Інтерфакс-Україна
15:31 22.02.2016

АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

2 хв читати
АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

Адміністрація президента України відкрила свою систему електронного документообігу і пропонує іншим органам влади використовувати цю систему в своїй роботі.

"Сьогодні ми презентуємо систему електронного документообігу адміністрації президента для подальшого передання державним органам",- сказав у понеділок на брифінгу в Києві заступник голови Адміністрації президента Дмитро Шимків.

За його словами, з 2 лютого цього року - часу запуску роботи системи в тестовому режимі - нею користуються, окрім 428 співробітників Адміністрації президента, інтерни та позаштатні співробітники. "На сьогоднішній день в системі зареєстровано 92 тисячі електронних документів",- поінформував Д. Шимків.

Заступник голови Адміністрації президента зазначив, що введення такої системи документообігу збільшує швидкість проходження документа від реєстрації до виконання, підвищує оперативність обробки документів, надає можливість спільної роботи над документами.

"Ми сьогодні відкрили систему і пропонуємо її державним органам влади для використання. Що для цього необхідно? Звичайно, політична воля відповідного міністерства і відомства та команда всередині міністерства і відомства, яка буде впроваджувати",- висловив переконання Д. Шимків.

Він додав, що 10 березня відбудеться більш велика презентація роботи системи електронного документообігу, а працювати система не в тестовому форматі в Адміністрації президента почне з квітня.

"Ми будемо раді, якщо інші міністерства та відомства будуть з цим працювати. Основна мета - надати інструмент, те, що напрацьовано одним інститутом, надати можливості для використання іншим інститутам, щоб вони не винаходили велосипеда",- наголосив заступник голови Адміністрації президента.

Він розповів, що на основі цієї системи електронного документообігу можна буде налагодити документообіг між різними відомствами: "Це одна з наших цілей. Тому що коли створюється електронний документ з електронним цифровим підписом, його можна швидко відправити в інші інститути.... Ми сподіваємося, що з тими організаціями, які будуть впроваджувати електронний документообіг, зможемо обмінюватися електронними документами".

Таким чином, як пояснив заступник голови АП, буде легко об'єднати системи в єдиний інформаційний простір.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Україна має унікальний досвід в протидії кібератакам Росії і зміцнюватиме колективну стійкість партнерів

Євроінтеграційні реформи мають посідати провідне місце в порядку денному нового уряду - голова комітету Ради

Порошенко розцінив заяви Свириденко та Проніна щодо підстав запровадження санкцій проти нього як свідчення їх фальсифікацій

Порошенко вважає неконституційним голосування за прем’єра в Раді через відсутність коаліції

В уряді Свириденко буде два нових міністри і віцепрем'єр, ще троє урядовців змінять міністерства

Свириденко про Шмигаля: У нього можна було вчитися не лише як у керівника, а й як у людини

Відставка уряду суперечить закону "Про правовий режим воєнного стану" і підважує легітимність наступного складу Кабміну - Порошенко

Порошенко розкритикував зміни в держбюджет перед заміною уряду і передачу 8 млрд грн з бюджету Києва в Резервний фонд

Нардеп Буймістер увійшла до фракції “Батьківщина”

Сенат США гальмує розгляд пакета санкцій проти Росії – ЗМІ

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА