13:41 21.07.2022

Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

2 хв читати
Корпорація "Біосфера" запускає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії

Корпорація "Біосфера", найбільший в Україні виробник та дистриб'ютор товарів для дому та засобів гігієни, за підтримки посольств України в Литві, Латвії та Естонії та місцевих ритейлерів розпочинає міжнародну експортну кампанію Support Ukrainians у країнах Балтії.

"Ми вирішили запустити цю ініціативу та передавати частину прибутку UNICEF Україна, допомагаючи українським дітям. Сьогодні експорт української продукції є першочерговим для українських виробників", – сказав CEO корпорації Андрій Здесенко на пресконференції з нагоди запуску ініціативи у Вільнюсі у четвер.

За його словами, незважаючи на вже п'ятий місяць війни та всі пов'язані з нею труднощі, корпорація продовжує працювати та виробляти продукцію.

Як зазначалося на пресконференції, кампанія Support Ukrainians – ініціатива корпорації "Біосфера" за участю провідних європейських ритейлерів, метою якої є підтримка українських виробників, а також соціально-економічна стабільність України в нинішній складний час.

Важливою складовою кампанії є благодійність, зокрема у рамках ініціативи "Біосфера" планує передати UNICEF Україна 5 євроцентів з кожної проданої одиниці продукції.

У травні кампанія Support Ukrainians стартувала у Хорватії, і в цій країні за цей час було зібрано пожертв майже на EUR12 тис.

Здесенко нагадав, що "Біосфера" є співвласником підприємства з виробництва ватних засобів гігієни в Естонії, продукція якого реалізується у країнах Балтії, Східної та Центральної Європи. Таким чином, продукція, яка бере участь у цій ініціативі, виготовлена не лише в Україні, а й в Естонії.

"У нас є амбітні плани – масштабувати цю кампанію та поширити на інші європейські країни", – зазначив голова корпорації.

Корпорація Біосфера працює в Україні 25 років. Її продукція представлена на ринках 30 країн Європи та Азії. У продуктовому портфелі - понад 1 тис. найменувань під 13 торговими марками "Фрекен БОК", Smile, Selpak, Vortex, Novita, PRO Service, "ЛайKit", Bambik тощо.

Потужності корпорації представлені чотирма заводами загальною площею 35 тис. кв. м у Дніпропетровській, Київській та Хмельницькій областях, відкритим виробництвом у Тернополі, а також логістичними комплексами площею 30 тис. кв. м.

Спільно із французькою Groupe Lemoine "Біосфера" також володіє заводом в Естонії з виробництва ватної продукції площею 8,5 тис. кв. м.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Україна створює максимально сприятливий інвестиційний клімат для потенційних інвесторів

Шмигаль зустрівся з представниками американського бізнесу

Сума угоди з придбання Датагруп-Воля і lifecell у сумі з інвестиційними зобов'язаннями становитиме $1,5 млрд - Шелемба

"Датагруп-Воля" протягом трьох років інвестує понад мільярд грн у розвиток GPON - Шелемба

"Укрнафта" запрошує інвесторів на конкурс із відновлення 20 свердловин

"Укрнафта" запрошує інвесторів на конкурс із відновлення 20 свердловин

Black Iron подасть нову заявку до Кабміну щодо Шиманівського залізнорудного проєкту в рамках оновлених норм із підтримки інвестпроєктів

Інвестори з України готові профінансувати будівництво широкої колії до портів Гданська та Клайпеди - Сольський

ОГТСУ у 2024 р. інвестує в розвиток газотранспортної системи 812,9 млн грн - регулятор

AHK Ukraine пропонує провести низку реформ для залучення іноземного бізнесу до процесу відбудови

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА