13:45 23.03.2020

"Юрія-фарм" припинила рекламну кампанію препарату нібито від коронавірусу, спрямувала кошти від його реалізації на боротьбу із захворюванням - заява

3 хв читати
"Юрія-фарм" припинила рекламну кампанію препарату нібито від коронавірусу, спрямувала кошти від його реалізації на боротьбу із захворюванням - заява

Фармацевтична компанія ТОВ "Юрія-Фарм" припинила рекламну кампанію препарату "Декасан", який позиціонувався як препарат від коронавірусу, повідомила компанія з посиланням на генерального директора "Юрія-Фарм" Дмитра Деркача.

"Нещодавня рекламно-інформаційна кампанія антисептичного лікарського препарату "Декасан" викликала значний суспільний резонанс. Як генеральний директор компанії "Юрія-Фарм", я беру на себе всю відповідальність і щиро прошу вибачення за некоректно сформульований текст рекламного ролика, який був сприйнятий багатьма телеглядачами як реклама препарату, який здатен лікувати гостру респіраторну хворобу Covid-19, спричинену коронавірусом SARS-CoV-2", - йдеться в заяві Деркача щодо рекламно-інформаційної кампанії лікарського засобу "Декасан", текст якої має агентство "Інтерфакс-Україна".

У заяві Деркача зазначено, що, згідно з офіційними даними Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ), на сьогодні пошук ліків проти хвороби Covid-19 триває.

"З метою запобігання подальшому поширенню некоректної інформації офіційно повідомляємо, що препарат "Декасан" не є ліками від Covid-19. "Декасан" - це виключно антисептичний засіб, дезінфікувальний лікарський препарат, який у цьому випадку може застосовуватися виключно як засіб профілактики", - наголосив він.

У своїй заяві Деркач зазначає, що "з перших днів оголошення глобальної пандемії розуміли, що антисептичні препарати - не лише нашої компанії, а й інших виробників лікарських засобів - можуть допомогти людям захистити себе і своїх близьких".

"На фоні загальної розгубленості та відчаю людей від того, що ліків від коронавірусу не існує, донесення інформації про препарати, які принаймні можуть допомогти не захворіти, видавалось нам особливо актуальним та важливим. Це було головною мотивацією нашої рекламної кампанії і, як ми вже зараз розуміємо, нашою головною помилкою. Ми неправильно оцінили рівень суспільної напруженості і помилилися з формулюванням наших намірів. Відчуваючи відповідальність перед нашими співгромадянами, ми припинили рекламну кампанію", - повідомив Деркач.

Він також зазначив, що "прийнято рішення, що весь прибуток, отриманий від продажу "Декасану" за результатами проведеної рекламної компанії, в десятикратному розмірі буде зарахований у спеціальний фонд гуманітарної допомоги".

На сьогодні сума зазначеного фонду становить понад 10 млн грн грн, і вже з 10 березня 2020 року "Юрія-Фарм" активно допомагає вітчизняним закладам охорони здоров'я.

"Ця акція не скасовує нашої відповідальності. Однак, ми сподіваємося, що в такий спосіб зможемо допомогти українським лікарям протистояти подальшому поширенню коронавірусу в Україні. Для унеможливлення подібних комунікаційних помилок у майбутньому керівництво компанії ухвалило рішення формулювати інформаційні та рекламні повідомлення в суворій відповідності з офіційними рекомендаціями ВООЗ та Міністерства охорони здоров'я України", - наголосив Деркач у своїй заяві.

Як повідомлялося, на одному з центральних телеканалів проводилася рекламна кампанія "Декасану", який був представлений у ній як препарат, який діє проти коронавірусу. Посилаючись на відсутність офіційних публікацій визнаних медичних досліджень, які можуть підтвердити лікувальний або профілактичний ефект будь-якого препарату проти коронавірусої хвороби Covid-19, Асоціація представників міжнародних фармацевтичних виробників AIPM Ukraine закликала припинити трансляцію реклами препарату і звернулася до рекламодавців і розповсюджувачів реклами "особливо ретельно поставитися до своїх обов'язків із забезпечення сумлінності реклами, а державні органи - до контролю цієї сфери".

Виробник інфузійних розчинів, лікарських засобів і виробів медичного призначення "Юрія-Фарм" за підсумками 2019 року входить до числа лідерів за обсягом госпітальних закупівель. Компанія покриває близько 60% потреб лікувальних закладів у госпітальних розчинах, має сертифікати GMP (належна виробнича практика) GMP EU, GMP KENYA.

Бенефіциарний власник компанії - Микола Гуменюк.

"Юрія-Фарм" є членом асоціації "Виробники ліків України" (АВЛУ).

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

РЕКЛАМА

ОСТАННЄ

Рада ухвалила в цілому закон щодо наглядових рад медзакладів

БФ "Центр порятунку життя" за підтримки "Ескулаб" побудує в Києві центр реабілітації TYTANOVI

МОЗ у 2023 р. скоротило кількість закуплених за механізмом ДКД ліків - "Санофі"

В Охтирці відкрили збірно-модульну конструкцію для розміщення бригад швидкої допомоги

Майже 11,2 тис. генераторів встановлено в українських клініках - МОЗ

НСЗУ законтрактувала на проведення хіміотерапії в межах ПМГ 97 медзакладів на 2,41 млрд грн

Медзаклади отримають іще 52 потужні генератори для роботи на випадок відключень електроенергії

На відновлення зруйнованої агресором медичної інфраструктури в Україні потрібно щонайменше $14,2 млрд

Співзасновник медлабораторії "Ескулаб" заявляє про ризики зупинки роботи мережі, невиплати зарплати і податків через спробу рейдерського захоплення

Лікарня "Охматдит" увійде до ПМГ із 2025 року

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новости со всей Украины

РЕКЛАМА