ТОП-5 експортерів озброєнь, якщо парламент прийме режим «Defence City»

Дансько-українська компанія Dropla Tech залучила EUR2,4 млн на розвиток оборонних технологій

"ДТЕК Мережі" у I пів.-2025 інвестував в підвищення надійності електропостачання 2,3 млрд грн

Данило Гетманцев: Найближчим часом запустимо проект з підтримки ОПК – "Defence.City"

Ефективне корпуправління та сприятливий бізнес-клімат в Україні визначальні для залучення іноземних інвестицій – Девіс

"Метінвест" у I півріччі незначно знизив сплату податків і в 3 рази наростив військовий збір

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА