Інтерфакс-Україна
15:31 22.02.2016

АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

2 хв читати
АПУ пропонує створити єдиний інформпростір органів держвлади на базі своєї системи електронного документообігу

Адміністрація президента України відкрила свою систему електронного документообігу і пропонує іншим органам влади використовувати цю систему в своїй роботі.

"Сьогодні ми презентуємо систему електронного документообігу адміністрації президента для подальшого передання державним органам",- сказав у понеділок на брифінгу в Києві заступник голови Адміністрації президента Дмитро Шимків.

За його словами, з 2 лютого цього року - часу запуску роботи системи в тестовому режимі - нею користуються, окрім 428 співробітників Адміністрації президента, інтерни та позаштатні співробітники. "На сьогоднішній день в системі зареєстровано 92 тисячі електронних документів",- поінформував Д. Шимків.

Заступник голови Адміністрації президента зазначив, що введення такої системи документообігу збільшує швидкість проходження документа від реєстрації до виконання, підвищує оперативність обробки документів, надає можливість спільної роботи над документами.

"Ми сьогодні відкрили систему і пропонуємо її державним органам влади для використання. Що для цього необхідно? Звичайно, політична воля відповідного міністерства і відомства та команда всередині міністерства і відомства, яка буде впроваджувати",- висловив переконання Д. Шимків.

Він додав, що 10 березня відбудеться більш велика презентація роботи системи електронного документообігу, а працювати система не в тестовому форматі в Адміністрації президента почне з квітня.

"Ми будемо раді, якщо інші міністерства та відомства будуть з цим працювати. Основна мета - надати інструмент, те, що напрацьовано одним інститутом, надати можливості для використання іншим інститутам, щоб вони не винаходили велосипеда",- наголосив заступник голови Адміністрації президента.

Він розповів, що на основі цієї системи електронного документообігу можна буде налагодити документообіг між різними відомствами: "Це одна з наших цілей. Тому що коли створюється електронний документ з електронним цифровим підписом, його можна швидко відправити в інші інститути.... Ми сподіваємося, що з тими організаціями, які будуть впроваджувати електронний документообіг, зможемо обмінюватися електронними документами".

Таким чином, як пояснив заступник голови АП, буде легко об'єднати системи в єдиний інформаційний простір.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Нардеп Сірко: Після перемоги партії Бабіша Україна втратила підтримку Чехії в протистоянні з РФ

Нардеп Мережко: Попри перемогу популістів на парламентських виборах у Чехії, підтримка України збережеться

Планується зустріч Зеленського з фракцією "Слуга народу" - джерело

РФ навмисне відключила е/е на ЗАЕС для реалізації планів під’єднання до своєї енергосистеми – Сибіга

Кабмін перенаправив 143,1 млн грн на організаційне і інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності Ради

Голова євроінтеграційного комітету пропонує об’єднати два законопроєкти щодо адаптації українського права до норм ЄС

Військові та їх родини з Києва отримають від 1,2 до 2,5 тис грн до Дня захисників - розпорядження

"Євросолідарність" ініціює переспрямування 200 млрд грн на потреби ЗСУ в проєкті держбюджету-2026, повідомив Порошенко

Україні слід припинити гратися з проросійськими силами — нардеп Сірко про уроки виборів у Молдові

Україна завершила процес скринінгу законодавства – єврокомісарка

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА