Інтерфакс-Україна
11:59 24.04.2025

Епіцентр запустив “пухнастий” стікер-пак для спілкування з клієнтами

2 хв читати

Компанія Епіцентр впровадила нову функцію в рамках свого омніканального сервісу — набір Telegram-стікерів під назвою "Пухнасті помічники". 

Цей крок спрямований на покращення взаємодії з клієнтами та створення більш теплого тону спілкування. Створення цього стікер-паку стало продовженням проєкту “Пухнасті консультанти”, в рамках якого компанія реалізувала систему віртуального консультування, а в торгових центрах з’явились ростові фігури домашніх тварин мобілізованих працівників.

Тепер ці ж домашні улюбленці - коти Річард і Монті, собаки Сірко і Бусинка, а також шиншили Соня - стали героями нового стікер-паку “Пухнасті помічники”. Стікери допомагатимуть працівникам підтримки в комунікації з клієнтами і сприятимуть створенню більш дружнього та комфортного tone of voice.

image

Серед вже реалізованих стікерів набору “Пухнасті помічники”:

"Експерт на зв'язку"
"Допоможу, проінформую"
"Перевіряємо інформацію"
"Ми вже швидко працюємо над Вашим питанням"
"Відчуваю, що сталась якась халепа"
"Так, ми нафакапили. Будемо виправлятись"
"Просимо вибачення. Вже вирішуємо проблему. Все буде добре)"
"Стараємось бути кращими для Вас"
"Для рекламацій"
"Якщо що — ми на зв'язку"

Зазначимо, що новий набір стікерів є частиною ширшої стратегії компанії Епіцентр щодо покращення клієнтського досвіду та впровадження інноваційних рішень у сфері обслуговування.

Головна мета запущеного раніше проєкту “Пухнасті консультанти” - компенсувати дефіцит персоналу в торгових залах, знизити рівень невдоволення та сформувати емоційний контакт з брендом. Водночас Епіцентр прагне розповісти реальні історії співробітників компанії, які зараз служать у ЗСУ.

 

 

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ

Шукаємо компанії, де цінують людей: долучайтеся до конкурсу КТПП

В майбутнє з Україною: внесок Кока-Кола у підтримку громад та економіку країни

ПриватБанк і АЗОВ.ONE зібрали 15 млн грн на підтримку медслужби та служби супроводу 12-ї Бригади "Азов" НГУ

Тарифна політика державних монополій: Укрзалізниця та Укренерго. Вплив на промисловість і економіку України

Лондонська школа економіки запускає програму "Освіта для перемоги": як на неї податись

Шостий центр ментального здоров’я мережі ПОВЕРНЕННЯ відкрили в Хмельницькому

ІМВ КНУ об’єднав студентів 46 вишів на конкурс есе про українську дипломатію

Бійці 3 армійського корпусу розповіли, як використовують зарядні станцій від "Української команди": "для роботи дронів та зв'язку"

Хід на прорив: як український бізнес вчиться стратегувати у невизначеності

Військові заощадили понад 1,1 млн грн завдяки програмі Армія+ на АЗК під ТМ Parallel

РЕКЛАМА
РЕКЛАМА

UKR.NET- новини з усієї України

РЕКЛАМА