Модернiзацiя української ГТС пов'язана з великими капiталовкладеннями - постпред РФ при ЄС
Українська ГТС потребує модернiзацiї, а на це необхiдно чимало грошей, заявив "Iнтерфаксу" постiйний представник Росiї при Євросоюзi Володимир Чижов.
"Щодо того, скiльки потрiбно грошей на модернiзацiю ГТС, були рiзнi оцiнки. Але цифри менше нiж 2 млрд євро я не чув", - сказав В.Чижов.
Вiн нагадав, що в Брюсселi 3 травня вiдбувалася нарада за участю Мiненерго України та "Нафтогазу" стосовно української ГТС.
"Росiйська сторона в цьому процесi наразi не бере участi. Ми проводимо дiалог iз Києвом у двосторонньому форматi щодо цього сюжету", - пояснив В.Чижов.
"Українська ГТС справдi потребує модернiзацiї. Там, наприклад, на трубопроводах стоять насоси зразка 1960-х рокiв виробництва Сумського машинобудiвного заводу. Вважати їх економiчно рентабельними, з точки зору сучасних вимог ХХI столiття, звiсно, не можна", - зазначив високопоставлений дипломат.
"Але на будь-яку модернiзацiю будь-якого промислового або транспортного об'єкта потрiбнi, насамперед, чималi грошi. При цьому треба врахувати, що в пострадянський перiод якихось значних капiталовкладень на пiдтримку мережi не робилося. Так, латали дiрки", - сказав постпред.
"Тому ми з повагою ставимося до професiоналiзму українських iнженерiв i технiкiв, якi обслуговують цю мережу. Великою мiрою на їхньому ентузiазмi та професiйному досвiдi, набутому ще за радянського часу, вся ця система поки що працює", - зазначив В.Чижов.