Інтерфакс-Україна
12:12 02.07.2021

Johnson&Johnson заявила про ефективність своєї вакцини проти штаму "дельта" COVID-19

1 хв читати
Johnson&Johnson заявила про ефективність своєї вакцини проти штаму "дельта" COVID-19

Американська компанія Johnson & Johnson оголосила, що її однокомпонентна вакцина проти коронавірусу COVID-19 ефективна проти штаму "дельта" індійського походження, який активно поширюється у світі.

"Johnson & Johnson оприлюднила дані, які показують, що її однокомпонентна вакцина від COVID-19 викликає сильну і стійку (імунну - ІФ) реакцію на штам "дельта" та інші широко поширені різновиди SARS-CoV-2", - йдеться в заяві компанії.

У ній наголошується, що вакцина забезпечує захист проти цих штамів щонайменше на вісім місяців.

"Ми вважаємо, що наша вакцина забезпечує надійний захист проти COVID-19", - сказав заступник голови виконавчого комітету та головний науковий співробітник Johnson & Johnson Пол Стоффельс.

Штам "дельта" з'явився в Індії. Проте, щоб уникнути назви штамів за географічною ознакою у ВООЗ запровадили їх позначення за буквами грецького алфавіту.

На сьогодні цей штам активно поширюється в багатьох країнах світу.

Однокомпонентна вакцина Johnson & Johnson від коронавірусу, зокрема, схвалена для застосування в США.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Уряд підтримав пропозицію збільшити фінансування закупівлі ліків на 3,1 млрд грн, для покриття потреби необхідно 8,6 млрд грн

Україна за 5 міс. імпортувала ліків на $836 млн, експортувала на $93 млн

Стаціонарна психіатрична допомога дітям фінансуватиметься тільки в багатопрофільних дитячих лікарнях – МОЗ

Центр естетичної медицини BG Lab в Києві відновив роботу після руйнування внаслідок ракетної атаки

Закупівлі ліків для пацієнтів з первинним імунодефіцитом в 2025р профінансовані на 39% - БФ "Пацієнти України"

Ціни на велику кількість ліків будуть знижені вже до кінця літа - Ляшко

Кличко відвідав поранених після російського обстрілу та розповів про їхнє лікування

Рада дозволила закупівлі ліків за механізмом ДКД за кошти місцевих бюджетів

Запропоновані платежі за маркетинг ліків в роздріб до 3% за рецептурні та 20% за безрецептурні спричинять зростання цін – АПРАД

АВЛУ підтримує пропозиції МОЗ щодо врегулювання маркетингу на фармринку на рівні 20% для безрецептурних препаратів

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА