Інтерфакс-Україна
13:41 21.07.2022

Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

2 хв читати
Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

Корпорація "Біосфера", найбільший в Україні виробник та дистриб'ютор товарів для дому та засобів гігієни, за підтримки посольств України в Литві, Латвії та Естонії та місцевих ритейлерів розпочинає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії.

"Ми вирішили запустити цю ініціативу та передавати частину прибутку UNICEF Україна, допомагаючи українським дітям. Сьогодні експорт української продукції є першочерговим для українських виробників", – сказав CEO корпорації Андрій Здесенко на пресконференції з нагоди запуску ініціативи у Вільнюсі у четвер.

За його словами, незважаючи на вже п'ятий місяць війни та всі пов'язані з нею труднощі, корпорація продовжує працювати та виробляти продукцію.

Як зазначалося на пресконференції, кампанія Support Ukrainians – ініціатива корпорації "Біосфера" за участю провідних європейських ритейлерів, метою якої є підтримка українських виробників, а також соціально-економічна стабільність України в нинішній складний час.

Важливою складовою кампанії є благодійність, зокрема у рамках ініціативи "Біосфера" планує передати UNICEF Україна 5 євроцентів з кожної проданої одиниці продукції.

У травні кампанія Support Ukrainians стартувала у Хорватії, і в цій країні за цей час було зібрано пожертв майже на EUR12 тис.

Здесенко нагадав, що "Біосфера" є співвласником підприємства з виробництва ватних засобів гігієни в Естонії, продукція якого реалізується у країнах Балтії, Східної та Центральної Європи. Таким чином, продукція, яка бере участь у цій ініціативі, виготовлена не лише в Україні, а й в Естонії.

"У нас є амбітні плани – масштабувати цю кампанію та поширити на інші європейські країни", – зазначив голова корпорації.

Корпорація Біосфера працює в Україні 25 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 13 торговими марками "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO Service, "ЛайKit", Bambik тощо.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м.

Спільно із французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Українсько-американська MITS Capital інвестує $3,74 млн у виробника наземних роботизованих комплексів TerMIT – Мінцифри

NovaSklo планує розпочати будівництво заводу по виробництву скла в Київській області в 2026р.

Швейцарія інвестує 18,5 млн франків у продовження підтримки реформ освіти та децентралізації в Україні - Міносвіти

Інвестиції в Україну потребують безпеки, необхідне довготривале мирне врегулювання – Келлог

"Астарта" розширила поливні площі в Полтавській області до 1100 га

Саудівський суверенний фонд PIF інвестував $200 млн у хмарочос у центрі Мангеттена

Акселератор Defence Builder запустив синдикативні інвестиції від $1000 в українські оборонні стартапи

Інтерес інвесторів до України є, але він поки що не транслюється в гроші – директорка ЄБА

ДТЕК з початку 2025 року інвестував в український вуглевидобуток 2,9 млрд грн

Президентка Єврокомісії закликала держави ЄС інвестувати в українську оборонну промисловість

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА