Інтерфакс-Україна
13:57 18.05.2018

Україна зобов'язана звертатися до міжнародних судів для компенсації збитків азовських портів від роботи Керченського мосту - Тарута

2 хв читати
Україна зобов'язана звертатися до міжнародних судів для компенсації збитків азовських портів від роботи Керченського мосту - Тарута

Введення Росією в експлуатацію мосту через Керченську протоку призведе до скорочення на третину кількості заходження суден до українського порту Маріуполя, тому наступним кроком Києва має бути звернення до міжнародних судів для компенсації збитків, заявив народний депутат України, лідер партії "Основа" Сергій Тарута.

"На жаль, Україна ні на які процеси в Криму, зокрема на будівництво моста, не впливає. Частково це пов'язано з тим, що влада щодо Криму не має ніякої чіткої стратегії дій. Тому що ще на стадії проекту будівництва моста потрібно було звертатися до міжнародних інстанції для перешкоджання цій ініціативі. Зараз ми маємо справу з фактом, що відбувся", - зазначив він в ефірі телеканалу "Україна", коментуючи вплив на українську економіку відкриття автомобільного руху Керченським мостом, повідомляє прес-служба нардепа.

Тарута нагадав, що свого часу він підготував звернення до української влади про те, що будівництво моста через Керченську протоку не відповідає міжнародному морському законодавству.

"Висота прольоту арок мосту в 35 метрів не допускає прохід в Азовське море вантажних суден классу "Панамакс", від чого постраждає порт Маріуполя, мого рідного міста. І приблизно третина судів не зможе заходити до порту. Міністр інфраструктури Володимир Омелян уже заявив, що втрати становитимуть 500 млн грн на рік", - додав він.

За словами народного депутата, наступним кроком має бути звернення до міжнародних судів для компенсації збитків.

"Важливо, щоб ми не лише збитки підраховували, але і зверталися до міжнародних судів. І правовий прецедент уже є. 2 травня постійна палата третейського суду в Гаазі вирішила, що Росія має виплатити відшкодування у 159 млн дол. низці українських компаній за втрачені в Криму активи. Держава теж має піти цим шляхом", - резюмував С. Тарута.

У прес-службі парламентарія нагадали, що 15 травня відбулося відкриття моста, який з'єднав Краснодарський край РФ та анексований Крим. На відкриття приїхав президент РФ Володимир Путін. Спочатку авторух мостом мав відкритися в грудні 2018 року, але роботи завершилися із випередженням графіка. Довжина мосту - 19 км, а його будівництво тривало 2 роки і 3 місяці.

ОСТАННЄ

Військовий Єгор Фірсов закликав голову Деснянської РДА Бахматова спрямувати енергію на службу в ЗСУ

В Києві з Парубієм прощатимуться в понеділок ввечері на Майдані, повідомив Порошенко

Зеленський та Залужний, а також їх партії отримали б найвищу підтримку українців в разі виборів – соцопитування "Рейтинга"

Порошенко на місці вбивства Парубія у Львові: зробимо все можливе для того, щоб знайти виконавців

Мерц: Путін хоче відновити СРСР, дестабілізує демократії й намагається впливати на громадську думку

Кияни найкраще оцінюють діяльність "Євросолідарності" і "Голосу" в Раді – КМІС

Гарантії безпеки не працюють, коли на українські міста знову летять дрони і ракети, потрібне зміцнення армії – Порошенко

Запровадження 1 січня 2026р нової електронної акцизної марки призведе до втрати держбюджетом 140 млрд грн - думка

Україна готується до 5го саміту Кримської платформи на рівні лідерів, президент вже надіслав запрошення - Жовква

Гарантії безпеки мають бути в договорі, який потребує ратифікації — голова делегації Ради у ПА НАТО

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА