Інтерфакс-Україна
13:41 21.07.2022

Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

2 хв читати
Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

Корпорація "Біосфера", найбільший в Україні виробник та дистриб'ютор товарів для дому та засобів гігієни, за підтримки посольств України в Литві, Латвії та Естонії та місцевих ритейлерів розпочинає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії.

"Ми вирішили запустити цю ініціативу та передавати частину прибутку UNICEF Україна, допомагаючи українським дітям. Сьогодні експорт української продукції є першочерговим для українських виробників", – сказав CEO корпорації Андрій Здесенко на пресконференції з нагоди запуску ініціативи у Вільнюсі у четвер.

За його словами, незважаючи на вже п'ятий місяць війни та всі пов'язані з нею труднощі, корпорація продовжує працювати та виробляти продукцію.

Як зазначалося на пресконференції, кампанія Support Ukrainians – ініціатива корпорації "Біосфера" за участю провідних європейських ритейлерів, метою якої є підтримка українських виробників, а також соціально-економічна стабільність України в нинішній складний час.

Важливою складовою кампанії є благодійність, зокрема у рамках ініціативи "Біосфера" планує передати UNICEF Україна 5 євроцентів з кожної проданої одиниці продукції.

У травні кампанія Support Ukrainians стартувала у Хорватії, і в цій країні за цей час було зібрано пожертв майже на EUR12 тис.

Здесенко нагадав, що "Біосфера" є співвласником підприємства з виробництва ватних засобів гігієни в Естонії, продукція якого реалізується у країнах Балтії, Східної та Центральної Європи. Таким чином, продукція, яка бере участь у цій ініціативі, виготовлена не лише в Україні, а й в Естонії.

"У нас є амбітні плани – масштабувати цю кампанію та поширити на інші європейські країни", – зазначив голова корпорації.

Корпорація Біосфера працює в Україні 25 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 13 торговими марками "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO Service, "ЛайKit", Bambik тощо.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м.

Спільно із французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

S1 REIT виплатив перший мільйон дивідендів інвесторам дохідної нерухомості

2026 рік може стати точкою стратегічного перелому для системи європейської безпеки – експерти

Дунай став ключовим логістичним коридором для України та елементом безпеки всієї Європи

Перетин кордонів і спільні інвестиції мають стати драйвером економічної співпраці України та Румунії

Румунія заявила про намір стати логістичним хабом відбудови України – голова Сенату Абрудян

Оновлення законодавства про критичні мінерали є ключем для залучення інвестицій у видобуток в Україні – експерти

Румунія, Молдова та Україна розвиватимуть "стратегічний трикутник сполучення" для відбудови – учасники панелі в Бухаресті

До масштабних проєктів з відбудови України готові лише окремі румунські компанії – експерти форуму в Бухаресті

Україна будує "цифровий щит" на основі хмарної інфраструктури та інтеграції з кіберекосистемою НАТО і ЄС

Приватний сектор є ключовим чинником відбудови України за умови наявності фінансових і страховий інструментів – учасники форуму в Бухаресті

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА