Інтерфакс-Україна
08:45 23.11.2018

ВР має намір визначити умови використання в Україні порівняльної реклами відповідно до права ЄС

2 хв читати
ВР має намір визначити умови використання в Україні порівняльної реклами відповідно до права ЄС

Верховна Рада прийняла за основу проект закону (№8515) про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо гармонізації законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу.

Як передає кореспондент агентства "Інтерфакс-Україна", таке рішення підтримав 231 народний депутат у ніч на п'ятницю.

У законопроекті пропонується нормувати умови використання порівняльної реклами. Серед інших запропоновано зміни до ст. 11 закону про рекламу.

Згідно з цими змінами, порівняльна реклама може містити зображення та посилання на товар, торговельні марки чи інші позначення, під якими відпускається товар; комерційне найменування конкурента, діяльність чи товар якого порівнюється.

Використання порівняльної реклами буде дозволено, якщо вона не міститиме ознак нечесного підприємництва, які визначені законодавством про захист прав споживачів.

Крім того, така реклама буде дозволена, якщо порівнювати будуть подібні товари, що використовуються для тих самих потреб, якщо буде об'єктивне порівняння порівнюваних, репрезентативних характеристик однорідних товарів, діяльності, включно з ціною.

Для порівняльної реклами недопустимою буде дискредитація якості товарів, репутації конкурентів.

Крім того, заборонена буде імітація товарів, захищених торговельною маркою або найменуванням.

Цим законопроектом парламент має намір скасувати заборону для рекламодавців порівнювати лікарські засоби, медичні вироби, методи лікування, реабілітації.

Крім того, в законі про захист прав споживачів пропонується розширити перелік критеріїв, за якими підприємницька практика вважається такою, що вводить в оману.

Вона вважатиметься такою, якщо спонукає споживача погодитись на правочин, при цьому надавши йому неповну або недостовірну інформацію про гарантійний термін або гарантійне обслуговування продукції, умови оплати, доставки товару, місця розташування та повної назви продавця.

Автори ініціативи пропонують заборонити маркувати продукцію знаком довіри, знаком якості або знаком відповідності без отримання відповідного дозволу уповноваженої особи; пропонувати продаж продукції за спеціальною ціною, якщо така продукція, зокрема, відсутня у продажу.

Такою, що вводить в оману, вважатиметься неправдива заява про припинення продавцем торговельної діяльності або переїзд; заява про те, що придбання продукції може посприяти виграшу в лотереї, а також низка інших недобросовісних дій продавця.

Як зазначено в пояснювальній записці до проекту закону, мета його ухвалення - гармонізувати вітчизняне законодавство у сфері порівняльної реклами з правом ЄС.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Військовий Єгор Фірсов закликав голову Деснянської РДА Бахматова спрямувати енергію на службу в ЗСУ

В Києві з Парубієм прощатимуться в понеділок ввечері на Майдані, повідомив Порошенко

Зеленський та Залужний, а також їх партії отримали б найвищу підтримку українців в разі виборів – соцопитування "Рейтинга"

Порошенко на місці вбивства Парубія у Львові: зробимо все можливе для того, щоб знайти виконавців

Мерц: Путін хоче відновити СРСР, дестабілізує демократії й намагається впливати на громадську думку

Гарантії безпеки не працюють, коли на українські міста знову летять дрони і ракети, потрібне зміцнення армії – Порошенко

Запровадження 1 січня 2026р нової електронної акцизної марки призведе до втрати держбюджетом 140 млрд грн - думка

Україна готується до 5го саміту Кримської платформи на рівні лідерів, президент вже надіслав запрошення - Жовква

Гарантії безпеки мають бути в договорі, який потребує ратифікації — голова делегації Ради у ПА НАТО

В "Євросолідарності" назвали перемогою рішення частково скасувати заборону на виїзд за кордон жінкам-депутаткам місцевих рад

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА