Інтерфакс-Україна
14:19 23.10.2020

За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

1 хв читати
За два місяці партії витратили на рекламу у Facebook понад 70 млн грн - "ОПОРА"

Починаючи з офіційного старту передвиборчої кампанії 5 вересня 2020 року політичні партії витратили на рекламу в соціальній мережі Facebook понад 70 млн грн, повідомила голова правління Громадянської мережі "ОПОРА" Ольга Айвазовська.

"У період офіційного виборчого процесу з 5 вересня, за нашими оцінками, на рекламу у Facebook різні політичні партії витратили понад 70 млн грн - це майже $2,5 млн", - сказала Айвазовська на прес-конференції у п'ятницю.

Як зазначають в "ОПОРІ", в останні тижні рекламна кампанія у Facebook була особливо насиченою: "Якщо порівнювати активність партій на витрачання цих ресурсів, то у вересні це було майже $30 тис. на день різними політичними силами сукупно. Уже у жовтні, зокрема 17 жовтня, сума досягала $150 тис. на день".

В організації закликали політичні партії позначити ці витрати у фінансових звітах своїх передвиборчих фондів.

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Американський сенат не ухвалив резолюцію, яка заборонила б Трампу атакувати Іран без схвалення конгресу - ЗМІ

Трамп відмовляється від скасування санкцій щодо Ірану

Трамп вважає, що Іран поки не зможе відновити ядерну програму

Трамп сподівається на успіхи щодо припинення війни РФ проти України

ЄС і США розраховують укласти торговельну угоду до нинішнього кінцевого терміну переговорів 9 липня - ЗМІ

Чернишов після обрання запобіжного заходу: Вважаю, що розмір застави є занадто великим

Чернишов: я не планую подавати у відставку

Зеленський очікує від державних інституцій "швидкої роботи та результатів" у синхронізації санкцій проти Росії

Членами розширеної Ради підприємництва стали 77 бізнесменів, Єрмак, Свириденко, бізнес-омбудсмен, представник ФРУ, секретарем – Каціон

Порошенко закликає до нової хвилі парламентської дипломатії з Конгресом США

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА