Інтерфакс-Україна
08:45 23.11.2018

ВР має намір визначити умови використання в Україні порівняльної реклами відповідно до права ЄС

2 хв читати
ВР має намір визначити умови використання в Україні порівняльної реклами відповідно до права ЄС

Верховна Рада прийняла за основу проект закону (№8515) про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу.

Як передає кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна", таке рішення підтримав 231 народний депутат у ніч на п'ятницю.

У законопроекті пропонується нормувати умови використання порівняльної реклами. Серед інших запропоновано зміни до ст. 11 закону про рекламу.

Згідно з цими змінами, порівняльна реклама може містити зображення та посилання на товар, торговельні марки чи інші позначення, під якими відпускається товар; комерційне найменування конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється.

Використання порівняльної реклами буде дозволено, якщо вона не міститиме ознак нечесного підприємництва, які визначені законодавством про захист прав споживачів.

Крім того, така реклама буде дозволена, якщо порівнювати будуть подібні товари, що використовуються для тих самих потреб, якщо буде об'єктивне порівняння порівнюваних, репрезентативних характеристик однорідних товарів, діяльності, включно з ціною.

Для порівняльної реклами недопустимою буде дискредитація якості товарів, репутації конкурентів.

Крім того, заборонена буде імітація товарів, захищених торговельною маркою або найменуванням.

Цим законопроектом парламент має намір скасувати заборону для рекламодавців порівнювати лікарські засоби, медичні вироби, методи лікування, реабілітації.

Крім того, в законі про захист прав споживачів пропонується розширити перелік критеріїв, за якими підприємницька практика вважається такою, що вводить в оману.

Вона вважатиметься такою, якщо спонукає споживача погодитись на правочин, при цьому надавши йому неповну або недостовірну інформацію про гарантійний термін або гарантійне обслуговування продукції, умови оплати, доставки товару, місця розташування та повної назви продавця.

Автори ініціативи пропонують заборонити маркувати продукцію знаком довіри, знаком якості або знаком відповідності без отримання відповідного дозволу уповноваженої особи; пропонувати продаж продукції за спеціальною ціною, якщо така продукція, зокрема, відсутня у продажу.

Такою, що вводить в оману, вважатиметься неправдива заява про припинення продавцем торговельної діяльності або переїзд; заява про те, що придбання продукції може посприяти виграшу в лотереї, а також низка інших недобросовісних дій продавця.

Як зазначено в пояснювальній записці до проекту закону, мета його ухвалення - гармонізувати вітчизняне законодавство у сфері порівняльної реклами з правом ЄС.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

МЗС Туреччини: Наголошуємо на важливості припинення атак, спрямованих проти портової інфраструктури сторін

Суд долучив до матеріалів справи про санкції проти Порошенка рішення ЄСПЛ про захист прав підсанкційних осіб

Суд долучив до матеріалів справи про санкції проти Порошенка рішення ЄСПЛ про захист прав підсанкційних осіб

Україна готова буде провести вибори при рішенні питань безпеки, фінансування та реалізації виборчого права – Подоляк

Стратегія нацбезпеки США націлена на економпартнерство та процвітання для досягнення миру та майбутнього України – посол

Питання проведення виборів потребує серйозного обговорення за участі всіх гілок влади – перший віцеспікер Ради Корнієнко

Розмови про вибори можливі лише після припинення вогню, заявляють в партії "Удар"

Україна підготує відповіді щодо політичних та юридичних викликів виборів під час воєнного стану

Поспіх із виборами може поставити під сумнів їх легітимність - нардеп

Верховна Рада продовжує роботу над законопроєктом про Державну ветеранську патронатну службу – Тарасенко

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА